[Netscape 7.02] oa Google doet het niet

Pagina: 1
Acties:

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Een erg raar probleem is dit dus, ik heb net netscape 7.02 installed en ik wilde even iets opzoeken op google.com, krijg ik dit te zien:
Er is een fout opgetreden bij het bezoeken van de door u ingetikte domeinnaam.
Het kan zijn dat de domeinnaam alleen een registratie betreft. Is dit echter niet
het geval kunt u contact opnemen met de helpdesk van InterNed Services.

Eventuele storingen aan een domeinnaam, zullen zo spoedig mogelijk worden
verholpen. Mogelijke oorzaken voor het zien van deze pagina kunnen dus zijn :

1. De domeinnaam betreft alleen een registratie.
2. Er is nog geen site voor dit domein aangemaakt
3. De nameserver ( DNS ) van uw inbel provider is nog niet ge-update ( meestal 1 keer per dag )
4. Uw browser ondersteunt geen host header names ( alleen oude browsers <= v. 2.0 )
5. Technische storing voor dit domein ( wordt automatisch aan de helpdesk doorgegeven )

Voor algemene vragen over domeinnamen of webhosting kunt u zich wenden tot info@is.nl
Technische vragen kunt u aan helpdesk@is.nl stellen.
Dus ik denk "Google is ff down", maar toen ik naar www.radioforum.nl ging kreeg ik dit:
Not Found

The requested URL /forum/index.php was not found on this server.
Apache Server at status.icq.com Port 80
Dus ik check dit even in IE6, en daar doet alles het prima :?

Ik heb dus mijn cookies en cache gecleared, maar daar ligt het dus niet aan...

Specs : Windows ME, IE6 SP1. Ik surf met Netscape 7.02

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

In Netscape is niet een of andere proxy server ingesteld?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Glacier
  • Niet online
BtM909 schreef op 10 March 2003 @ 12:55:
In Netscape is niet een of andere proxy server ingesteld?
nee.

:)

Edit: Bij Bill's internet opties staat ook geen proxy ofzo

[ Voor 16% gewijzigd door Glacier op 10-03-2003 12:58 ]

Verwijderd

Heb zo iets een keer bij een kennis gehad met IE6. Maar dan bij tweakers. Das pas echt vervelend :+ Maar daar wat het iets met de bookmarks die niet klopte. Mischien dat daar een link in staat die niet klopt.

• Glacier
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 maart 2003 @ 13:01:
Heb zo iets een keer bij een kennis gehad met IE6. Maar dan bij tweakers. Das pas echt vervelend :+ Maar daar wat het iets met de bookmarks die niet klopte. Mischien dat daar een link in staat die niet klopt.
helaas is dat het niet, want ik heb vanmorgen nog gegoogled (met 7.01 dan) en de bookmarks zijn niet veranderd...ik heb ook handmatig www.google.com ingetikt, en dan doet ie het ook niet.

Edit : Die 2 sites doen het dus nu weer wel, alleen weet ik niet waar het aan gelegen heeft...en dat zou ik dus nog steeds graag weten...

[ Voor 13% gewijzigd door Glacier op 10-03-2003 14:37 ]

• Glacier
  • Niet online
OK, nu heb ik weer problemen met andere sites, oa het stemmen in dit topic. Daar krijg ik een 404, terwijl het met IE wel goed gaat :{

• Glacier
  • Niet online
Ik heb het probleem dus nog steeds af en toe...het rare is dat de 404 errors niet van de site zelf krijg, maar van een andere site? :?
Gisteren werd ik doorgelinkt naar krantenoverzicht.nl als ik radiofreak.nl, radiofreak.org or radioforum.nl bezocht?
Vandaag wilde ik mijn eigen stie stats op xs4all even nakijken en ik kreeg deze errormelding:
Document not found
The requested document /~vdongen/statistics.html was not found on this server. This could be for a variety of reasons, including:

* You followed a broken or out-of-date link.
* You entered the URL incorrectly.
* The file no longer exists.

