Vreemd draadje op AT

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Misschien is het hier al ergens gepost, maar ik zie het niet staan. Volgens deze http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=1910 51 draad heeft DPC minstens net zo hard misgeschoten als die elf oranje dodo's zojuist :( ...

Maarja, wie weet of 't waar is?

Zoef

• kevlar
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
wat flauw zeg.
ik wist het wel als nederlander! lekker voor dpc flushen! kennelijk denkt niet iedere nederlander er zo over

I wish I had a cool signature like everybody else

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

hmm, beetje framed, Firefox is hier bekend als Reinder Gerritsen. Lijkt me niet iemand die bij AT gaat zeggen dat ie niet "affiliated" met DPC is.........
http://www.tweakers.net/plan.dsp?PlanID=2

dit riekt naar nick-abuse

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Het zou een flinke misser zijn, inderdaad.

Als het zo is, moet in de policy komen te staan dat geen geestelijk labiele personen ingewijd mogen worden in rc5..

:)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Zo lang de koetjes zelf dat wel mogen zijn!

Mad Cows Moooh! :D

Verwijderd

Laten we even aannemen dat F1r3f0x's thoerie over de ph.f. waar is... dan denk ik ook dat we weten wie het is: namelijk F1r3f0x zelf, die verwarring probeert te zaaien door de identiteit van een vriend aan te nemen. Misschien zelfs van degene die hem op dnet heeft geattendeerd. En als F1r3f0x nog een beetje eergevoel heeft weet firefox hiervan.

• Onno
  • Niet online
Andy, f1r3f0x != Firefox/Vuurvos/Reinder.

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
In elk geval iemand met vreemde vrienden.. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:25
sjah, firefox is nou niet een nick die haast nooit ziet

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
hij zegt het zelf al:
I'm also kind of pissed about finding out that some young
dude at tweakers.net has stolen my nick (firefox), a nick
I've been using since the early fidonet days (I'm age 34).
tis hem dus echt niet

• Andy
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

lezen is een kunst....

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
mijn reactie:
First of all, I am very sceptical about everything in life, so this won't be an exception... For now, I don't see 1 single reason to believe f1r3f0x, other then that his story looks good. However, isn't it funny that every sucker o the block could've made the story up? For every little thing we come up with, there's an explanation, right?

Second thing (and I don't know if this has been said, but what the heck): I'd like to know if everyone who has been "suffering"from blocks of the PhF is using the same emailadress here as well as on dnet. Most of us are listed by our real names"", couse we have names like "{Dutch Power Cows} Ruben". If someone is listed by his real name, you cannot find out his emailaddress. Maybe we should look into that?

I think that's all I have to say for now, so PhF, you've had your dose of fun from me for today

ps: I'm a DPC member, doing pretty low amounts of blocks, but the PhF can't help me, and I wouldn't want him to... He ruining the competition, that's my opinion
Voor als je die dred niet volgt...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• jubeth
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-05 09:03

jubeth

%^)

> but the PhF can't help me, and I wouldn't want him to...
> He's ruining the competition, that's my opinion

You're just jealous.

• Gregoor
  • Laatst online: 08-05 10:56
He Old Firefox, lees even mijn nieuwe replytje op het AT messageboard :)

Alleen jammer dat ik nu een paar dagen weg ben nu het net interessant wordt :(

• Onno
  • Niet online
Old Firefox: hier mag je in het Nederlands reageren hoor. :)

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Ik vind het buitengewoon vreemd allemaal. Ik dacht ook dat het firefox/vuurvos/reinder was.. Hij deed namelijk alsof hij DE firefox van tweakers was..

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Nee dat deed ie juist niet hoor Burat...
Verder wwacht ikop een nederlandse reply van deze nederlandse Firefox, want hij is een nederlander zegt ie?????????????

Enne ouwe firefox: I'm not jealous, believe me... If I would be an Italian soccerfan, I wouldn't be proud of my national team either, understand?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• jubeth
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-05 09:03

jubeth

%^)

OK, mijn excuses aan Reinder. De Firefox van Tweakers.net.
Ik hoop dat deze hype niet ook in zijn mailbox terecht komt,
omdat men hem voor mij aanziet ofzo.

