Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PDA] Gratis routeplanner?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.218 views sinds 30-01-2008

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:07
Hey hey :)

Mijn pa heeft zo'n Comwrak PDA type weet ik zo niet, maar er staat Windows CE op, dat weet ik wel :)

Nu heb ik voor hem gezocht naar een routeplanner. Nu had ik wat gelezen over TomTom ofzoiets. Maar das TE duur.

Iemand die gratis software weet, of een ander leuk (en niet te duure) routeplanner weet voor een PDA?

Thx :)

[Sjit het is geen Roueplanner maar Routeplanner :) ]

[ Voor 9% gewijzigd door Flappie op 10-03-2003 19:03 ]

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Stoute reply verwijderd.

Ontopic. wat versta je onder routeplanner. Ben bang dat er geen een is dat gratis is. Microsoft Streets kan je wel "gratis" krijgen bij aankoop van die PC-routeplanner van hun.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• pasz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-11 23:03
TomTom is toch echt de goedkoopste. Je zou het natuurlijk op andere manieren kunnen proberen te krijgen O-)

woei!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:04
Flappie schreef op 10 maart 2003 @ 18:58:
Hey hey :)

Mijn pa heeft zo'n Comwrak PDA type weet ik zo niet, maar er staat Windows CE op, dat weet ik wel :)

Nu heb ik voor hem gezocht naar een routeplanner. Nu had ik wat gelezen over TomTom ofzoiets. Maar das TE duur.

Iemand die gratis software weet, of een ander leuk (en niet te duure) routeplanner weet voor een PDA?

Thx :)

[Sjit het is geen Roueplanner maar Routeplanner :) ]
Hoe moet je PDA nou aan de hand van software alleen weten waar jij bent |:( je zal toch op zijn minst iets als een GPS setje moeten kopen... :?

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
911GT2 schreef op 13 maart 2003 @ 12:19:
[...]

Hoe moet je PDA nou aan de hand van software alleen weten waar jij bent |:( je zal toch op zijn minst iets als een GPS setje moeten kopen... :?
Ja psies, ik snap daarom ook niet hoe mensen met een stratenboek de weg kunnen vinden :) 8)7 Zit ook geen GPS setje in toch????

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:38
911GT2 schreef op 13 March 2003 @ 12:19:
[...]

Dat vraagt hij toch niet? Hij wil een routeplanner, dus gewoon aanduidingen van punt A naar B.

Of die er voor de IPaq zijn weet ik spijtiggenoeg niet.

[ Voor 46% gewijzigd door Fire69 op 13-03-2003 12:24 ]

Verwijderd

Routeplanner, geen navigatiesysteem...

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:04
Routeplanner...ow zo...
sja euh ik zou zeggen zoek thuis een site op met een routeplanner (op startpagina staan er een aantal) zet die snelkoppeling in je pda, open die site op je pda en je hebt een routeplanner...(misschien ben ik nou weer te simpel bezig) maar da's wel het goedkoopste! :D

• drogoul
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Er zijn voor zover ik weet geen gratis routeplanners voor de PDA. TomTom kost ongeveer 40 euro, en dan heb je de hele benelux op je PDA zitten. Dat is toch niet *zo* duur?

schraapzakken :)

do not underestimate the power of a sharp mz-700

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Hoeveel geheugen heeft zo'n ding nodig, of moet je eerst op je pc de route berekenen en zet je alleen de route in je ding?

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-11 17:51
zit meestal op eigen geheugenkaartjes toch?
en volgens mij werkt het ook met apart te kopen/downloaden kaarten van gebieden...

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

• Frank_DE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-11 23:52
Ik heb dus ook een Compaqje en gebruik een online routeplanner, (http://mappoint.msn.de/DE/)
Hier mee kan je de gezochte route eenvoudig kopieren naar je compaq. Er is een "knopje" toe gevoegd aan hun menu om het te kopieren naar je PDA.
Dit werkt ook bij de engelstalige MSN (www.msn.co.uk), helaas nog niet op de Nederlands versie.....

[ Voor 22% gewijzigd door Frank_DE op 13-03-2003 22:59 ]

Verwijderd

Klein kickje, ik weet het :)

Ik heb donderdag een Ipaq 5450 gekregen, en ik wil nu ook zoiets als een offline
routeplanner. Gratis dus :) Zeg maar zoiets als de CDFoon Gids van KPN, zo je
routes (en eventueel tel nummers :9 ) opzoeken.

We zijn 3 maand verder, bestaat het ondertussen al wel? Heb gezocht met
Google, GoT en op wat Pocket PC sites, maar het óf commercieel, óf niet voor
NL / BeNeLuX / Europa :(

Is TomTom Citymaps oid dan écht de enige optie?

Let wel, een offline routeplanner dus, geen navigatie :)

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 23:20

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

Offline routeplanner voor PDA... is dat niet wat veel data voor zo'n ding?

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be

Verwijderd

Waarom?

Ik heb er trouwens 256 MB extra geheugen bij, dus dat valt wel mee! :)

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-11 20:13

Boss

+1 Overgewaardeerd

Mapopolis werkt erg goed. Zeer gedetailleerde kaarten (op huisnummer niveau!) van heel Europa. Alles te downloaden. Kan werken met een GPS. En het kost je ongeveer €50,-!

Voor PalmOS en PocketPC. Zie www.mapopolis.com

[ Voor 8% gewijzigd door Boss op 14-06-2003 13:02 ]

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Zie Topictitel...

[PDA] Gratis routeplanner?

Dus liever zonder die €50, anders ging ik wel voor TomTom

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik denk eigenlijk dat gratis routeplanners niet bestaan zoals jij ze wilt. Of je moet je route plannen via internet, via GPRS is misschien, maar echte software zoals tomtom maar dan gratis bestaat gewoon niet.

Waarom niet? Omdat de kaarten die ze gebruiken niet voor niks te koop te zijn. TomTom gebruikt bijvoorbeeld voor zijn CityMaps TeleAtlas, en moet daar een bepaald bedrag aan licenties betalen. Omdat TeleAtlas geen toegevoegde stem heeft en niet automatisch de route calculeert, is dit goedkoper voor TomTom dan wanneer ze een heel navigatie systeem uitbrengen (die ze ook hebben, maar dan voor €190). Er is natuurlijk niemand die met zijn autootje heel Nederland doorcrossed om alle straten in kaart te brengen en dat gratis aan te bieden.

Dus je zult of TomTom CityMaps oid moeten kopen, eventueel tweedehands, of het moeten doen met de online routeplanners. Iets anders zit er niet op.

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Morgen is het Vaderdag dan geef je hem toch gewoon TomTom :)

Verwijderd

MS Pocket Streets kun je wel gewoon downloaden, er zitten dan alleen geen kaarten bij.

Die kaarten echter kun je weer gewoon ergens anders van de microsoft site downloaden?!?!

Ik zal als ik thuis ben eens wat links voor je opduikelen.
Let wel dit is geen echte routeplanner ala tomtom, maar meer voor als je een adres zoekt/kaart wil zien van een bepaalde stad.

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
Wat nog de goedkoopste oplossing is, is om de route online via internet op je PDA op te zoeken.
TomTom heeft trouwens ook een online variant, maar daar moet je ook voor betalen.
En tja, als je echt voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten, dan moet je het bijna wel op een illegale manier doen, maar dat juichen we natuurlijk niet toe.

• Martin11468
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-11 23:40
ik heb een p2p programma op mn computer staan............. is een stuk goedkoper >:)

MRTN

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Wat een loze kick zeg Martin11468: denk ff na graag voor je een topic kickt.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.