Ik heb een probleem met mijn Harde Schijven waar ik maar niet uit kom.
Ik heb een vrij nieuw systeem:
MSI 648 Max - 8x AGP
P4 2.4 Ghz 533 Mhz
512 MB PC2700 DDR, 333 Mhz
GeForce Ti4200 128MB - 8x AGP
Western Digital 80MB 7200 RPM - 8mb Cache
Maxtor 20 GB 5400 RPM.
On board Realtec AC97 sound.
Maar met het koud opstarten (hij is dus uit en ik doe hem aan, bij rebooting ervaar ik geen problemen...) gaat hij alle IDE's scannen, en dan vind hij mijn CD speler en brander, maar geen harde schijven !? Hij gaat door, en geeft geen errors, maar voor het starten van windows gaat hij dan in de fout en zegt hij NTLDR Missing, press CTRL+ALT+DEL...
Als ik dan reboot detecteerd hij mijn beide harde schijven en start hij daarna gewoon op en kan ik prima met mijn pc werken , spelen etc.
Maar het word wel een beetje irritant om de hele tijd twee keer te moeten booten...
Als iemand het antwoord weet, dan graag !! Alvast bedankt..
Ik heb een vrij nieuw systeem:
MSI 648 Max - 8x AGP
P4 2.4 Ghz 533 Mhz
512 MB PC2700 DDR, 333 Mhz
GeForce Ti4200 128MB - 8x AGP
Western Digital 80MB 7200 RPM - 8mb Cache
Maxtor 20 GB 5400 RPM.
On board Realtec AC97 sound.
Maar met het koud opstarten (hij is dus uit en ik doe hem aan, bij rebooting ervaar ik geen problemen...) gaat hij alle IDE's scannen, en dan vind hij mijn CD speler en brander, maar geen harde schijven !? Hij gaat door, en geeft geen errors, maar voor het starten van windows gaat hij dan in de fout en zegt hij NTLDR Missing, press CTRL+ALT+DEL...
Als ik dan reboot detecteerd hij mijn beide harde schijven en start hij daarna gewoon op en kan ik prima met mijn pc werken , spelen etc.
Maar het word wel een beetje irritant om de hele tijd twee keer te moeten booten...
Als iemand het antwoord weet, dan graag !! Alvast bedankt..