[probleem]!! Over V&A heeft niet met fora te maken

Pagina: 1
Acties:

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-03 19:18
Ik heb een SCSI kaartje te koop aangeboden, en daar een reactie op gekregen. Ik vroeg wat voor verzendmethode degene wilde, pakket of briefpost, maar kreeg 2 dagen erna geen antwoord. Nu enkele dagen staat er plots geld van diegene op m'n rekening! Maar ik heb m'n inbox al opgeruimd :X en weet niet waar die woont of email adres :/

Ik ben op zoek naar iemand met echte naam A. Mussche. Maar je kunt nergens op tweakers zoeken op zo'n naam. Kan een modje mij helpen aan het juiste persoon? Ik wil niemand teleurstellen op V&A. Ik zal voortaan m'n meel wat langer bewaren :)

A. Mussche als je dit leest meel me dan ff :) ik weet alleen niet of hij op GoT komt.

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Via de bijschrijving heb je zijn adres toch :?

Of heb ik het nu fout :?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:41

botoo

💀 too old to die young

move -> TFF

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• pierre-oord
alexandervisser schreef op 10 March 2003 @ 16:34:
Via de bijschrijving heb je zijn adres toch :?

Of heb ik het nu fout :?
Dat heb je helaas fout. Ik kan alleen zijn rekening nummer zien en z'n naam. Ik geloof dat z'n voornaam anton was weet ik niet meer zeker. Maar ken z'n nick niet :( . En de rabobank waar hij bij zit wil geen info geven, privacy gevoelig zou dat zijn. Ik kan het alleen terugstoren. Ik wacht wel tot hij mailt, duurt het wel ff voor hem :/

Of een modje wil ff zijn nick geven :?

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Verwijderd

Het moet voor ons toch niet moeilijk zijn om even in de database te spitten, op zoek naar de user te gaan en die even te mailen en te wijzen op deze draad? Dan helpen we iig de topic starter en er worden geen gegevens bekend zonder dat A. Mussche er vanaf weet.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
In de userdatabase van T.net kan ik in iedergeval niemand vinden die overeenkomt met Anton Mussche (nee, ook geen variaties daarvan ;)).

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 17:20:
Het moet voor ons toch niet moeilijk zijn om even in de database te spitten, op zoek naar de user te gaan en die even te mailen en te wijzen op deze draad? Dan helpen we iig de topic starter en er worden geen gegevens bekend zonder dat A. Mussche er vanaf weet.

In de Tweakers.net DB zit alleen een N. Mussche. Maar die heeft geen sessies openstaan en is dus niet op onze site geweest de afgelopen tijd. Mailadres op aanvraag. ;)

• pierre-oord
ramH schreef op 10 maart 2003 @ 17:23:

[...]

In de Tweakers.net DB zit alleen een N. Mussche. Maar die heeft geen sessies openstaan en is dus niet op onze site geweest de afgelopen tijd. Mailadres op aanvraag. ;)
Vraag :) ik vraag dan om bankrekening kan ik het controleren :)

Pagina: 1