NTI Backup Now problemen !

Pagina: 1
Acties:

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 10:59

Xymox

Determinism rulez !

Topicstarter
Ik heb wat problemen met dit stukje software en ik vraag me af of anderen hier ook last van hebben.

Als ik een backup wil maken op CDRW's (CD spanning) krijg ik altijd ongeacht of een CDRW nu wel/niet is geformatteerd/quick erased de melding dat deze niet leeg is. Na een erase krijg ik vaak daarna CD writing errors.

Tsja, lastig. Maar een workaround werkt ook niet. je kan nl een backup maken naar een file op harddisk in stukken van 650Mb. Deze stukken zou ik dan met bv Nero zelf op een CDRW kunnen branden.
Maar bij het schrijven naar multiple files gaat het niet goed. Het eerste stuk is inderdaad 650Mb groot, echter de rest wordt in 1 bestand gezet die groter is dan 650Mb.

Ik wordt dus niet goed van dit programma !

Het betreft de nieuwste versie.
En ik draai Windows XP Prof. !

Is er een beter alternatief voor het maken van backups ?
De software moet spanning over meerdere CD's ondersteunen !

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Verwijderd

Heb je hier rekening mee gehouden?
http://www.ntius.com/support/supdrives.asp

deze database met drivers kun je onderaan de page downloaden, misschien dat dan je probleem al wel uit de wereld is.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 13:29 ]

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 10:59

Xymox

Determinism rulez !

Topicstarter
Aha, thx voor de tip. Ik zal het vanavond meteen proberen !

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j