Ik heb gister een nieuwe GeForce ti4800 gehaald, maar hij draait behoorlijk slecht. Ik heb al de search gebruikt en heb in de bios de AGP op 1x al gezet (ook 2x geprobeerd) maar nogsteeds random lockups. Vooral als ik counterstrike opstart heb ik 9 van de 10 keer een lockup als de console omhoog gaat bij het connecten. Dan hangt het beeld en veranderd het geluid in een knars en geknetter (1 geluidje) moet dan wel de aan en uit knop in drukken.. Wat kan ik nog meer veranderen? Ik heb verder een Asus mobo met een AMD 1400XP niet getweaked.. Bij mn oude GeForce2MX400 had ik er soms ook last van vooral als die warm is.. Oja de koeling in me pc is wel goed hij draait nu zonder kappen
Zit ie een beetje goed in zijn slot? Zo'n lompe kaart wil er nog wel eens een beetje uitzakken..
Heb je al andere drivers voor je videokaart geprobeerd? Welk moederbord heb je in je pc?
En een XP1400+ bestaat niet, er zal wel een Thunderbird 1400 in zitten?
Waarschijnlijk een XP1600+ Die draait toch @ 1.4 gHzPollewob schreef op 10 March 2003 @ 18:44:
Heb je al andere drivers voor je videokaart geprobeerd? Welk moederbord heb je in je pc?
Maar haal de referencedrivers even van de nvidiasite
www.nvidia.com > 41.09
Prbeer het eens met je kast open, al denk ik niet dat je onge-oc-ed hitteproblemen zal hebben met die kaart..
Oh, dat zonder kappen begreep ik even niet > de kast is al open
Mkae
Maar idd, als het met je oude kaart ook al het geval was...
Dan kan het best aan iets anders liggen > mobo, prob, geheugen..
[ Voor 17% gewijzigd door Okyah op 10-03-2003 18:50 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Draai Memtest es
dat checked je geheugen, vooral omdat ie het ook al deed met je oude kaart. (www.memtest86.com geloof ik)
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya