[DirectVobSub] vanaf cd doet hij het niet

Pagina: 1
Acties:

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 22:27
ik heb een met xvid gecodeerd bestand op cd geschreven en heb deze op cd gebrand, met het bijbehorende srt bestand. als ik hem vanaf de harde schijf afspeel doet hij het, maar als ik hem van de cd speler afspeeld dan start directVobSub autoloader niet op, waar kan dit aan liggen.

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

is de filename van je srt hetzelfde als de film?

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• Crysania
ja, ik heb de bestanden die op de harde schijf stonden op cd gebrand, en ze heten allebei hetzelfde, als de srt anders heette deed hij het op de harde schijf ook niet

• Crysania
weet iemand misschien hoe directvobsub kan zien wanneer hij zichzelf op moet starten?

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Moet je bij directvobsub niet instellen waar hij de .srt bestanden moet zoeken? Zo ja, staat dat niet verkeerd ingesteld?(om van cd af te spelen dus)

• Crysania
thejoker80 schreef op 10 March 2003 @ 15:47:
Moet je bij directvobsub niet instellen waar hij de .srt bestanden moet zoeken? Zo ja, staat dat niet verkeerd ingesteld?(om van cd af te spelen dus)
nee kan niet verkeerd ingesteld staan, waarom niet? nou ik heb alle ondertitels in 1 dir staan en daar staan de films niet in op de HD, dus vanaf de hd gaat hij ook naar die dir, en vanaf cd zou hij dit niet doen, tevens heb ik op de cd de subtitles in de zelfde dir staan als de avi file, dit zou ook moeten werken, omdat bij "path" ook de zelfde dir als de avi file staat

• Crysania
na wat onderzoeken ben ik er achter gekomen dat het aan mijn pc ligt, ik weet nog niet waarom, maar als ik de cd in een andere pc stop, doet hij het wel, vaag maar toch waar

nu moet ik alleen nog weten waarom

[ Voor 10% gewijzigd door Crysania op 10-03-2003 16:45 ]

• Crysania
erg vaag, maar ik heb het opgelost

ik was een nieuwe player aan het uittesten, zodat die misschien directvobsub kon vervangen met ondertitels, bleek dat directvobsub wel opstartte als ik een film vanaf cd met die player opende, dus het lag de hele tijd aan Microdvd en niet aan directvobsub,

nu gebruik ik die nieuwe player nog steeds, omdat hij gewoon beter is als microdvd, maar dat is mijn mening. het is BSplayer

problem solved!
Pagina: 1