Internet Restiricties vraagje!

Pagina: 1
Acties:

• mpie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-01-2016
Hoi allen,
Ik heb zojuist een aantal sites geblokkeerd via Internet Restricties in internet explorer.
Nu wil ik al die sites die in de lijst staan ook op de andere pc's zetten.
Slaat windows deze lijst ergens op zodat ik alleen dat bestand op de andere pc's hoeft te plaatsen of moet ik bij ieder pc handmatig toevoegen?

Thanx alvast

[ Voor 6% gewijzigd door mpie op 10-03-2003 11:43 ]

Wat je wil is niet altijd wat je nodig hebt!

Verwijderd

Ik heb eens even geprobeerd je situatie na te bootsen en daarna gezocht naar gewijzigde bestanden van het tijdstip van handelen.

Misschien dat je dit voor de zekerheid even na moet doen, maar ik vermoed dat deze instellingen worden opgeslagen in het bestand NTUSER.DAT (in Windows 2000 althans).

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:57

momania

iPhone 30! Bam!

Ik snap de situatie even niet hoor? Je wil op elke pc apart die restricties opleggen?
Hoe zijn de pc verbonden met internet, want ik kan me voorstellen dat als dat via een netwerk gaat je dit beter alleen op de gateway kan doen.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• mpie
Ik zal het probleem even uitgebreider uitleggen.
Ik heb nu voor de test op 1 pc via de Internet Restricties in Internet Explorer een aantal websites toegevoegd die niet bozcht mogen worden.
Vervolgens geef ik een wachtwoord op en check of ik de site echt niet mag bezoeken. En ja het werkt keurig.
Nu staan er hier nog 20 pc's waarbij dit ook moet gebeuren maar dan wel op een zo snel mogelijke manier. Een image maken zou op zich kunnen maar als er een mogelijkheid is om de ingevoerde websites op een diskette te zetten ien dit vervolgens op andere pc's te kunnen plaatsen dan zou het mooi zijn. De vraag is dus of dat kan of via register ofzo.

De pc's zitten op het netwerk en via de gateway zou niet gaan omdat er apart op elke browser ingesteld moet worden.

Voorheen gebruikten we een proxyserver, maar hier zijn we gelukkig vanaf gestapt omdat we een nieuwe router hebben en willen ook geen proxy servers meer gebruiken.

Oh ja het zijn allemaal win98 clients.

[ Voor 4% gewijzigd door mpie op 10-03-2003 11:59 ]

• Smurff
  • Niet online
denk dat je dan IEAK tookit moet hebben hier kan je het iig wel mee.
Kon altijd bij Ms gedownload worden maar weet niet of dat nu nog kan

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 19:49

ajhaverkamp

gewoon Arjan

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Ratings\PICSRules\.Default\0\PRPolicy\0\PRPPolicySub\0

This footer is intentionally left blank

• mpie
Wow dankjewel ajhaverkamp. Ik zie de sites tussen staan. Heb een reg file gemaakt en werkt snel en prima.

Pagina: 1