Ik heb sindskort een nieuwe pc gekocht en omdat me ouders onze oude pc willen, hebben we er een e-tech router bijgekocht.
Alleen ik heb er nogal wat problemen mee
Ik kom er wel mee op internet alleen de ene x lukt het gelijk en de andere x moet
ik een tijdje w8ten totdat line sync blijft branden.
als ik ga downloaden dan begint ie eerst met een hoge snelheid maar hij daalt gelijk totdat line sync weer gaat knipperen
met games heb ik precies hetzelfde al connect ik of ik zit net een aantal minuten in een game dan valt line-sync weg en dus me connectie en kort daarna begint hij weer te branden.. heel vreemd...
Soms loopt hij een tijdje stabiel ik heb zelfs een x wel 50 min kunnen gamen dus ik d8 dat ie stabiel was maar NEE hoor... boem line sync ging in 1x weer knipperen
Met surfen is hij redelijk stabiel af en toe valt ie welleens weg...
Ik zit er nu al een tijdje mee... ik hoop dat iemand mij op dit forum me uit kan helpen
PS: zou die firmware update voor de e-tech router helpen?
info
Ethernetcard: Intel pro 100/VE network connection
Modem: (ADSL) Alcatel speed touch home isdn
Alleen ik heb er nogal wat problemen mee
Ik kom er wel mee op internet alleen de ene x lukt het gelijk en de andere x moet
ik een tijdje w8ten totdat line sync blijft branden.
als ik ga downloaden dan begint ie eerst met een hoge snelheid maar hij daalt gelijk totdat line sync weer gaat knipperen
met games heb ik precies hetzelfde al connect ik of ik zit net een aantal minuten in een game dan valt line-sync weg en dus me connectie en kort daarna begint hij weer te branden.. heel vreemd...
Soms loopt hij een tijdje stabiel ik heb zelfs een x wel 50 min kunnen gamen dus ik d8 dat ie stabiel was maar NEE hoor... boem line sync ging in 1x weer knipperen
Met surfen is hij redelijk stabiel af en toe valt ie welleens weg...
Ik zit er nu al een tijdje mee... ik hoop dat iemand mij op dit forum me uit kan helpen
PS: zou die firmware update voor de e-tech router helpen?
info
Ethernetcard: Intel pro 100/VE network connection
Modem: (ADSL) Alcatel speed touch home isdn