[html] mpg in mainvenster laten lopen

Pagina: 1
Acties:

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Topicstarter
Ik kan met behulp van dit stukje code <EMBED src=movies/5slagen.mpg> een mpg-filmpje in mijn browser venster laten lopen.
maar als ik probeer om dit filmpje vanuit een ander venster, in een frameset, in het mainvester wil laten lopen dan krijg ik dit niet voor elkaar.
Heb het al met en zonder Iframe geprobeert, met target="_main" en ook met value="_main">
maar naar niks schijnt ie te willen doen wat ik wil doen. Het lijkt mij een zeer simpel probleem, maar op een of andere manier staar ik me blind op dit punt. 8)7

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• RM-rf
  • Laatst online: 23:23

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

als je een OBJECT-tag in een ander frame wilt hebben zul je dus in dat venster (IFRAME of FRAME) dat stukje html-code zetten:
dus een nieuwe html-pagina creeren waarin die <EMBED> staat en met je link in je navigatieframe die pagina oproepen (een target hoort enkel bij een A of FORM-tag).

op de blinde gok attributes toevoegen is niet zo slim: lees eens html-turials over wat je met HTML 'kan' doen en op welke manier, voordat je aan de slag gaat

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:05
is "_main" wel de naam van je (i)frame? :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• sjolmers

sjolmers

Topicstarter
RM-rf schreef op 10 maart 2003 @ 11:56:
als je een OBJECT-tag in een ander frame wilt hebben zul je dus in dat venster (IFRAME of FRAME) dat stukje html-code zetten:
dus een nieuwe html-pagina creeren waarin die <EMBED> staat en met je link in je navigatieframe die pagina oproepen (een target hoort enkel bij een A of FORM-tag).

op de blinde gok attributes toevoegen is niet zo slim: lees eens html-turials over wat je met HTML 'kan' doen en op welke manier, voordat je aan de slag gaat
he bedankt...het is te simpel, ik zag het gewoon ff niet, zit me gewoon heb naar te moeilijke oplossingen 'willen' zoeken, het is inderdaad gewoon een pagina oproepen met de <embed> er in.....soms voel je je zoooo dom ;)

ps...html tutorials lees ik al sinds 96... :X

[ Voor 7% gewijzigd door sjolmers op 10-03-2003 12:06 ]

• sjolmers

sjolmers

Topicstarter
dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door sjolmers op 10-03-2003 12:05 ]

• RM-rf
  • Laatst online: 23:23

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

sjolmers schreef op 10 maart 2003 @ 12:04:
.....soms voel je je zoooo dom ;)
nee hoor ;), maar willem[0-9]{3} misschien ? >:) :P

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1