Toon posts:

geen geluid uit pc speaker laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net Win 2K opnieuw geinstalleerd.....krijg geen geluid uit pc speaker van mun laptop....wel geluid te horen via evt. aangesloten boxen.

Geluidskaart is goed geinstalleerd....ook heb ik mute nergens aanstaan bij de geluidsinstellingen.

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn.....onder Windows XP deed de pc speaker het goed ......ik hoef toch geen switch aan te zetten om te schakelen tussen de pc speaker en de sound-uitgang ?

Verwijderd

zit er misschien een (volume) wieltje aan de zijkant van je beeldscherm, of ergens anders op je laptop ???

Verwijderd

Topicstarter
nope.....maar wel zitten er geluidsvolumeknopjes op mijn toetsenbord maar die werken helaas niet....is compaq notebook.....misschien moet ik die aan de gang zien te krijgen....misschien dat die op nul volume staan nu

Verwijderd

'k denk 't wel anders zou Bill wel gaan piepen in de device manager. Wel heel raar dat die functie toetsen het niet doen, staat die niet toevallig uit in de BIOS?

>>>
ik hoef toch geen switch aan te zetten om te schakelen tussen de pc speaker en de sound-uitgang ?
>>>

Misschien, ligt aan je laptop, da's ook een functietoest als die d'r al op zit. (lijkt me niet hoor)

Verwijderd

Topicstarter
ik zal eens gaan kijken in het bios...en die functietoets zit er niet hoor