Toon posts:

veranderen van Toshiba bootlogo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb hier een oude Toshiba laptop staan, welke na het aan zetten de eerst 5 seconden een Toshiba logo laat zien.
Nou wou ik dat graag veranderen, gewoon voor de lol en omdat het wel leuk staat dat het logo van de organisatie waar ik het voor gebruik er inplaats voor verschijnt.

Maar ja na wat googlen vondt ik helemaal geen resultaten en daarom heb ik de hoop al haast op gegeven want om het doen moet ik wel een programmatje gebruiken die het in de bios wegschrijft, toch ?
Maar toch wou ik het via deze weg nog even proberen :) Dus heeft iemand hier enige ervaring mee ?

Verwijderd

Denk niet dat deze vraag in NOS op zijn plek is. Ik denk dat je dit in de BIOS moet zoeken. Als het uiteindelijk toch een NOS probleem blijkt te zijn kan deze wel weer terug naar NOS.
NOS-> PMG

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
er zijn voor verschillende biosen programma's ik geloof voor een ami dat dat aminfxxx is anders moet je ff google op "change bioslogo" of iets dergelijk zo heb ik toen ook de programma's gevonden

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• SimplyMe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 23:48

SimplyMe

Geestelijk Prettig Labiel

ff zoeken en gij zult het weten

http://balusc.xs4all.nl:8001/Ned/BIO-Log.html

op de site van BalusC staan nog meer leuke dingen
wel op eigen risco