If you followed a broken link, please inform the owner of the referring document.
If you have any queries about this error, please e-mail sysadmin@snowball.com.

Document: /~vdongen/statistics.html | Remote host: 80.126.78.31 | Server time: Sunday, 06-Apr-03 01:07:48 PST
Back to www.xs4all.nl homepage
Dit komt duidelijk niet van XS4ALL vandaan, maar van iets anders...ik vermoed een soort exploit ofzo, maar ik heb Spybot S&D gerund, maar die kan (steeds met de laatste updates) niets vinden...en ook Mcafee vind nix. Ook scan ik regelmatig online met Housecall, en die kan ook niets vinden...

Het rare is dat als ik NS opnieuw start, het probleem over is...

:?

• Ramon
  • Laatst online: 06:46
lijkt me idd een stukje spyware wat ligt te kloten. Heb dit ook een keer gehad, maar dan met IE. Als ik dan soms op een topic op GoT (of andere sites) klikte, dan ging de browser heel ergens anders heen. Niet altijd, maar vaak genoeg dat het irritant was. Ben uiteindelijk maar permanent overgestapt op Mozilla. Heb dus geen oplossing voor je.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Glacier
  • Niet online
Tampie schreef op 06 April 2003 @ 11:21:
lijkt me idd een stukje spyware wat ligt te kloten. Heb dit ook een keer gehad, maar dan met IE. Als ik dan soms op een topic op GoT (of andere sites) klikte, dan ging de browser heel ergens anders heen. Niet altijd, maar vaak genoeg dat het irritant was. Ben uiteindelijk maar permanent overgestapt op Mozilla. Heb dus geen oplossing voor je.
maar ik zit dus al te werken met mozilla :D
Ik vind het zo raar omdat Spybot, Mcafee en Housecall niets vinden....
:?

• Feanaro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11-2025
hmm... idd vreemd en zal dus niet aan NS7.02 liggen, want die werkt hier prima (ook met google)
misschien moet je je pc eens helemaal door kijken (run in registry en zo) of je anders met de hand niets kan vinden, of probeer Ad-Aware eens om spyware op te sporen.

Aurë Entuluva!

• Glacier
  • Niet online
Spybot enzo kon nix vinden, maar Housecall kwam opeens met een js.genseek ofzoiets...volgens Mek-Keffie een unsafe javascript...
Ik heb het probleem nu geloof ik niet meer, dus daar zal het aan gelegen hebben...

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Wel erg weird dat als je naar radioforum.nl gaat je "Apache Server at status.icq.com Port 80" krijgt. Ik zie de link tussen radioforum en icq niet, misschien iets fout in je hosts.sam bestandje of met proxysettings ofzo?

• Glacier
  • Niet online
Ik weet het, het is een oude koe, maar ik heb het probleem dus nu weer :{
Ditmaal onder Win2k, met mozilla 1.4 :{
als ik naar http://www.goeiepeer.com/assets/images/tiepetjes/clavan.jpg ga in mozilla krijg ik:
Not Found

The requested URL /assets/images/tiepetjes/clavan.jpg was not found on this server.
Apache Server at status.icq.com Port 80
Weer status.icq.com dus :{
En vorige week kwam ik bij www.xs4all.nl uit bij een 404 pagina van @home :?
Xs4all.nl doet het inmiddels trouwens wel gewoon weer...
Spybot, Mcafee en housecall kunnen nix vinden...en mijn hosts file is ook in orde, daar staat alleen localhost in...

Ik snap dus niet waar dit aan ligt, en al helemaal niet waarom het probleem steeds optreedt bij een andere host, en ik ook steeds een 404 van een andere host krijg te zien?

Misschien is er nu meer bekend oid....

Ik neem niet aan dat ik voor exact hetzelfde probleem een nieuw topic hoef aan te maken...toch?

[ Voor 4% gewijzigd door Glacier op 07-11-2003 18:31 ]

Pagina: 1