Met je nieuwe functie!
Of jij er zo blij mee moet zijn? Ik weet het niet
Maar iig veel succes!
Maar iig veel succes!
[ Voor 25% gewijzigd door Azrael op 10-03-2003 15:02 ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Plague schreef op 10 March 2003 @ 14:56:
Met je nieuwe functie!
Maar iig veel succes!
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Euhm gefeliciteerd dan maar Llewella met je groene nickLuNaTiC schreef op 10 March 2003 @ 15:00:
open dan maar... beschouw dit maar als een centraal topic waar je iemand voortaan kan feliciteren bij een upgrade of uitbreiding van rechten, of veranderde werkzaamheden
BT: succes!
[ Voor 6% gewijzigd door Wokschotel op 10-03-2003 15:04 ]
De islam kan uw vrijheid schaden
Wokschotel schreef op 10 March 2003 @ 15:01:
Euhm gefeliciteerd dan maar Llwella Llewella met je groene nick
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
* sdomburg leest MED nog een keer...Renegade schreef op 10 March 2003 @ 15:04:
[...]
En de rooie en blauwe dan?
*gaat in het hoekje bij Jaymz staan*
[ Voor 50% gewijzigd door Sport_Life op 10-03-2003 15:13 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Hier sluit ik me gaarne bij aan.dawuss schreef op 10 March 2003 @ 15:06:
Gefeliciteerd nieuwe bemiddelaars. Hopelijk zijn jullie niet nodig
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Alsof dat een goed iets is. Ik ben blij dat er mensen na het gezeik willen luisteren en daarop objectief en eerlijk een oplossing voor te zoeken en niet blij met de zeurende usertjes hoorVerwijderd schreef op 10 March 2003 @ 15:17:
Bemiddelaars worden mogelijk gemaakt dankzij de gebruikers voor wie ze bemiddelen
[ Voor 93% gewijzigd door Attilla op 10-03-2003 15:23 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq