Begint iedereen bij deze IA nu ook al te zeuren? Die gozer heeft net een hele zware operatie achter de rug, dus geef hem ook een beetje de tijd om te herstellen!!!
Jij hoeft niet meteen zo bijdehandAn00bis schreef op 21 maart 2003 @ 08:57:
Heb je het hele topic niet gelezen ofzo
De internationale verzendkosten moeten nog berekend worden, dat moet weer aan alle deelnemers worden door verrekend etc.
Dus het kan nog best een tijdje duren voordat we kunnen betalen.

Daar die gast in het zieken huis heeft gelegen en er nu weer uit is, vraag ik dat.
[ Voor 9% gewijzigd door euro op 21-03-2003 14:00 ]
gast edit je post ff met interpunctie, dit is bijna onleesbaar
We zijn bijna 2 weken verder sinds het einde van de ia en er is nog niks gebeurd. Hij heeft een zware operatie achter de rug maar wat heeft die daar voor gedaan danVerwijderd schreef op 21 March 2003 @ 13:46:
Begint iedereen bij deze IA nu ook al te zeuren? Die gozer heeft net een hele zware operatie achter de rug, dus geef hem ook een beetje de tijd om te herstellen!!!
Edit: hij heeft besteld, nu nog de verzondkosten weten en de rekeningnummer.
[ Voor 12% gewijzigd door StephanL op 21-03-2003 16:52 ]
Hoe moet het nou verder, ik wil een 2de IA bij Frozencpu, maar voel me niet geroepen om ia starter te worden, je mag ook geen topic meer openen over ia's
hij heeft heel de order opgegeven aan frozen cpu, maar op t moment dat hij dus de kosten door zou krijgen istie t ziekenhuis ingegaan voor een operatie ivm een hernia, hij zal hiervan nog aan t herstellen zijn, dus ff geduld allemaal, je hebt nog geen cent betaald, dus is er geen reden tot paniekStephanL schreef op 21 March 2003 @ 16:44:
[...]
We zijn bijna 2 weken verder sinds het einde van de ia en er is nog niks gebeurd. Hij heeft een zware operatie achter de rug maar wat heeft die daar voor gedaan danNiks, dat vind ik toch wel jammer, volgens mij had die het al lang kunnen bestellen bij Frozencpu.
Edit: hij heeft besteld, nu nog de verzondkosten weten en de rekeningnummer.
Verwijderd
Ik vind een beetje meer respect voor de starter van deze IA niet misplaatst.
Hij doet moeite om een IA te starten en doet dit volgens een strak schema zodat we hier allemaal van kunnen profiteren.
Als je zijn posts goed leest dan zegt hij duidelijk dat hij ONVERWACHTS het ziekenhuis in moest omdat er een plaatsje vrijkwam, zodat hij behandeld kon worden vanwege zijn hernia.
Relax allemaal eens even.
Hij doet moeite om een IA te starten en doet dit volgens een strak schema zodat we hier allemaal van kunnen profiteren.
Als je zijn posts goed leest dan zegt hij duidelijk dat hij ONVERWACHTS het ziekenhuis in moest omdat er een plaatsje vrijkwam, zodat hij behandeld kon worden vanwege zijn hernia.
* StephanL ademt in door z'n neus, ademt uit door zijn mond*
Ik ben relaxed alleen vind ik het jammer, en idd hebben we nog niet betaald.
Ik ben relaxed alleen vind ik het jammer, en idd hebben we nog niet betaald.
[ Voor 8% gewijzigd door StephanL op 22-03-2003 15:25 ]
Volledig mee eens. Veel mensen hebben hier evenveel geduld als een goudvis geheugen heeft.Verwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 15:12:
Ik vind een beetje meer respect voor de starter van deze IA niet misplaatst.
Als jullie om zo'n reden in het ziekenhuis zouden belanden, zouden jullie ook een beetje respect willen...
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
ik denk dat t geduld van deze mensen eerder te vergelijken is met een rij mensen wachtend voor de toegangsdeur hier bij P60
staan ze vooraan, hebben ze nog haast
staan ze vooraan, hebben ze nog haast
ok om verdere van deze domme vragen te voorkomen:
betalingen
Momenteel kan er nog niet betaald worden omdat de internationale verzendkosten nog niet bekend zijn. Deze moeten nog berekend/gepost worden door de topicstarter die momenteel herstellende (hopen we) is van een operatie van een hernia.
Waarschijnlijk weet niemand van ons hoe lang zijn herstel periode nog gaat duren.
Het is dus is het zinloos om te vragen hoelang deze IA nog gaat duren !
