Toon posts:

Bootdisk voor Macintosh ED

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een macintosh ED staan, hij ziet eruit alsof hij uit 1975 komt, en hij heeft geen harde schijf. Hij heeft wel een diskette station. Weet iemand waar ik een bootdisk voor deze schitterende machine kan vinden? Via de search kon ik nix vinden waar ik wat aan had.

mvr, cleaudje

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-05 13:09

_nethack

We're all MAD here

Zoek eens op de ftp server van Apple (ftp://ftp.apple.com) daar zijn wel bootdisks, en zelfs een complete, vrij te downloaden, macos versie (7.5 geloof ik) te vinden.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Topicstarter
Zou dat werken, zo'n hoge versie?

Verwijderd

Topicstarter
Op de achterkant staat btw, 512k, dit zal wel het intern geheugen zijn ofzow

Verwijderd

Topicstarter
Die macos versie 7.5 heeft 4 mb ram nodig. Die valt dus al af, voor de rest staat er niets.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan bij apple.com onder support wel verschillende opstartdiskettes vinden, maar dat zijn allemaal bestanden met de extensie .smi.bin, hoe schrijf ik deze op een diskette?

Verwijderd

[rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]
Lees die draad eens door.
- kicken van je topic is niet gewenst (4 replies onder elkaar)
- zelf zoeken is een eis en dat dient ook te blijken uit je topicstart, een opmerking van de search leverde niks op is voor ons hetzelfde als niet gezocht, wees daar voortaan wat specifieker in
- groeten onder posts, naam onder posts is niet de bedoeling

Dat alles valt ook na te lezen in bovengenoemde draad. En het lezen van Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) is ook een aanrader.

Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.