Uit een MySQL database haal ik een unix timestamp welke ik wil omzetten naar een string met de vorm van dd-mm-YYYY. Nu gaat het converten prima, alleen heb ik geen idee hoe ik het object met de unix timestamp om zet naar een date, zodat deze convert kan worden.
Er moet iets bij de regel Date out = ..... ret; gebeuren maar ik heb geen flauw idee wat. Volgens de Java API's moet dit de juist oplossing zijn, alleen wordt er nergens gesproken over unix timestamps in objecten.
Ik heb nog wel iets geprobeerd met ret.toString() converten naar een date, maar dat lukte ook al niet.
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| public String getdatum(int target) throws DBException, SQLException { Object ret = getDBSelect().getColumn(SQL_LABEL[target]); Date out = ..... ret; return massageOutput(formatDate(out)); } public String formatDate(Date in) { SimpleDateFormat sdf = new SimpleDateFormat("dd-MM-yyyy"); return sdf.format(in); } |
Er moet iets bij de regel Date out = ..... ret; gebeuren maar ik heb geen flauw idee wat. Volgens de Java API's moet dit de juist oplossing zijn, alleen wordt er nergens gesproken over unix timestamps in objecten.
Ik heb nog wel iets geprobeerd met ret.toString() converten naar een date, maar dat lukte ook al niet.