Dit word ook niet op prijsgesteld
Ik hoop dat dit voldoende is om verdere domme vragen/opmerkingen te voorkomen, als ik nog iets moet toevoegen zeg het maar
betalingen
Momenteel kan er nog niet betaald worden omdat de internationale verzendkosten nog niet bekend zijn. Deze moeten nog berekend/gepost worden door de topicstarter die momenteel herstellende (hopen we) is van een operatie van een hernia.
Dit is naar mijn weten geen lichte operatie, dus laten we ons allemaal eventjes rustig houden, en laat de topicstarter eventjes herstellen hiervan.Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 12:28:
IA starter gaat even 4 dagen het ziekenhuis in om geholpen te worden aan een hernia. Ik ben pas dinsdag weer thuis (was opeens een plek vrij op de wachtlijst). We moeten dus eventjes tot na het weekend wachten voor de verzendkosten. Maar ik ben dan tenminste van mijn hernia af (hoop ik).
Waarschijnlijk weet niemand van ons hoe lang zijn herstel periode nog gaat duren.
Het is dus is het zinloos om te vragen hoelang deze IA nog gaat duren !
Dit word ook niet op prijsgesteld
Ik hoop dat dit voldoende is om verdere domme vragen/opmerkingen te voorkomen, als ik nog iets moet toevoegen zeg het maar
offtopic:
tja k dacht ik wees eens sociaal
tja k dacht ik wees eens sociaal
offtopic:
Sapphire, ik neem aan uit bovenstaande posts dat je direct contact hebt met de starter. Hoe is het (gezondheidstechnisch) met hem?
Sapphire, ik neem aan uit bovenstaande posts dat je direct contact hebt met de starter. Hoe is het (gezondheidstechnisch) met hem?
edit:
Laupro in de gaten houden kan inderdaad ook
Laupro in de gaten houden kan inderdaad ook
[ Voor 17% gewijzigd door Twan V op 23-03-2003 21:57 ]
Twan V schreef op 23 March 2003 @ 15:04:
offtopic:
offtopic:
Alles uit zijn post is ctrl-C ctrl-V werk uit dit topic en van Laupro, en dan netjes/nuttig
samengevat. Er is geen reden om aan te nemen dat hij contact heeft met Hieronymo.
Alles uit zijn post is ctrl-C ctrl-V werk uit dit topic en van Laupro, en dan netjes/nuttig
heb ook geen contact met hem, was gewoon in een 'sociaale' bui
Maar k wil wel eventjes naar de enigste Kotvis in Leiden (volgens het telefoonboek) bellen hoor, als dat geen inbreuk op privacy is of weet ik wat allemaal
Maar k wil wel eventjes naar de enigste Kotvis in Leiden (volgens het telefoonboek) bellen hoor, als dat geen inbreuk op privacy is of weet ik wat allemaal
Wat wilde je dan vragen? Je kunt misschien beter een laptop door de brievenbus gooien kan die op z'n bed GoTtensapphire schreef op 23 March 2003 @ 19:32:
heb ook geen contact met hem, was gewoon in een 'sociaale' bui
We wilden weten hoe de toestand is waarin de iastarter zich bevindt. Hoe zijn operatie is verlopen en hoe het met hem is.
* Twan V heeft geen laptop over, anders had ie er een postzegel opgeplakt...
* Twan V heeft geen laptop over, anders had ie er een postzegel opgeplakt...
Ik wil ook wel eens wat horen jah..... Hij zei dat het niet zo heel lang zou gaan duren.
Ik kan op dit moment maar 1 cdrom speler aansluiten door een te korte kabel.... die rounded kabels zijn wel fijn. En afwerking met raamrubber wilde ik ook wel weten hoe dat staat... Ik wil m'n kast afmodden
Ik kan op dit moment maar 1 cdrom speler aansluiten door een te korte kabel.... die rounded kabels zijn wel fijn. En afwerking met raamrubber wilde ik ook wel weten hoe dat staat... Ik wil m'n kast afmodden
Ik ben ook benieuwd, anders maar effe een mailtje sturen of die wat van zich kan laten horen.
