Small Business Server rules. www.vangorsel.nl
AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
Verwijderd
Vraag is of je die wilt bewaren. Zonee, dan gewoon formatteren. Zoja, heel voorzichtig zijn en goed lezen. Als W2K wil formatteren laat die je het nog wel even weten, kun je altijd nog afbreken.YoG schreef op 10 March 2003 @ 14:27:
Nee geen OS, alleen een _Restore map van WinME ()
Kan dat nog conflicten op gaan leveren ?
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Zie mijn post, ik was uitgegaan van geen andere partitie en geen andere harde schijf. Verder ben ik het volkomen met je eens (back-up is altijd noodzakelijkVerwijderd schreef op 10 March 2003 @ 14:29:
Kan je je data niet tijdelijk naar een andere partitie moven? Technisch gezien kan er niks gebeuren zolang je maar niks formatteerd, maar soms doe je wel eens iets fout. Altijd zorgen voor een back-up voor een nieuwe installatie..
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Nee door ruimtegebrek lukt me dat echt niet, ben namelijk een complete HD kwijt geraakt door een vorige crashMr. Liu schreef op 10 March 2003 @ 14:30:
[...]
Vraag is of je die wilt bewaren. Zonee, dan gewoon formatteren. Zoja, heel voorzichtig zijn en goed lezen. Als W2K wil formatteren laat die je het nog wel even weten, kun je altijd nog afbreken.
Maar goed, ik let gewoon even op tijdens de installatie..
Bedankt voor de reacties
Verwijderd
Dan is die vriend niet zo slim. Windows 2000 is zo duidelijk als je maar kan zijn op dit gebied.PWA schreef op 10 maart 2003 @ 14:37:
een vriend van me heeft zo alles gewist!! ging van 98 ->2000
Dat meende ik me ook te herinneren. Een paar weken terug heb ik een aantal keren achter elkaar W2K geïnstalleerd (er was wat misgegaan in de hardware detectie), maar ik heb elke keer de schijven met Partition Manager gewist (ik had geen zin in achtergebleven troep terwijl ik met een kale PC wilde beginnen).Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 14:40:
[...]
Dan is die vriend niet zo slim. Windows 2000 is zo duidelijk als je maar kan zijn op dit gebied.
C: ipv D: dat zou kunnen komen doordat C: een NTFS schijf was, waar DFOS dus niets mee kan. Je 'D' schijf was dus de eerste beschikbare schijf die dus C werd genoemd in DOS. Kijk dus altijd eerst even naar het label van en indien mogelijk naar de data op de schijf voor je fomatteert
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Oh, vergeten.. Zal er de volgende keer zeker aan denkenF_J_K schreef op 10 March 2003 @ 14:52:
OS toegevoegd aan de titel, zie het Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10. Inderdaad een n00b vraagje (probeer het en je weet het), maar zo te zien willen de mensen graag helpen
Yep ik snap t, maar dat waren allebei 2 FAT32 schijven.. dus tsja..C: ipv D: dat zou kunnen komen doordat C: een NTFS schijf was, waar DFOS dus niets mee kan. Je 'D' schijf was dus de eerste beschikbare schijf die dus C werd genoemd in DOS. Kijk dus altijd eerst even naar het label van en indien mogelijk naar de data op de schijf voor je fomatteert
[ Voor 2% gewijzigd door YoG op 10-03-2003 15:29 . Reden: ] ]