Toon posts:

[DVD-R] Toshiba SD-R5002 alles op 2x Speed.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Toshiba SD-R5002 gekocht en bij het testen kwam ik er achter dat ik gewoon alle DVD-R op 2x speed kan branden......Dit is toch niet normaal :*)
Ik gebruik de laaste versie van Nero en kan kiezen tussen 1x en 2x speed branden als ik een DVD-RW er in stop kan ik alleen nog maar kiezen uit 1x Speed branden.

De DVD-R die ik getest heb zijn 'BulkPaq gen3 r2' , 'That's Write(witte bovenkant)'
'That's Write(zilver bovenkant)' , 'witmerk dvd-r(weet ik geen merknaam van)'
Maar dit zouden toch allemaal 1x speed dvd-r moeten zijn :?

Zijn er nog meer mensen met dit soort (probleem) :?

• topper
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik heb precies hetzelfde probleem, tenminste...als je echt van een probleem kan spreken...

specs

Verwijderd

Topicstarter
topper schreef op 10 March 2003 @ 19:28:
Ik heb precies hetzelfde probleem, tenminste...als je echt van een probleem kan spreken...
Ik vindt het geen probleem, maar vreemd (8>
Ik vindt het zelfs _/-\o_
Maar ik heb nog een probleem: ik kan geen enkele 'BulkPaq gen3 r2' DVD-R fikken.

Als de lead-in is geweest zegt nero ''write error'' en helaas...dvd-r kun je dan weggooien
Zelfs bij test branden geeft hij deze foutmelding!!
Komt je dit ook bekent voor :?

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
Misschien omdat ie hardwarematig aan 2x kan writen ?
http://www.digit-life.com/articles2/toshiba-sd-r5002/
Je hebt er dan ook nie veel voor betaald (veronderstel ik?), dan moet je ook geen 4x brander verwachten.

Verwijderd

Topicstarter
psychodweep schreef op 11 March 2003 @ 00:00:
Misschien omdat ie hardwarematig aan 2x kan writen ?
http://www.digit-life.com/articles2/toshiba-sd-r5002/
Je hebt er dan ook nie veel voor betaald (veronderstel ik?), dan moet je ook geen 4x brander verwachten.
Het is idd ook maar een 2x Speed max brander....., maar bv bij een pioneer DVD brander van 4x speedMax ,als je daar een 1x speed dvd-r gebruikt dan kun je ook niet sneller branden dan 1x speed.. >:)
Ach ja..en voor onder 200 euro ben ik best tevreden over die Toshiba :9~