offtopic:
Misschien duurde de operatie wat langer als gepland of misschien gaat het herstel niet zo voorspoedig als gewenst, de computer is niet het eerste waar ik aan zou denken als ik uit het ziekenhuis zou komen
Misschien duurde de operatie wat langer als gepland of misschien gaat het herstel niet zo voorspoedig als gewenst, de computer is niet het eerste waar ik aan zou denken als ik uit het ziekenhuis zou komen
Nepperd!An00bis schreef op 25 maart 2003 @ 17:39:
offtopic:
de computer is niet het eerste waar ik aan zou denken als ik uit het ziekenhuis zou komen
Maar we zullen gewoon geduldig moeten wachten. Hij zal ons heus niet zomaar in de steek laten. Ik hoop dat zijn operatie voorspoedig is verlopen, en dat we hem weer snel in dit topic mogen verwelkomen
[ Voor 7% gewijzigd door ludo op 25-03-2003 19:41 ]
Ben jij nou een echte tweaker?An00bis schreef op 25 maart 2003 @ 17:39:
offtopic:
offtopic:
3 maanden terug heb ik een ongeluk gehad, met m'n hoofd op een stoeprand 3 cm van midden slaap, hing met m'n fietsie aan scooter moet iets op de weg hebben gelegen
Ben nu eindelijk beetje bij met schoolwerkt, nog paar dingen inhalen. Duurt echt lang. Maar wat ik wilde zeggen: Ik heb 2 weken ziekenhuis gehad waarvan enkele dagen intensive care doordat ik een gescheurde milt had. Toen ik na de eerste week weer een beetje mezelf begon te worden (kon nog niet lopen toen zelfs, meer strompelen voorzichtig voor die milt) kwamen er een paar van die mensen in het ziekenhuis vragen (ik lag op kinderafdeling is nog zo voor je 18e) en dat vind ik later niet erg: "Wil je een playstation hebben?". Nou natuurlijk NIET. Ik houd niet van die spelcomputer bakken
maar een computer, hebben jullie die ook> "ik geloof dat we wel iets hebben"
Volgende dag (ja die mensen zijn niet zo super snel) komen ze aanrijden met een computer, een TFT scherm dat je aan een stang boven je bed kan draaien. De pc draaide onder winhoos CE dat was wel minder. Maar er zat wel een modem in! En toen ging ik naar de site.. ja.... ja.... GoT natuurlijk! En mailen met iedereen. Echt, zonder die PC was ik echt gek geworden, een week stilliggen
.
conclusie: Een echte tweakers zit op GoT ook in het ziekenhuis
[kijk ergens 3 maanden terug, op 3 december kreeg ik het ongeluk. DUs ongeveer een week later komen er weer topics van me
]
--> beetje grote offtopic he
3 maanden terug heb ik een ongeluk gehad, met m'n hoofd op een stoeprand 3 cm van midden slaap, hing met m'n fietsie aan scooter moet iets op de weg hebben gelegen

Volgende dag (ja die mensen zijn niet zo super snel) komen ze aanrijden met een computer, een TFT scherm dat je aan een stang boven je bed kan draaien. De pc draaide onder winhoos CE dat was wel minder. Maar er zat wel een modem in! En toen ging ik naar de site.. ja.... ja.... GoT natuurlijk! En mailen met iedereen. Echt, zonder die PC was ik echt gek geworden, een week stilliggen

conclusie: Een echte tweakers zit op GoT ook in het ziekenhuis
[kijk ergens 3 maanden terug, op 3 december kreeg ik het ongeluk. DUs ongeveer een week later komen er weer topics van me
--> beetje grote offtopic he
Laten we maar gewoon even afwachten, hij is het heus niet vergeten en er zal dus wel iets zijn. Wat er nou precies is doet er toch niet zo veel toe? Er is vertraging, shit happens. Vergeet niet dat hij vrijwillig veel werk voor ons verricht. Het is geen bestelling bij een winkel, vind de verplichtingen dus ook anders.
Wens hem wederom een spoedig herstel en of de spullen nu morgen of over een maand komen zal me niet zo veel uitmaken. Bij voorkeur morgen, maar indien er belemmeringen zijn is het ook geen probleem. Mensen die spullen echt snel willen hebben hadden het zelf maar moeten bestellen en dus ook de meerprijs betalen.
Wens hem wederom een spoedig herstel en of de spullen nu morgen of over een maand komen zal me niet zo veel uitmaken. Bij voorkeur morgen, maar indien er belemmeringen zijn is het ook geen probleem. Mensen die spullen echt snel willen hebben hadden het zelf maar moeten bestellen en dus ook de meerprijs betalen.
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Verwijderd
Ik kan best begrijpen dat de IA starter lekker rustig thuis zit, en het hier even lekker laat zitten allemaal. Je spoort toch gewoon niet, als je meteen om een PC gaat vragen zodat je je IA kan regelen, terwijl je verrekkend van de pijn op je bed ligt

'nuff said!
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
erhmm.. hij heeft gezegt dat ie waarschijnlijk vorige week dinsdag was ontslagen.. zeg woensdag.. dan zit ie ongeveer 1 week thuis. 1 week geen werk, mij lijkt dat ie vast wel een moment heeft gevonden om achter de pc te kruipen hoor..
1 week zonder PC? Dan ben je geen tweakert he..
(j/k)
1 week zonder PC? Dan ben je geen tweakert he..
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Sorry tis een beetje offtopic:Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 11:13:
Ik kan best begrijpen dat de IA starter lekker rustig thuis zit, en het hier even lekker laat zitten allemaal. Je spoort toch gewoon niet, als je meteen om een PC gaat vragen zodat je je IA kan regelen, terwijl je verrekkend van de pijn op je bed ligt
offtopic:
Maar ik ben het hier helemaal mee eens, ik heb van de zomer 2 weken in het ziekenhuis rondgelopen omdat mijn broer op de IC van een ziekenhuis lag, en thuis werd toen alle onderdelen voor mijn pc afgeleverd maar ik ben ook niet gelijk naar huis gegaan toen het beter ging. Toen ik eenmaal thuis was heeft het er zelfs nog een week gelegen voordat ik het in elkaar ben gaan zetten.
Maar ik ben het hier helemaal mee eens, ik heb van de zomer 2 weken in het ziekenhuis rondgelopen omdat mijn broer op de IC van een ziekenhuis lag, en thuis werd toen alle onderdelen voor mijn pc afgeleverd maar ik ben ook niet gelijk naar huis gegaan toen het beter ging. Toen ik eenmaal thuis was heeft het er zelfs nog een week gelegen voordat ik het in elkaar ben gaan zetten.
Op de IC is het meestal ook wel wat serieuzer he.... het heet niet voorniets zo.An00bis schreef op 27 March 2003 @ 07:52:
[...]
Sorry tis een beetje offtopic:
offtopic:
Ik heb er zelf ook nog wakker gelegen, man als je je een klein beetje bewoog in dat bed kwam zuster gelijk naar je toe wat gebeurd er hé jij stilliggen
offtopic:
Dit is nou het gevaar op GoT, als je je verhaal niet kwijt kan in de huiskamer omdat je nog geen acces hebt doordat je een hoger userID hebt
Dit is nou het gevaar op GoT, als je je verhaal niet kwijt kan in de huiskamer omdat je nog geen acces hebt doordat je een hoger userID hebt
[ Voor 10% gewijzigd door pierre-oord op 27-03-2003 14:39 ]
Schop nog info? Ik wil eindelijk weer DVD kunnen lezen en cd's branden met m'n rounded cables....
Neepierre-oord schreef op 28 maart 2003 @ 17:48:
Schop nog info? Ik wil eindelijk weer DVD kunnen lezen en cd's branden met m'n rounded cables....

Ik ga ga hem toch maar effe mailen dat we met smart wat willen horen. 5 minuutjes kan die toch wel effe vrij maken.
Mailtje verstuurt, nu wachten op een reactie van hem.
[ Voor 17% gewijzigd door StephanL op 28-03-2003 18:04 ]
Elke keer als dit topic om hoog wordt gekickt hoop ik dat het Hieronymo is.
Willen jullie dat voortaan laten
.
Willen jullie dat voortaan laten
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Ik hoop het niet, want op dit moment heb ik absoluut geen € 25 om m'n bestelling te betalen
Nog ff en ik ben goedkoper uit om ze al te hebben gekocht wegens inflatieJupiler schreef op 28 maart 2003 @ 18:13:
Ik hoop het niet, want op dit moment heb ik absoluut geen € 25 om m'n bestelling te betalen
edit:
waarom ik jouw nou kwoot weet ik nog niet
waarom ik jouw nou kwoot weet ik nog niet
[ Voor 12% gewijzigd door pierre-oord op 28-03-2003 19:04 ]
het zou toch allemaal wel goed zijn met Hieronymo 
niemand hier kent hem IRL?
Audi A8 W12 6.0
Ik ken hem niet, maar gisteravond wel een e-mailtje gestuurd, zo ver nog geen antwoord gekregen.delyver schreef op 29 maart 2003 @ 09:11:
het zou toch allemaal wel goed zijn met Hieronymo
kijk, ik zou wel willen bellen maar de enigste Kotvis uit het telefoonboek (in Leiden), maar dan krijg ik denk hiero weer gezeik met privacy enzo........en misschien is het wat asociaal om te gaan bellen
daar heb je wel gelijk ik denk ik...sapphire schreef op 30 maart 2003 @ 00:42:
kijk, ik zou wel willen bellen maar de enigste Kotvis uit het telefoonboek (in Leiden), maar dan krijg ik denk hiero weer gezeik met privacy enzo........en misschien is het wat asociaal om te gaan bellen
ik kan me voorstellen dat iemand dat niet zo leuk vind...
maarja aan de andere kant.....
laten we nog maar ff afwachten
en hopen dat alles weer de goeie kant op gaat met Hieronymo
Audi A8 W12 6.0
zeker niet gaan bellen jongens. Ik zou dat persoonlijk ook niet op prijs stellen. Zou het dus niet doen. Wacht gewoon rustig af
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
hij heb er op deze manier wel voor gezorgt dat er nogs eens 140 mensen meer bezorgd om hem zijn, misschien verw8 hij van ons allen eerst een bloemetje?
