ik en 99 andere nederlanders zitten op het moment met een engelse nokia 3650 telefoon, hij heeft duits, frans en engels t9 erop zitten, maar dus geen NL
voor SMSsen enzo is het natuurlijk wel handig om NL te hebben
nou dacht ik misschien is het mogelijk om die nederlandse bestanden van een 7650 te plukken en dan op de 3650 te zetten
vermoedelijk heten ze dutch.rsc en t9dutch.dll, en ze staan in Z:\system\t9ldb
nou kun je in Z niets veranderen, maar symbian 'merged' verschillende dirs (zegt men) dus misschien kan ie ook in E:\system gezet worden
iemand enig idee of zoiets kan? of zullen we moeten wachten tot die telefoon in de winkels ligt en dan naar een service point gaan?
voor SMSsen enzo is het natuurlijk wel handig om NL te hebben
nou dacht ik misschien is het mogelijk om die nederlandse bestanden van een 7650 te plukken en dan op de 3650 te zetten
vermoedelijk heten ze dutch.rsc en t9dutch.dll, en ze staan in Z:\system\t9ldb
nou kun je in Z niets veranderen, maar symbian 'merged' verschillende dirs (zegt men) dus misschien kan ie ook in E:\system gezet worden
iemand enig idee of zoiets kan? of zullen we moeten wachten tot die telefoon in de winkels ligt en dan naar een service point gaan?
[ Voor 8% gewijzigd door intoxicated op 10-03-2003 18:53 . Reden: Verzoek tot hulp per mail verwijderd. Dit is een forum, geen helpdesk. ]
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB