[XP] verkenner automatische kolom breedte

Pagina: 1
Acties:

• pduh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
OK,
naar aanleiding van de vage titel in dit topic [rml][ XP] verkenner "probleem"[/rml]
waar 2 vragen in staan, splits ik het op in twee topics waarbij er twee vragen apart worden gemeld.

Weet iemand hoe je kunt instellen hoe je automatisch verkenner de eerste kolom (waarin de naam van het bestand staat) zo breed laat maken dat ie alles wel ziet.
Bij lange bestandsnamen moet je eerst dubbelklikken op het streepje bovenin (net zoals in excel) om de kolombreedte net zo lang te maken als de langste naam. Kan dit ook automatisch gebeuren zodat je dan niet bij elke map hoeft te doen?

Met die vaste pixels instellen heb ik ook al een keer gedaan maar dat is ook niks.
ctrl+ is ook een optie maar werkt niet echt fijn vind ik, want dan moet ik nog eerst in het rechtergedeelte klikken om dat te activeren en dan ctrl+. Dan kan ik net zo goed direct op het rechterstreepje van de kolom dubbelklikken met mijn middelste muisknop die ik heb ingesteld op dubbelklikken.

P.Duh! lekker puh!

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 07:43

MRic3

Of praat ik weer poep?

Als je het met CTRL + + doet dan hoef je niet 1 kolom te selecteren want dan maakt hij elke kolom in beeld de maximale maat, niet alleen de geselecteerde. maar ja

Ik zou ook wel een willen weten hoe je dit automatiseert,

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• pduh
Kan een ander programma dit misschien wel? Windows Commander ofzo. Als je het met [ctrl][+] kan doen, moet het toch ook wel automatisch kunnen.
Dat je met [ctrl][+] alles in 1 keer kunt doen is inderdaad wel handig.

P.Duh! lekker puh!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:11
Damn, da's handig, die Ctrl +!!!! _/-\o_

(maar automatisch zo nog beter zijn natuurlijk! :) )

• pduh
Ik heb een proggie gevonden waarbij je het wel in kunt stellen (staat trouwens auto aan)
Servant Salamander 2000
http://www.altap.cz/
Moet je maar even kijken. Het is niet zo'n heel mooi proggie vind ik maar deze doet het wel!
Automatisch alle kolommen op de goede breedte! Hij werkt als Windows Commander (=Total Commander geworden) en als Norton Commander. Kijk er eens naar.

P.Duh! lekker puh!

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

ja, maar er moet toch iets in te stellen zijn dat dit automatisch gaat!!
Ik wil geen ander programma daarvoor gebruiken....
Lijkt mij sterk dat je niet automatische kolombreedte aan kan zetten... alleen waar?

• pduh
Tja, MRic3 ik weet het ook niet meer, als Salamander dat kan, dan moet het inderdaad toch gewoon ergens makkelijk te maken zijn? Is hier geen persoon die zoiets kan maken?
Ik denk dat het gewoon niet kan maar als iemand nog een suggestie heeft, kom maar op.

P.Duh! lekker puh!

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

*** kick ***

• pduh
Tja ook hier maar weer: KICK
Niemand een idee??

P.Duh! lekker puh!

• pduh
Tja, nog maar een kickje dan (weet echt niemand dan iets?)

P.Duh! lekker puh!

Pagina: 1