Lycos website (probleem)

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 19:43
Ik heb een tijd terug een lycos account aangemaakt.. Vooral om foto's te bekijken.. Echter nu werkt de site niet meer, ik krijg een 404 als ik er naar toe surf..

Via ftp kan ik wel inloggen en ik zie de files ook gewoon staan:

http://members.lycos.nl/gorash/

Erg raar... :(

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Verwijderd

Misschien gewoon even down? Kan toch bij zo'n gratis dienst. :)

• paradoXical
Yeah.. maar het is sinds gister down en ik heb die foto's die daar opstaan erg hard nodig nu voor een reportage over de carnaval.. En die was vorige week :(

Dus ik ben al veel te laat, zit met mijn handen in het haar nu.. 30 MB aan foto's is het en mijn eigen webspace zit ramvol :(

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 11:12
teveel dataverkeer gegenereerd misschien?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Stond er content op die niet mag? Foto's mag volgens mij meestal wel, maar misschien software die niet mag?

Als je er via FTP bij kan, dan kan je die foto's er toch afhalen? :?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
larsemenneke schreef op 10 maart 2003 @ 11:08:
teveel dataverkeer gegenereerd misschien?
Dit zou inderdaad best kunnen, ik heb namelijk wel eens verhalen gehoord van gratis hosters die mensen afsluiten zodra ze teveel data verkeerd genereren. Ik hoop dat het in het geval van de TS niet zo is, want je moet dat verslag maken.

Ik raad dan ook aan om in de toekomst geen belangrijke dingen op een gratis site op te slaan.

• paradoXical
Ik heb alle data wel op mijn schijf staan... Ik moet die alleen aanbieden :)

Ik kan me niet voorstellen dat ik teveel data heb gegeneerd.. 3 mensen wisten dat er foto's stonden, dus meer dan 100 mb verkeer kan het niet geweest zijn..

Raar :(

Edit, ik keek even bij mijn deleted mail (lyoc = geblokked)

Beste Tripod member,

Om de kwaliteit van de Tripod service te kunnen garanderen, hebben we
besloten om de toegang tot je website http://members.lycos.nl/gorash/ te
sluiten vanwege de volgende reden: Bestandsopslag .
Je hebt gedurende 3 maanden toegang tot je site via WebFTP of andere FTP
software, om belangrijke bestanden op te slaan. Na deze periode heb je
geen toegang meer tot je site, noch via browser, noch via FTP.

Het Lycos Tripod team

[ Voor 52% gewijzigd door paradoXical op 10-03-2003 11:25 ]

Verwijderd

Heb je kabel/adsl? Installeer dan even Apache en servert de files zelf zolang 't nodig is.

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
waarom ga je niet zelf een webservertje draaien?.

Hoeveel seconden zou het gescheeld hebben :)

[ Voor 38% gewijzigd door avon op 10-03-2003 11:26 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• paradoXical
Omdat 16 kb upload echt te waardeloos is om alels aan te bieden..

Er gaan straks massa's mensen naar die foto's kijken, dat trekt mijn kabelverbinding never.. Damn waar regel ik snel ~30 mb gratis schijfruimte?

Misschien moet ik toch maar een nieuw domain reggen met 300 mb.. $$$$

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
16 kb werkt prima!, zelf draai ik 3 site's op 8kb!... niemand klaagt.

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-08 21:51
HarrieH schreef op 10 March 2003 @ 11:27:

Er gaan straks massa's mensen naar die foto's kijken, dat trekt mijn kabelverbinding never.. Damn waar regel ik snel ~30 mb gratis schijfruimte?

Ga eens bij Endoria langs, misschien willen die je wel tijdelijk helpen :)

[ Voor 4% gewijzigd door holoX op 10-03-2003 11:32 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
HarrieH schreef op 10 maart 2003 @ 11:27:
Damn waar regel ik snel ~30 mb gratis schijfruimte?
Uit de FAQ: zoeken naar 'gratis hosting'

O-)

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 14:09
HarrieH schreef op 10 maart 2003 @ 11:27:

Kun je niet meerdere gratis accounts gebruiken (ivm ruimte) en dan gewoon de plaatjes linken daarheen?

En dan maar hopen dat ze het allemaal blijven doen....

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Ik heb dit ook gehad. Nadat ik een opmerkingen form op hun site had ingevuld, had ik na een maand opeens weer acces. Echt superwazig.

Weet je wat toevallig was? Ik had mijn icon van GoT gehost op die lycos space.. en ja.. dan krijg je natuurlijk heel veel data verkeer op dat icoontje.. ik denk dus dat ze je er dan af knikkeren.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 17:47

Dennahz

Life feels like hell should.

Is het geen idee om een nieuw Lycos account aan te maken? Bij mij zaten ze ook al zo te zeuren dus verwacht binnenkort ook wel zo'n mailtje :O

Twitter

• paradoXical
Probleem is dat de foto's die ik ga toevoegen belangrijk zijn voor de website www.afferden.net

Ik kan het me niet veroorloven dat deze foto's straks niet meer op te vragen zijn :( Even een email naar endoria gedaan, anders moet ik maar kijken of een 2e domain naam ga reggen mewt tig mb dataverkeer en webspace

Ik denk trouwens dat ik er dan een in de VS reg, die hebben veel betere aanbiedingen en qua snelheid valt het ook wel mee :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als het zo belangrijk is, betaal dan gewoon voor wat webspace bij een degelijke hosting profider.

Lycos is bedoeld voor het plaatsen van een website, daarbij worden er automatisch banners vertoont en zal lycos ook niet snel je afsluiten, ookal gebruik je veel bandbreedte omdat je veel bezoekers hebt. Hierdoor krijgt lycos dus ook meer vieuws op die banners en is er niks aan de hand.

Gebruik je het echter als dumpplek voor je bestanden (pics) zullen er geen banners worden getoont zodat ze wel kosten eraan hebben en geen inkomsten.
Nou zeggen ze daar niet zo snel wat van als je niet veel bandbreedte gebruikt, doe je dit wel, sluiten ze je (logisch) wel af. Wees blij dat je alsnog 3 maanden de tijd hebt om je bestanden binnen te halen via FTP, erg goed van ze _O_.

Ga dus niet op zoek naar gratis webspace, niemand staat erop te wachten om je pics te hosten en er niks voor terug te krijgen, aangezien je geen bannersvieuws genereerd en wel dataverkeer is betalen de enige optie.

🌞🍃

• paradoXical
Yeah maar waar reg ik vandaag nog goedkoop webspace. Dat is de vraag, ik zie door de bomen eht bos niet meer :P

Verwijderd

Waarom regel je dat niet met je opdrachtgever? Ik bedoel, je bent natuurlijk gek als jij hosting voor een ander gaat betalen. Anyway, zo duur is hosting nou ook niet meer. Als je maar weet wat je traffic zal zijn, kan voor alles een passende hosting gevonden worden.
300 MB opslag lijkt me nogal veel, maar 100 MB webspace en 4GB dataverkeer trekken de middelgrote websites nog geeneens. Is wel een van de duurdere oplossingen, heb je gelijk in, maar je weet wel zeker dat jouw spullen altijd te bereiken zijn! Zoals in een ander topic al gezegd: mijn provider, Flitsweb.com, heeft niet de goedkoopste, maar wel een hele goede hosting.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Aangezien je oorspronkelijke vraag al is opgelost, en het draadje nu gewoon over de search/FAQvraag 'waar haal ik goedkope webspace?' gaat, gaat 'ie dicht.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.