Toon posts:

GTA 2 In netwerk probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik probeer GTA 2 te spelen in het netwerk,
maar hij doet het niet.
Andere spellen doen het wel met het zelfde protecol.
De computers voldoen aan de systeem eisen.
Ik gebruik wel de gekopierede versie van het spel want het kost zo veel als ik voor iedere computer een apart spel moet kopen.
Als ik naar de multiplayer tab van het opstart menu ga en het spel probeer te starten gebeurt er helemaal niks. Zelfs bij mijn HUB beginnen geen lampjes te branden.
Heeft iemand een oplossing??

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Je maakt een paar foutjes, waaronder één die je niet veel verder zal helpen ben ik bang. Dit is namelijk een probleem en die horen in Spielerij - Problemen & Vragen :)
Maar wat informatie is ook geen overbodige luxe. Misschien heb je hier wat aan: Strenger modbeleid in SPV!
Vertel bijvoorbeeld welke Windows je draait endergelijke :)
En dan nog je ergste fout :+
Ik gebruik wel de gekopierede versie van het spel want het kost zo veel als ik voor iedere computer een apart spel moet kopen.
Wij mogen mensen niet helpen als ze de illegale versie hebben, en aangezien GTA2 5 euro per stuk kost gaat jouw reden dus niet op.
Ren dus naar de winkel, koop het spel origineel en kijk of het werkt. Werkt het niet dan kan je je vraag overnieuw stellen ;)

The devil is in the details.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Los van het feit dat GTA 2 < € 5,- kost bij de Bart Smit etc moet ik zeggen dat GTA 2 niet bekend staat om zijn geweldige netcode.

Het kan overigens prima hoor maar je moet wel goed kijken wat je invult overal. Wat vul je allemaal in? (liefst met screenshot als dat kan, das goed voro mijn geheugen ;)).

[edit]Lekker op tijd weer ;)

[ Voor 5% gewijzigd door IceStorm op 10-03-2003 18:21 ]