Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Search] Mist letters na zoeken

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:57
Ergens gaat er iets fout in de search.
Als je bijvoorbeeld op geen irq zoekt dan geeft ie ook weer dat je daar op hebt gezocht. Maar! open nu een topic wat de search heeft gevonden en dan krijg je zoiets als dit:
IRQ's op Intel 440LX Mobo

idd, hij heeft gezocht op gen in plaats van geen. Ik ben dit al een paar keer tegen gekomen met korte woorden waar dubbelle klinkers in zitten.

EDIT:

Ik vermoed dat jullie een intelligente search hebben geprobeerd te maken? Als je bijvoorbeeld op vuur zoekt, wordt vur als in vuren (meervoud dus) ook gevonden. Dit werkt niet bij bepaalde woorden, geen is daar een voorbeeld van. Veel woorden eindigen op gen (zoals dingen) en worden dus ook gemarkeerd.

NOG EEN EDIT:

Lijkt me beter als jullie deze functie uitzetten. Als iemand vuur zoekt dan typt de persoon dat wel in, als iemand vuren zoekt dan typt die persoon dat ook wel in. Door het uitzetten van deze functie (als ie er is) zullen er preciezere resultaten gevonden worden!

ALWEER EEN EDIT:

Zou wel aardig zijn als "intelligente search" een optie zou worden in de search zelf. Dus dat er boven het knopje "zoek" je kunt aanvinken of je intelligente search wil gebruiken of niet. Dan zou er iets kome te staan zoals:

[] Wilt u intelligente search inschakelen? (Waarschuwing: intelligente search geeft meer en minder preciese resultaten)

[ Voor 64% gewijzigd door NitroX infinity op 10-03-2003 13:54 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Lees dit es?

Dat de verkeerde woorden bij de highlight worden gebruikt is idd een klein bugje.

[ Voor 102% gewijzigd door ACM op 10-03-2003 13:57 ]

Dit topic is gesloten.