Hoi,
Mijn computer (p4, abit bd7-II) draaide tot voor kort goed.
Sinds ik een kleine lan (5 personen in totaal) heb gehouden draait het systeem niet meer lekker. De computer reset spontaan, of gaat helemaal uit. Ik heb nog geen patroon of iets dergelijks gevonden (bijv bij hoge cpuload). Het ligt niet aan windows, onder FreeBSD heb ik er ook last van.
Wanneer ik de computer aan een andere (stroom)groep hang, draait het systeem gewoon door, zonder enige problemen. Waar ik zelf aan denk is dat er misschien pieken/dalen zijn. Maar alleen dit systeem heeft er last van. Tijdens de lan hadden de andere systemen nergens last van. Of misschien is mijn voeding (toevallig) kapot gegaan.
Ik heb nog niet echt veel geprobeerd, alleen het systeem op een andere groep aansluiten.
Heeft iemand hier meer ervaring mee?
Enige specs van het systeem:
P4, 2,4B GHz
Abit bd7-II
Asus v8440
512 MB ddr-333 (draait op 266) van computerland (merk?)
Dynalink ISP128+ isdnkaart
80GB maxtor hdd
8200+ HP brander (4x4x24x)
Bij voorbaat dank,
Steven
PS.
Ik heb op dit forum nog niet echt gezocht, wat ik nu ga doen.
Mijn computer (p4, abit bd7-II) draaide tot voor kort goed.
Sinds ik een kleine lan (5 personen in totaal) heb gehouden draait het systeem niet meer lekker. De computer reset spontaan, of gaat helemaal uit. Ik heb nog geen patroon of iets dergelijks gevonden (bijv bij hoge cpuload). Het ligt niet aan windows, onder FreeBSD heb ik er ook last van.
Wanneer ik de computer aan een andere (stroom)groep hang, draait het systeem gewoon door, zonder enige problemen. Waar ik zelf aan denk is dat er misschien pieken/dalen zijn. Maar alleen dit systeem heeft er last van. Tijdens de lan hadden de andere systemen nergens last van. Of misschien is mijn voeding (toevallig) kapot gegaan.
Ik heb nog niet echt veel geprobeerd, alleen het systeem op een andere groep aansluiten.
Heeft iemand hier meer ervaring mee?
Enige specs van het systeem:
P4, 2,4B GHz
Abit bd7-II
Asus v8440
512 MB ddr-333 (draait op 266) van computerland (merk?)
Dynalink ISP128+ isdnkaart
80GB maxtor hdd
8200+ HP brander (4x4x24x)
Bij voorbaat dank,
Steven
PS.
Ik heb op dit forum nog niet echt gezocht, wat ik nu ga doen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 13:47 ]