Wedden dat we niet bezorgd om hem zouden zijn moesten we al betaald hebben?
Verwijderd
Al wat gehoord?StephanL schreef op 29 March 2003 @ 11:36:
[...]
Ik ken hem niet, maar gisteravond wel een e-mailtje gestuurd, zo ver nog geen antwoord gekregen.
Ik heb het geld steeds harder nodig voor andere dingen
Wat denk je?
Nee: Dan heb je gelijk. En blijf wachten. Net als de rest.
Ja: dan mag je dit topic nog wel eens doorlezen....

Nope, nee dusVerwijderd schreef op 31 March 2003 @ 16:34:
[...]
Al wat gehoord?
Ik heb het geld steeds harder nodig voor andere dingen

Is het daar nou niet een beejte te vroeg voor Xavier, ik geef toe dat het wel wat langer duurt als ik had verwacht maar het komt waarschijnlijk allemaal wel goed
Verwijderd
Misschien was die operatie zwaarder dan verwacht en moet hij langer herstellen... Maar je hoeft iig niet bang te zijn dat je je geld kwijt bent, want dat heeft 'ie nog niet eens van ons
Geduld mensen!
Er is toch iemand die het dan kan overnemen? Lijst hebben ze al met alle produkten, alleen de afbetaling moet geregeld worden, dus zo moeilijk lijkt mij dat niet.
Ik wil het wel overnemen, maar overleg met Hieronymo lijkt me toch noodzakelijk.
Ik denk niet dat het zo gemakkelijk is... Een IA is vreselijk veel werk, dat onderschatten veel mensen. Het is niet even een bestellinkje plaatsen en wachten tot het op de stoep staat. Daarom denk ik niet dat iemand de IA 'even' over kan nemen.StephanL schreef op 31 maart 2003 @ 17:59:
Er is toch iemand die het dan kan overnemen? Lijst hebben ze al met alle produkten, alleen de afbetaling moet geregeld worden, dus zo moeilijk lijkt mij dat niet.
Ik begin inmiddels wel benieuwd te worden naar de toestand van TS. En ik denk dat we misschien toch moeten proberen op de een of andere manier contact met hem op te nemen. Als hij de IA (voorlopig) niet ziet zitten zou het toch fijn zijn om iets te horen. Misschien iemand met enig idee hoe lang men normaal gezien moet herstellen van een hernia operatie
Aan zijn profiel te zien is hij idd na zijn operatie niet meer op GoT geweest (Laatste bezoek: 13 maart).
Nou ik hoop dat we toch snel een keertje wat meer duidelijkheid krijgen, want ik zit dit topic nu al een aantal weken lang te volgen zonder (goed) nieuws...
Sapphire, jouw school ligt toch naast de ziekenhuizen in Leiden? Kan je niet eens informeren of er een Kotvis opgenomen is?
Uiteraard! Maar laten we nog maar effe wachten, mischien komt snel onlineJupiler schreef op 31 March 2003 @ 18:10:
Ik wil het wel overnemen, maar overleg met Hieronymo lijkt me toch noodzakelijk.
Verwijderd
mijn pa is een aantal jaar geleden ook aan een hernia geopereerd, duurde toch wel een paar weken voor hij weer beetje fatsoenlijk kon lopen etc. M'n ma zegt dat je toch bij een gemiddelde hernia moet rekenen op 4 weken niet kunnen werken...
k'herinner me nog vaag dat m'n pa eerst nog een week ofwat in het ziekenhuis heeft gelegen, en toen nog zeker 2 a 3 weken thuis in bed... dus die 4 dagen die werden genoemd vond ik zowiezo wel heel erg krap
k'herinner me nog vaag dat m'n pa eerst nog een week ofwat in het ziekenhuis heeft gelegen, en toen nog zeker 2 a 3 weken thuis in bed... dus die 4 dagen die werden genoemd vond ik zowiezo wel heel erg krap

Een ding mensen, als de I.A. starter die bestellijst door heeft gegeven en die winkel rekent alles voor hem uit en die hoort niks meer, dan hebben we straks een probleem.......
