Muis is inaccuraat

Pagina: 1
Acties:

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een MS optical Intellimouse (zo eentje met 2 duimknoppen). De cursor ging nogal schokkerig de laatste dus heb ik met Glassex de tafel schonngemaakt en de onderkant van de muis. Dat helpt een beetje, hij glijdt nou wat lekkerder en werkt iets accurater, maar op sommige momenten schiet de cursor nog steeds door of maakt ie een klein bochtje als je ergens heen gaat en ergens op wil klikken (en dat is écht frustrerend na een tijdje! |:( )

Mijn vraag is, wat kan er nog meer mis zijn? Alles heb ik schoongemaakt!

spek pc, spek hifi, last.fm

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zit er in de muis niet een stofje? die vlak voor de lens zit ofzo. dat zou het misschien kunnen zijn (ook wel eens gehad met mijn optical)

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Terw_Dan schreef op 10 March 2003 @ 14:46:
Zit er in de muis niet een stofje? die vlak voor de lens zit ofzo. dat zou het misschien kunnen zijn (ook wel eens gehad met mijn optical)
Inderdaad. Een klein stofje is al voldoende om dat ding op hol te laten slaan.

Topicstarter: heb je een muismat met patroon erin, eentje die licht weerkaatst of een van glas? Dat kan het ook zijn.

• YoG
  • Niet online
Terw_Dan schreef op 10 maart 2003 @ 14:46:
Nee is helemaal schoon, heb ik zelfs nog met een kwastje schoongemaakt
KaAzKoP schreef op 10 maart 2003 @ 14:48:
[...]
Topicstarter: heb je een muismat met patroon erin, eentje die licht weerkaatst of een van glas? Dat kan het ook zijn.
Ik gebruik geen muismat.. de tafel is al glad genoeg.. hij is van hout dus dat zou ook geen problemen moeten geven toch? :?

spek pc, spek hifi, last.fm

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
probeer het eens met muismat ik denk dat het daar aan ligt

• Genghis Khan
  • Niet online
YoG schreef op 10 March 2003 @ 15:09:
[...]

[...]

Ik gebruik geen muismat.. de tafel is al glad genoeg.. hij is van hout dus dat zou ook geen problemen moeten geven toch? :?
Nee... Misschien moet je het probleem dan softwarematig zoeken.

Installeer bijvoorbeeld eens de laatste IntelliMouse drivers als je dat nog niet gedaan had.

Verwijderd

Idd, mijn optische muizen doen ook raar op een ondergrond met houtnerven enzo. Blanco A4 tje werkt ook wel.

• Genghis Khan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 15:13:
Idd, mijn optische muizen doen ook raar op een ondergrond met houtnerven enzo. Blanco A4 tje werkt ook wel.
Vreemd, bij mij doet ie het perfect op hout... MDF-Plaat.

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

YoG schreef op 10 maart 2003 @ 15:09:
[...]

[...]

als het reflecteerd, kun je wel problemen krijgen..
Het muisoppervlak is altijd best moeilijk in te schatten..
Heb ooit ergens gelezen dat je het met een digicam goed kan bepalen. Als je van bovenaf een fotomaakt met flits, en hij is bijna helemaal wit.. moet je een andere oppervlak nemen.

(niet echt nutting info maar ach)

Probeer het is met een matte muitmat.

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

idd, meestal heeft hout toch een licht-donker structuur en daar gaat ie van flippen, ik heb hier gewoon een zwarte egale muismat en die doet t perfect :z
Pagina: 1