Toon posts:

Generals loopt online schokkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou vandaag generals ff met een vriend online spelen ik heb het wel eens eerder online gespeeld me een andere vriend en geen problemen er mee gehad toen liep het niet schokend en de afstand is ook niet groot want we wonen beide in het zelfde dorp... Maar toch lijkt het dat als ik server (ook wanneer hij server is) ben er lag ofzo komt het schokt dan bij mij super erg en alles gaat super traag... terwijl bij hem niets aan de hand is... want bij hem draait alles smooth.. en als ik skirmish speel schokt het niet. Ook hebben we als we aan het spelen zijn msn, kazaa, firewalls, virusscanners enzo uitstaan... maar hoe kan dit en hoe kunnen we dit probleem oplossen...

Specs:
Amd XP 2400+
512 mb ram
Geforce MX 440

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

dat is gewoon ouder wetse lag 1 van jullie heeft trage verbinding of langzame computer en dan krijg je zoiets

Verwijderd

Topicstarter
hij heeft ook een 1800+ en @home kabelinternet en ik ook en we wonen ook nog samen in hetzelfde dorp... Terwijl het met die andere vriend wel lukt die heeft een 1700+ en ook @home en die woont ook in hetzelfde dorp...

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

ow ik zie dat je een geforce 4 mx 440 heb jij daar welleens vastlopers door ik had dat wel namelijk en nadat ik hem had overgeclockt had ik er geen last meer van mischien een idee voor je om het uitteproberen :)

Verwijderd

als ie 256 mb ram heeft, UPGRADEN want met 256 loopt generals gewoon kut :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb tot nu toe nog nooit problemen met dit kaartje gehad.. maar ik heb niet echt het id dat het door die kaart komt... Het zou kunnen dat het lag is maar hoe kunnen we deze lag dan voorkomen.. want je moet toch wel met z'n 2en die beide kabel hebben fantsoenlijk kunnen gamen toch? of stel ik nu te zware eisen 8)7

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 13:58:
Nee ik heb tot nu toe nog nooit problemen met dit kaartje gehad.. maar ik heb niet echt het id dat het door die kaart komt... Het zou kunnen dat het lag is maar hoe kunnen we deze lag dan voorkomen.. want je moet toch wel met z'n 2en die beide kabel hebben fantsoenlijk kunnen gamen toch? of stel ik nu te zware eisen 8)7
ja dan moet wel kunnen tenminste met chello lukt het me wel maar met @home weet ik het ook niet precies

Verwijderd

Het ligt niet alleen aan zijn proc...
Als hij een mindere PC heeft kan zoiets gewoon gebeuren. Ook heb je een GF 4 MX: :r het is en blijft een klote kaart, maar daar ligt het niet aan, als je in SP en anders geen problemen hebt.

Misschien heeft een van jullie beiden een CPU/Bandwith vretend programma aan staan, bv. kazaa, dat vreet aan je upload, heel belangrijk om zonder lag online te kunnen spelen.
Pagina: 1