Op zich hebben we dan geen groot probleem want (als het goed is) heeft nog niemand betaalt, misschien een paar wat minder intelligente mensen wel maar eigenlijk is er nog niks loos
Verwijderd
En misschien zijn de prijzen ondertussen ook alweer gezaktAn00bis schreef op 01 April 2003 @ 10:31:
Op zich hebben we dan geen groot probleem want (als het goed is) heeft nog niemand betaalt, misschien een paar wat minder intelligente mensen wel maar eigenlijk is er nog niks loos
Of de waarde van de dollar stijgt weer, dus de verhouding euro/dollar wordt kleiner
Ik stel voor dat we nu allemaal stoppen met nutteloos posten, bij elke update hoop ik dat het de IA-starter is, en dan boort een of andere lullebroek die hoop weer de grond in
Idd. Even stoppen met nutteloos posten a.u.b.
Als hij zelf weer kan posten dan doet hij dat wel, hij zal jullie heus niet vergeten. Overigens kan hij hier zelf niets aan doen, als je dat maar even onthoudt
Als hij zelf weer kan posten dan doet hij dat wel, hij zal jullie heus niet vergeten. Overigens kan hij hier zelf niets aan doen, als je dat maar even onthoudt
Ik ga 'm toch even schoppen. Ik vrees echt dat er iets ergs gebeurd is met de topicstarter, we zijn intussen al een week verder en nog steeds hebben we niets gehoord. Hij heeft z'n mail al bijna een maand niet gecheckt en hij blijft per slot van rekening een tweaker..
Het lijkt me een strak plan om eens te gaan informeren bij de ziekenhuizen in Leiden
Sapphire?
Het lijkt me een strak plan om eens te gaan informeren bij de ziekenhuizen in Leiden
[ Voor 36% gewijzigd door Steve op 07-04-2003 10:42 ]
Verwijderd
Weet je ene voor en achternaam van de IA starter?
Zo ja dna zou het misschien wel mogelijk zijn om te informeren bij de ziekenhuizen.
Al voel ik mezelf niet echt geroepen om dat te gaan doen
Zo ja dna zou het misschien wel mogelijk zijn om te informeren bij de ziekenhuizen.
Al voel ik mezelf niet echt geroepen om dat te gaan doen
We weten z'n achternaam nl. Kotvis, moet genoeg zijn lijkt me.
Desnoods ben ik wel eens naar de ziekenhuizen in Leiden.
Misschien een mailtje sturen naar FrozenCPU? Ik ga er van uit dat die jongens zich ook afvragen wat er aan de hand is.. En we willen allemaal dat de IA door gaat
Desnoods ben ik wel eens naar de ziekenhuizen in Leiden.
Misschien een mailtje sturen naar FrozenCPU? Ik ga er van uit dat die jongens zich ook afvragen wat er aan de hand is.. En we willen allemaal dat de IA door gaat
Ik sta op het punt onderstaand mailtje te versturen.. Comments?
Als er vóór 11.30 geen aanmerking op is, gaat ie de deur uitGood morning (or good night in the USA),
Mister Jeroen Kotvis (jeroen.kotvis@xs4all.nl) was about to place a quite large order for The Netherlands, the only thing that stayed was the calculation of the shippings costs. Normally, he already contacted you about this.
I am one of the 137 participants of this action.
Mister Kotvis told us he had to go to the hospital for a medical operation, and that he had to stay about two weeks in the hospital. That was a month ago, so normally he would be already two weeks at home.
But we haven't heard anything from/about mister Kotvis yet. He doesn't respond on the forums, neither on mails.
I hypothesize you haven't heard anything neither from mister Kotvis. In that case, the order is delayed for an unkown time. We are trying to find mister Kotvis, we will contact the hospitals in his hometown to figure out if he's still there. In any case, no-one has paid his order yet, so mr. Kotvis didn't flee with the money.
I sent this mail to 4 different FrozenCPU.com addresses since I don't know who is his contact person.
We ask you to not cancel the order until we know what happened to mister Kotvis. In any case, we will inform you if we know anything more.
Regards,
Steve Lersberghe
Belgium
[ Voor 27% gewijzigd door Steve op 07-04-2003 11:24 ]
Verwijderd
Gewoon versturen, duidelijk taalgebruik en goede zinsopbouw en alle informatie aanwezig
dus versturen die hap
dus versturen die hap
Volgens Scouting Nederland is die ziek voor de rest weten ze er ook niks van.
