Toon posts:

Van 128 MB naar 192 MB RAM ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik heb een:

celeron 433@488
BE-6
128MB RAM
Geforce DDR
Win 98SE
13 GB 7200 RPM van IBM

en vind dat het vaak wat "rammelt" aan de HD, heeft het zin om er 64MB bij te zetten ? ik heb geen geld voor 128MB want ga er ook nog een HD bij kopen op de HCC dagen ;) wat denken jullie ?

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:35

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik denk dat het onzin is, omdat je Win98SE draait, die ondersteund niet meer geheugen dan 128MB. Dus als je er 64 bij zet heeft dat TOTAAL geen nut !

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Topicstarter
En met Windows ME ? die was ik toch al van plan er op te zetten...

Verwijderd

Over onzin gesproken. |:(
Ik ben blij dat ik zo kan gaan :Z

• Rashann
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Op zaterdag 18 november 2000 07:08 schreef B_O_S_S het volgende:
Ik denk dat het onzin is, omdat je Win98SE draait, die ondersteund niet meer geheugen dan 128MB. Dus als je er 64 bij zet heeft dat TOTAAL geen nut !
Dit was toch: Ondersteund niet meer dan 256Mb? En toch zal het zin hebben, straks als er weer nieuwe spellen/OS'en komen heb je (natuurlijk :() weer meer geheugen nodig...

If nothing is written below, I was the last to reply...

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Sommige mensen hebben hun huiswerk hier niet goed gedaan... zucht

Verwijderd

Topicstarter
Nog iemand anders een idee ?

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zaterdag 18 november 2000 08:09 schreef RainManX het volgende:

[..]
Dit was toch: Ondersteund niet meer dan 256Mb? En toch zal het zin hebben, straks als er weer nieuwe spellen/OS'en komen heb je (natuurlijk :() weer meer geheugen nodig...
is dat echt zo dat het niet meer dan 256 mb ram ondersteund?? Ik zat te denken aan mijn nieuwe systeem 3 * 128 mb ram erin met Windowns se |:(

• Frank Timmer
  • Laatst online: 23:40
Bobbert, dat moet je doen, dan geef je Windows98 SE gewoon 128MB en van die andere 256MB maak je een statische SWAP file in je interne geheugen (RAM drive)! Reken er maar op dat dat hard gaat lopen!

• sharkzor
  • Laatst online: 30-08 10:36
Op zaterdag 18 november 2000 20:04 schreef Snake het volgende:
Bobbert, dat moet je doen, dan geef je Windows98 SE gewoon 128MB en van die andere 256MB maak je een statische SWAP file in je interne geheugen (RAM drive)! Reken er maar op dat dat hard gaat lopen!
volgens mij heeft dat helemaal geen zin. dit ga je dan in dos doen, en dos kan nog minder aan gloof ik.

gewoon 2000 of linux erop gooien

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
onderwindoos 9x heeft dat wel degelijk zin. Ik had eerst 128 mb b merk cas opgefokt naar 2-2-2 en ik heb er nu 64 mb b merk ingezet. F 95,- En ik merk het veschil heel duidelijk. pc loopt veel soepeler en vroger had ik als ik veel progies open had en mp3's speelde dat de muziek nog wel eens heel even wegviel omdat ie zo druk bezig was. is nu een heel stuk minder ! Ik raad aan. koop gewoon 64 mb erbij !

Verwijderd

Damn, aantal domme comments hier (B_O_S_S_ waar haal je de onzin vandaan?).

Tuurlijk heeft extra ram zin.

Hoe meer RAM hoe minder dat je Swapfile (HD) hoeft worden geaccessed.

En bij de 'echte' software/games ( UT bijv) is het nog altijd zo: extra ram wordt allemaal gebruikt (textures vreten MB's).

Dat windows verhaal is ook bullshit. Windows loopt gewoon goed bij 128 MB maar dat wil nog niet zeggen dat dat het max is, dat ie gebruikt. 256 evenmin.

Laat je niks wijsmaken BAZZA.

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:42

Rico

Wie dit leest is gek....

Wat een onzin dat Win98Se niet meet dan 128MB of 256MB ondersteund.
Wie maakt mensen dat nou wijs.
Windows kan veel meer aan hoor. Stamp hem maar vol met 4x128MB en gaat als de brandweer.
Nog even en ze gaan zeggen dat een Celly maar 128MB aankan en een P3 256MB omdat een P3 meer cache heeft hahahahah lachen.

Verwijderd

:r'T is allemaal eigenlijk zo simpel: hoe meer RAM hoe beter !

Verwijderd

:Z 'T is allemaal eigenlijk zo simpel: hoe meer RAM hoe beter !
Pagina: 1