OK, mijn excuses aan Reinder. De Firefox van Tweakers.net.
Ik hoop dat deze hype niet ook in zijn mailbox terecht komt,
omdat men hem voor mij aanziet ofzo.
Even zo kort mogelijk (word bij mij altijd te lang):
- Ik had heel vroeger (pre 1993) altijd als nick "Firefox", en dat is eigenlijk veranderd in Firehorse, maar omdat ik er achter kwam dat er een beroemde tweaker was met mijn oude nick leek het me gewoon wel geinig om een oud password (f1r3f0x) te gaan gebruiken als nick bij AnandTech. Aldus geschiedde, maar de gevolgen waren ietwat groter dan verwacht.
No hard feelings naar Reinder, alleen lastig dat ik mijn nick niet even hup kan wijzigen in deze forum databases, anders had ik dat nu echt wel gedaan.
- De man die ik verdenk is een oude vriend en deels collega. Hij heeft bij mijn weten beschikking over minimaal 300 losse CPU's, waarvan er 100 behoorlijk snel zijn (NT met dual PIII mostly) en 20 zware Sun spark-kasten zijn. Ik heb geen zin om al te gaan verklappen waar meneer nu eigenlijk werkt en heb daar al teveel over losgelaten as it is.
Denk ter vergelijking eens aan het beheer van de UvA, de Stopera, de Social Dienst, het kantoor van de ING/Postbank (bij Amstel) en alle openbare bibliotheken.
- Het heeft geen zin om jthz.com af te struinen op info over dit alles, want die zul je daar echt niet vinden, hoewel die extra hits wel geinig zijn en ikzelf helemaal
pro Tweakers en DPC ben (vergis je niet..)..
Voorlopig moet ik voorzichtig zijn met wat ik erover schrijf, want niet alleen weet ik niet in hoeverre hij wel mag doen van zijn werkgevers (.gov!) wat hij doet (ik denk van wel, but you never know), ook weet ik niet wat hij er zelf van zal vinden als hij dankzij mij 'verraden' zou zijn.
Hij kent mij als iemand die het meestal met hem eens is, en dat ben ik meestal ook.
Ik gun hem zijn lol wel, en zal inderdaad hard proberen hem te overtuigen om blocks naar de DPC te verschuiven.
Zal ik hem meteen op dit forum wijzen (hij is hier vast nog niet geweest) en dan kunnen jullie, net als bij AT al gebeurt, je dnet-mailadresjes noemen als je charity-blocks van hem wilt ontvangen
Moet toch kunnen, hoop ik.