Toon posts:

whoami mod

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn posting in [rml][ Java] Advanced Java 2 CD missing[/rml]
is door whoami direct gesloten. Om deze reden:

"Neem contact op met de uitgever of de boekenhandel waar je dat boek gekocht hebt (2de hands of niet), en zeg dat er er een CD ontbreekt, of meldt aan de uitgever dat je graag die CD had besteld.
Dit is eigenlijk geen P&W topic."

Ben het er niet mee eens.
1. Heb al contact opgenomen met uitgever.
2. Dit is wel een P&W topic. Want in P&W is de scoringskans het hoogst op een positieve reactie m.b.t. mijn probleem. Dus lijkt mij dat hij daar in thuis hoort.

Kortom een beetje overhaste reactie van whoami, waar ik als poster van een probleem niets mee op schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 15:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18
Dit is geen P&W topic, want het heeft niet te maken met programmeren. Enkel met een boek over programmeren dat jij gekocht heb, en waar de cd van ontbreekt.
Kortom: geen overhaaste reactie.

Ps: en wat zei die uitgever?

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10 17:38

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Over 1
Dat staat niet in je post vermeld. Waarom zette je dat niet gelijk neer?

Over 2
PW gaat over het ZELF maken van software. Het ontbreken van een cd heeft niets te maken met het zelf maken van software (Ik zie namelijk geen enkel programmeerprobleem). Vandaar dat deze hier niet hoort.
Verder zit er meestal ook copyright op de cd's, waardoor een uitwisseling via een publiek forum juridisch gezien niet toegestaan is. :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
whoami schreef op 10 March 2003 @ 14:19:
Dit is geen P&W topic, want het heeft niet te maken met programmeren. Enkel met een boek over programmeren dat jij gekocht heb, en waar de cd van ontbreekt.
Kortom: geen overhaaste reactie.

Ps: en wat zei die uitgever?
Dit is toch niet constructief voor de poster? Iemand die post heeft een probleem, vraag etc. Daarbij probeer je de beste topic voor te vinden. Naar mijn mening is dat P&W om een reden die ik al heb gegeven.
Waar hoort mijn vraag dan wel thuis?

Als je het vanuit de poster's point of view bekijkt is het toch logisch om dit in P&W te plaatsen? Waar ik naar toe wil is dat dit niets helpt om een poster zijn probleem op te lossen. Zeg eens iets wat aan de oplossing van mijn probleem bijdraagt. b.v. waar ik de hoofdstukken kan downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gorgi_19 schreef op 10 March 2003 @ 14:21:
Over 1
Dat staat niet in je post vermeld. Waarom zette je dat niet gelijk neer?

Over 2
PW gaat over het ZELF maken van software. Het ontbreken van een cd heeft niets te maken met het zelf maken van software (Ik zie namelijk geen enkel programmeerprobleem). Vandaar dat deze hier niet hoort.
Verder zit er meestal ook copyright op de cd's, waardoor een uitwisseling via een publiek forum juridisch gezien niet toegestaan is. :)
1. Omdat ik het geen toevoeging vindt. Moet ik bij een software fout ook aangeven dat ik het voor gebruik nog gecompileerd heb?

2. En welk topic dan wel?

lekker opbouwend allemaal. Ik zoek nogsteeds de cd's. En dat copyright betreft hey ik heb het boek toch gekocht? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10 17:38

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 10 maart 2003 @ 14:35:
1. Omdat ik het geen toevoeging vindt. Moet ik bij een software fout ook aangeven dat ik het voor gebruik nog gecompileerd heb?
Dit is de eerste de beste reactie waar mensen aan denken. Je kan dus ook vertellen dat je dit al hebt geprobeerd en dit geen / wel resultaat heeft gehad. Scheelt ook weer posts met deze suggestie.
2. En welk topic dan wel?
lekker opbouwend allemaal. Ik zoek nogsteeds de cd's. En dat copyright betreft hey ik heb het boek toch gekocht? :)
In ieder geval dus geen PW. Ik vraag me verder af of deze vraag uberhaupt op GoT thuis hoort, maar dat is mijn mening als gebruiker zijnde. :)
Over het copyright: Jij kan misschien wel de rechten hebben om de cd te hebben. Vele anderen hebben deze niet en kunnen zo ook aan de content komen.

En het is ook niet te controleren of jij wel of niet dat boek hebt. Om problemen te voorkomen, is destijds door de crew besloten om geen uitwisseling van dit soort zaken toe te staan. :)

[ Voor 3% gewijzigd door gorgi_19 op 10-03-2003 14:41 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 23:41
heeft het boek hier wel in de buurt liggen, maar ja, als je betaald zou hebben voor de cd's zou je ze ok hebben (toch?)
Niet om heel flauw te zijn maar dan had je de boeken maar met cd moeten kopen ipv 2de hands.
Ben ook wel benieuwd wat je voor die boeken hebt betaald. (weet je dus gelijk wat de cd's waard zijn) Hier is er 73 euro per boek voor betaald (deel 1 dus ook)

en om ff terug te komen op je vraag waar het dan wel egsteld mag worden, daar gaat het niet om, maar dat het HIER niet gesteld mag worden moet duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
www.deslegte.nl daar koop ik 2e hands boeken. Het boek is nieuw inderdaad zeer duur.
2e hands heb ik er 37,50 voor betaald. Ik dacht toen dat ik de CD niet nodig had. Nu heb ik de hoofdstukken van Corba nodig.
De Examples van het boek kan je gewoon downloaden bij Deitel zelf.

Je spreekt over boeken. Maar het is 1 boek. Oudere uitgaven bestonden volgens mij uit meerdere boeken. Maar de nieuwe versies niet meer (2002). De 'basic' versie en de advanced versie hebben ze veranderd. Er zijn wat hoofdstukken verwisseld.

Je laatste opmerking over dat het "hier niet gesteld"... is natuurlijk niet opbouwend. Met zoiets krijg je nooit iets van mensen gedaan. Ben je MOD voor jezelf of om GOT te verbeteren? Je zou toch op zijn minst een idee kunnen geven waar je "ik zoek naar" vragen kan posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Tsjah er staat al een hoop uitleg bij van whoami zelf, ik heb er eigenlijk weinig aan toe te voegen. Liever hebben we dat je even het betreffende modje mailt als je een slotje onterecht vindt.

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

lees deze sticky even door en mail even de mod als je dat nog nodig vindt :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.