Toon posts:

Scores in [Microsoft ... games op de pc] draadje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds een paar dagen enthousiast begonnen met modden op tweakers.net en ik moet zeggen, het bevalt goed :-)

Wat mij echter stoort zijn niet zozeer de te lage scores als wel de te hoge. Een aantal voorbeelden uit het bovenstaande draadje:

---------
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=720842

Een score van 3 inzichtvol? Het zijn twee zinnen met ook nog een vervelende spellingsfout (voledig --> volledig).

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=720846

Score van 3 interessant? Het is volgens mij niet eens waar maar dan nog.
---------

Toen ik ging modden het ik eerst de benodigde faq's/forum topics etc gelezen. Er staat ergens (sorry link volgt nog) wat iedere score betekent. Ik heb het idee dat veel modders dat stukje tekst niet in hun hoofd hebben als ze modden. Het is IMHO volgens mij meer zo dat ze zeggen: "goh, is wel aardig --> + 1". Terwijl zo'n post mischien al op +2 staat.

Maar goed, nogmaals ik ben nieuw en wil absoluut geen flame topic starten, maar dit wou ik even kwijt.

edit:
link naar stukje tekst over scores: TMF FAQ Het staat daar onder het kopje: Eeeeerrhhhhhmmm, +4 reactie?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

Welkom op /16 Skin, * botoo is blij dat er ook mensen zijn die eerst de moeite nemen om een faq te lezen als ze aan het modden slaan :)

Imo heb je gelijk wb de te hoge scores van je urls, en ik ben er nog zekerder van dat je gelijk hebt wb je conclusie over hoe er soms gemodereerd word, maar daar is dit forum voor, en dat heb je snel gevonden :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
/me dankt botoo voor zijn gastvrijheid :-)

Is het niet mogelijk om op een of andere manier te zorgen dat je tijdens het registratie proces wordt geredirect naar de faq page? Niet dat dan iedereen hem zou lezen maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
* Ingmar kan die draad niet meer modden B) , maar die 2 horen idd niet op +3 imo. Dat type reactie hoort volgens mij standaard niet hoger dan +2 en dan moet het al een scherpe opmerking zijn.
edit:
voor deze twee zou ik +1 genoeg vinden

[ Voor 15% gewijzigd door Ingmar op 10-03-2003 16:41 ]

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Een beetje overgewaardeerd
Van het zelfde laken een pak
Een mislukte grap?

Dit is trouwens een reactie die van mij wel naar de +3 mag. :)

Volgens mij is de draad goed in de gaten gehouden door iedereen want er is flink en mooi gemod. :+

Krankzinnige muziek vind je hier.