Even zo kort mogelijk (word bij mij altijd te lang):

- Ik had heel vroeger (pre 1993) altijd als nick "Firefox", en dat is eigenlijk veranderd in Firehorse, maar omdat ik er achter kwam dat er een beroemde tweaker was met mijn oude nick leek het me gewoon wel geinig om een oud password (f1r3f0x) te gaan gebruiken als nick bij AnandTech. Aldus geschiedde, maar de gevolgen waren ietwat groter dan verwacht.
No hard feelings naar Reinder, alleen lastig dat ik mijn nick niet even hup kan wijzigen in deze forum databases, anders had ik dat nu echt wel gedaan.

- De man die ik verdenk is een oude vriend en deels collega. Hij heeft bij mijn weten beschikking over minimaal 300 losse CPU's, waarvan er 100 behoorlijk snel zijn (NT met dual PIII mostly) en 20 zware Sun spark-kasten zijn. Ik heb geen zin om al te gaan verklappen waar meneer nu eigenlijk werkt en heb daar al teveel over losgelaten as it is.

Denk ter vergelijking eens aan het beheer van de UvA, de Stopera, de Social Dienst, het kantoor van de ING/Postbank (bij Amstel) en alle openbare bibliotheken.

- Het heeft geen zin om jthz.com af te struinen op info over dit alles, want die zul je daar echt niet vinden, hoewel die extra hits wel geinig zijn en ikzelf helemaal
pro Tweakers en DPC ben (vergis je niet..)..

Voorlopig moet ik voorzichtig zijn met wat ik erover schrijf, want niet alleen weet ik niet in hoeverre hij wel mag doen van zijn werkgevers (.gov!) wat hij doet (ik denk van wel, but you never know), ook weet ik niet wat hij er zelf van zal vinden als hij dankzij mij 'verraden' zou zijn.
Hij kent mij als iemand die het meestal met hem eens is, en dat ben ik meestal ook.
Ik gun hem zijn lol wel, en zal inderdaad hard proberen hem te overtuigen om blocks naar de DPC te verschuiven.
Zal ik hem meteen op dit forum wijzen (hij is hier vast nog niet geweest) en dan kunnen jullie, net als bij AT al gebeurt, je dnet-mailadresjes noemen als je charity-blocks van hem wilt ontvangen ;)

Moet toch kunnen, hoop ik.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:00

Floor-is

5.2

Old FireFox, ik moet zeggen dat ik het wel prettig vind dat ik je hier ook tegen mag komen, dus niet alleen op AnandTech.

Ik dacht al wel dat een van jullie (Julius of Hens) bestwel pro tweakers.net/dpc.tweakers.org is. Omdat er meerdere banners te vinden zijn van de site(s).

Ik ben nog steeds erg sceptisch, maar ik moet ook wel zeggen dat nu ik je in het nederlands zie reply-en je een heel stuk geloofwaardiger wordt.

Ik vind je site wel leuk, maar rommelig, er is een hoop informatie te vinden waar je uiteindeljk niets mee opschiet, op de files na dan. (En dat vind ik dus persoonlijk wel lachen).

Maarja ik ben en blijf sceptisch, maakt niet uit hoor! ;)

Ik vraag me af wie het is, maar vooral hoe hij het voor elkaar heeft gekregen om zolang onbekend te blijven.
Ik heb nog geen antwoord op het mailtje dat ik heb gestuurd naar de persoon bij Distributed. (Ik heb hem de URL's gemaild en gevraagd of hij even hiernaar wil kijken en eventueel zelf een stukje posten of mij een mailtje erover sturen.)

We zullen zien, we wachten af, ondertussen rekenen we nergens op en houden we overal rekening mee. :o

Old Firefox, ik wens je veel plezier en we horen binnenkort wel weer van je.

/me out

Heb net ontdekt dat het om Julius gaat. Hens leek me al niet vanwege Groningen ;)

Bericht hierboven

Pagina: 1