Toon posts:

Wil een eigen Internetradio!

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een geschikt programma voor het uitzenden van een eigen webradio? Wel gratis! >:) GReetz Jostle

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 13:17
www.shoutcast.com

Mbv. Winamp

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 13:17
That's what i said. :*)

Je moet dus voor Winamp een Shoutcast plugin + server downloaden, maar dat staat allemaal op de site.

[ Voor 29% gewijzigd door eX0duS op 10-03-2003 14:41 ]

• DJ-FreSh
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Heb je al een dikke server staan? met een leuke 10/100Mbit lijn eraanvast ? ;)

Verwijderd

zoeken is ook een optie :{

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 01:26
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 14:38:
Weet iemand een geschikt programma voor het uitzenden van een eigen webradio? Wel gratis! >:)
Hallo welkom bij GOT.
het is raadzaam de faqs ff door te lezen, hierin staat veel informatie, over het hoe en waarom, Dat kan handig zijn....

Verder veel plezier toegewenst hier @ got.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
is er ook nog een programma die met media player werkt? iets van een ip-adres en dat mensen via die link mijn webradio kunnen luisteren...

• cool0
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Mensen mensen kan het wat vriendelijker lijkt er echt wel op dat ze op Fok gelijk krijgen.

Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden...

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 20:49
cool0 schreef op 10 maart 2003 @ 15:11:
Mensen mensen kan het wat vriendelijker lijkt er echt wel op dat ze op Fok gelijk krijgen.

Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden...
uh ja hier word van je verwacht dat je al wat kennis in huis hebt en niet met basic vragen aankomt.
Voor de TS (topicstarter) lijkt het me handig als ie eens de faqs doorleest en eerst een wat searchwerk verricht.

[ Voor 3% gewijzigd door holoX op 10-03-2003 15:29 ]

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
]-[Skinlab]-[ schreef op 10 maart 2003 @ 15:13:
[...]

uh ja hier word van je verwacht dat je al wat kennis in huis hebt en niet met basic vragen aankomt.
Voor de TS lijkt het me handig als ie eens de faqs doorleest en eerst een wat searchwerk verricht.
Moet je wel uitleggen wat TS betekent :P (ik gok op topicstarter :))

• DJ-FreSh
  • Laatst online: 04-12-2025
Hoeveel moete kost het om even de vraag van de TS te beantwoorden? Ik denk dat je er in totaal evenveel tijd aan kwijt bent als met het schreeuwen UTFS! e.d.

• De_Koele_Man
  • Laatst online: 09-08 22:56

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Misschien is "Windows Media Encoder" wat voor je,
zit niet standaard in Windows, maar je kan het wel installeren
Win2k of WinXP:
(Start->instellingen->configuratie->Software->Windows Onderdelen toevoegen of verwijderen)

Als je 98 (of 95, je weet maar nooit) hebt dan moet je even zoeken op de microsoft site !

Succes en als je ooit testluisteraars nodig hebt dan hoor ik het wel ;)

offtopic:
Cool0, doe jij eens even aardig tegen ons tweakers, doe's nie zo offtopic, heeft toch totaal geen nut ? Of heeft de Topicstarter wel wat aan jou commentaar ?

[ Voor 11% gewijzigd door De_Koele_Man op 10-03-2003 15:34 ]

Meh!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
DJ-FreSh schreef op 10 March 2003 @ 15:32:
Hoeveel moete kost het om even de vraag van de TS te beantwoorden? Ik denk dat je er in totaal evenveel tijd aan kwijt bent als met het schreeuwen UTFS! e.d.
offtopic:
Alleen ben je daarna veel meer tijd kwijt met dat nog vaker te doen omdat de TS (TopicStarter ja) dan denkt dat je hier gewoon je vragen neer kan dumpen en niet zelf hoeft te zoeken.

Verder werkt [google=webradio windows media player broadcast] ook wel :)

[ Voor 9% gewijzigd door sdomburg op 10-03-2003 15:40 ]

• De_Koele_Man
  • Laatst online: 09-08 22:56

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

[ONTOPIC]

En anders kijk je even op webradio.startpagina.nl ofzo, daar staat ook al een hoop zie ik.

Met Google kon ik ook een hoop vinden !

[/ONTOPIC]
offtopic:
Jongens, als je het een n00bvraag of een andere stomme vraag vind, reageer dan niet ofzo, 6 van de -jawel- 15 reply's hier zijn zo ontzettend overbodig !!

Meh!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 07:56

Zym0tiC

^_^

hou er wel rekening mee dat je flink wat bandbreedte moet hebben
per gebruiker toch een dikke 16kB/s upload
of je moet op lagere kwaliteit over stappen

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
Lees in de policy hoe je op correcte manier een topic opent.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.