Updated: 11-08-02
door Jeroen Kotvis
© 2001 Scouting Nederland
Tel: ********
[ Voor 17% gewijzigd door Temraakle op 07-04-2003 15:27 . Reden: privacy ]
Heb even gescoot, en heb één echt ziekenhuis gevonden in Leiden, namelijk het UMC. Gebeld, maar er is geen Kotvis opgenomen. Als iemand nog andere ziekenhuizen kent in Leiden 
Ik begin steeds meer te vrezen dat ie een ongeval heeft gehad ofzo.. Don't let it be true.
Ik begin steeds meer te vrezen dat ie een ongeval heeft gehad ofzo.. Don't let it be true.
[ Voor 44% gewijzigd door Steve op 07-04-2003 13:57 ]
Ik heb een telefoonnummer gevonden.
Jeroen Kotvis
Tel. *** - *******
E-mail: *********
Ik bel hem zo. Ik heb gebeld en er nam niemand op.
Jeroen Kotvis
Tel. *** - *******
E-mail: *********
Ik bel hem zo. Ik heb gebeld en er nam niemand op.
[ Voor 47% gewijzigd door Temraakle op 07-04-2003 15:26 ]
En ik heb een uurtje geleden een collega van Scouting gemaild. Het bellen laat ik maar aan jou (of iemand anders) over, één maal internation bellen is genoeg
[ Voor 3% gewijzigd door Steve op 07-04-2003 14:23 ]
Er woont maar een Kotvis in Leiden. xxx-xxxxxx Kotvis, J O G aldus de KPN
[ Voor 23% gewijzigd door Shuriken op 07-04-2003 14:48 . Reden: Bron detelefoongids.nl ]
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Shuriken schreef op 07 April 2003 @ 14:34:
Er woont maar een Kotvis in Leiden. ***-******* Kotvis, J O G aldus de KPN
Ik denk dat we ons aller vriend gevonden hebben!Onroptemraakle schreef op 07 April 2003 @ 14:21:
Ik heb een telefoonnummer gevonden.
Jeroen Kotvis
Tel. ***-*******
E-mail: jeroen.kotvis(at)wj.scouting.nl
Ik bel hem zo.
[ Voor 6% gewijzigd door Abbadon op 07-04-2003 16:12 . Reden: tel. nr. verwijderd :) ]
Ik denk dat we best de @ vervangen door (at) en bijvoorbeeld de 8 in telefoonnummers door (acht), om spam te voorkomen. Ook in quotes.
[ Voor 6% gewijzigd door Steve op 07-04-2003 14:39 ]
Zullen we afspreken dat een persoon hem gaat bellen (ik bied me aan).
Plus
dat zijn telefoonnummer even weg moet worden gehaald dus BillsGate voel je geroepen.
Update
Ik heb al gebeld maar er was niemand thuis.
Shuriken is leif
.
Plus
dat zijn telefoonnummer even weg moet worden gehaald dus BillsGate voel je geroepen.
Update
Ik heb al gebeld maar er was niemand thuis.
Shuriken is leif
[ Voor 29% gewijzigd door Temraakle op 07-04-2003 15:29 . Reden: typo en zinsopbouw ]
Bel jij maar, jij vond het nummer en stelde het dadelijk voor. Niet over lullen, gewoon doen.
Het versturen van een mailtje naar FrozenCpu lijkt me een prima plan. Ook fijn dat mensen proberen te bellen, maar denk niet dat het veel zin heeft.... hernia patienten staan niet bekend om hun talent voor lopen, dus zal die wel niet opnemen lijkt me
. Het zal waarschijnlijk w88 worden tot "ons aller vriend" weer wat van zich laat horen.
[ Voor 3% gewijzigd door Sn0rkel op 07-04-2003 14:49 ]
Je heb nog meer ziekenhuis dan het LUMC, o.a Diaconessenhuis.
Adres
Bezoekadres
Diaconessenhuis Leiden
Houtlaan 55
2334 CK Leiden
Postadres:
Diaconessenhuis Leiden
Postbus 9650
2300 RD Leiden
Telefoonnummers:
- Algemeen: 071-517 81 78
- Doorkiesnummer: 071-517 8. ..
- Afsprakenbureau Poliklinieken: 071-515 55 43
- Afspraken afdeling Radiologie: 071- 517 83 30
- Planbureau: 071-517 83 60
Maar ik ben nu ook wel benieuwd waar die uithangt.
Adres
Bezoekadres
Diaconessenhuis Leiden
Houtlaan 55
2334 CK Leiden
Postadres:
Diaconessenhuis Leiden
Postbus 9650
2300 RD Leiden
Telefoonnummers:
- Algemeen: 071-517 81 78
- Doorkiesnummer: 071-517 8. ..
- Afsprakenbureau Poliklinieken: 071-515 55 43
- Afspraken afdeling Radiologie: 071- 517 83 30
- Planbureau: 071-517 83 60
Maar ik ben nu ook wel benieuwd waar die uithangt.
[ Voor 60% gewijzigd door StephanL op 07-04-2003 15:01 ]
Mailtje is intussen al verstuurd. Nog geen reactie, zowel van FCPU.com als van z'n collega.
En hoezo zou het bellen niet veel zin hebben? Hij geeft zelf aan dat z'n hernia voorbij is na de operatie, en intussen heeft ie wel genoeg tijd gehad om te herstellen, dus ik veronderstel dat hij wel even naar de telefoon kan lopen.
En hoezo zou het bellen niet veel zin hebben? Hij geeft zelf aan dat z'n hernia voorbij is na de operatie, en intussen heeft ie wel genoeg tijd gehad om te herstellen, dus ik veronderstel dat hij wel even naar de telefoon kan lopen.
als ie dat kan, neem ik aan dat ie ook wel naar de pc kan lopen en hersteld is. Maar in dat geval had ie tog allang op tweakers gezeten
Niet bellen
Ik heb net Bert van den Hoogen een collega gesproken en die heeft mij verteld dat dhr Kotvis een burn out heeft gehad en die verzocht mij om hem niet te bellen.
Hij zei dat het herstel nog wel 2 maanden kan duren en dat die dit er niet bij kan hebben.
Ik heb net Bert van den Hoogen een collega gesproken en die heeft mij verteld dat dhr Kotvis een burn out heeft gehad en die verzocht mij om hem niet te bellen.
Hij zei dat het herstel nog wel 2 maanden kan duren en dat die dit er niet bij kan hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door Temraakle op 07-04-2003 15:22 ]
KloteOnroptemraakle schreef op 07 April 2003 @ 15:20:
Niet bellen
Ik heb net een collega gesproken en die heeft mij verteld dat dhr Kotvis een burn out heeft gehad en die verzocht mij om hem niet te bellen. Hij zei dat het nog wel 2 maanden kan duren.

Is dit dan het einde van de inkoop actie? 2 maanden wachten is namelijk wel heeeeeel erg lang + dat de producten dan misschien niet meer leverbaar zijn of een andere prijs hebben....
I'm feeling n00b, but what's a burn-out?
Verwijderd
Dat je je heel erg gaar voelt.Jupiler schreef op 07 april 2003 @ 15:34:
I'm feeling n00b, but what's a burn-out?
Burn out? heeft m'n pa ook gehad. Door ontzettend hoge langdurige stress, geeft je lichaam het geestelijk maar ook lichamelijk op. Psychische klachten maar allerlei lichamelijke kwalen, door onder andere verzwakte weerstand.
Dus het kan wel behoorlijk wat meer zijn dan gaar alleen. Twee maanden rust? Mijn ouweheer was er pas na een jaar weer min of meer bovenop.
Ik wens hem heel veel strerkte bij z'n herstelproces
Dus het kan wel behoorlijk wat meer zijn dan gaar alleen. Twee maanden rust? Mijn ouweheer was er pas na een jaar weer min of meer bovenop.
Ik wens hem heel veel strerkte bij z'n herstelproces
[ Voor 32% gewijzigd door Demon_Eyez op 07-04-2003 15:40 ]
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
http://www.intermediair.nl/test/werk_prive/burnout.html'Burn-out': letterlijk betekent dit 'opgebrand'. Je kunt in die toestand geraken als gevolg van een proces waarbij je steeds minder goed gaat functioneren en meer en meer het gevoel hebt zowel geestelijk als fysiek op te raken.
Vaak wordt 'burn-out' gekenmerkt door gebrek aan energie, voortdurende vermoeidheid, slaap en spijsverteringsstoornissen, maar ook door gevoelens van hulpeloosheid, verlies van zelfvertrouwen, verhoogd cynisme, een gevoel van leegte en het gevoel te hebben geen kant meer uit te kunnen.
Dat noem ik een zenuwinzinking 
Met alle respect voor Hieronymo, maar heeft ie twee maanden nodig om te herstellen van een burn-out?
Met alle respect voor Hieronymo, maar heeft ie twee maanden nodig om te herstellen van een burn-out?
Verwijderd
Burnout of niet; gewoon ff een reply op GoT droppen is een hele kleine moeite! Erg slap dit..
Wat nu
2 maanden wachten? Straks is die na 3 maanden nog niet beter

Wordt nu intern over gesproken. Om die reden (en het voorkomen van een boel getroll en geflame) is 't topic voor nu dicht.
|
\/
|
\/
[ Voor 91% gewijzigd door m-m op 07-04-2003 16:34 ]
Dit topic is gesloten.