She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Dus ik ben al veel te laat, zit met mijn handen in het haar nu.. 30 MB aan foto's is het en mijn eigen webspace zit ramvol
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Als je er via FTP bij kan, dan kan je die foto's er toch afhalen?
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dit zou inderdaad best kunnen, ik heb namelijk wel eens verhalen gehoord van gratis hosters die mensen afsluiten zodra ze teveel data verkeerd genereren. Ik hoop dat het in het geval van de TS niet zo is, want je moet dat verslag maken.larsemenneke schreef op 10 maart 2003 @ 11:08:
teveel dataverkeer gegenereerd misschien?
Ik raad dan ook aan om in de toekomst geen belangrijke dingen op een gratis site op te slaan.
Ik kan me niet voorstellen dat ik teveel data heb gegeneerd.. 3 mensen wisten dat er foto's stonden, dus meer dan 100 mb verkeer kan het niet geweest zijn..
Raar
Edit, ik keek even bij mijn deleted mail (lyoc = geblokked)
Beste Tripod member,
Om de kwaliteit van de Tripod service te kunnen garanderen, hebben we
besloten om de toegang tot je website http://members.lycos.nl/gorash/ te
sluiten vanwege de volgende reden: Bestandsopslag .
Je hebt gedurende 3 maanden toegang tot je site via WebFTP of andere FTP
software, om belangrijke bestanden op te slaan. Na deze periode heb je
geen toegang meer tot je site, noch via browser, noch via FTP.
Het Lycos Tripod team
[ Voor 52% gewijzigd door paradoXical op 10-03-2003 11:25 ]
Verwijderd
Hoeveel seconden zou het gescheeld hebben
[ Voor 38% gewijzigd door avon op 10-03-2003 11:26 ]
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Er gaan straks massa's mensen naar die foto's kijken, dat trekt mijn kabelverbinding never.. Damn waar regel ik snel ~30 mb gratis schijfruimte?
Misschien moet ik toch maar een nieuw domain reggen met 300 mb.. $$$$
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Ga eens bij Endoria langs, misschien willen die je wel tijdelijk helpenHarrieH schreef op 10 March 2003 @ 11:27:
Omdat 16 kb upload echt te waardeloos is om alels aan te bieden..
Er gaan straks massa's mensen naar die foto's kijken, dat trekt mijn kabelverbinding never.. Damn waar regel ik snel ~30 mb gratis schijfruimte?
[ Voor 4% gewijzigd door holoX op 10-03-2003 11:32 ]
Uit de FAQ: zoeken naar 'gratis hosting'HarrieH schreef op 10 maart 2003 @ 11:27:
Damn waar regel ik snel ~30 mb gratis schijfruimte?
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Kun je niet meerdere gratis accounts gebruiken (ivm ruimte) en dan gewoon de plaatjes linken daarheen?HarrieH schreef op 10 maart 2003 @ 11:27:
Omdat 16 kb upload echt te waardeloos is om alels aan te bieden..
En dan maar hopen dat ze het allemaal blijven doen....
Weet je wat toevallig was? Ik had mijn icon van GoT gehost op die lycos space.. en ja.. dan krijg je natuurlijk heel veel data verkeer op dat icoontje.. ik denk dus dat ze je er dan af knikkeren.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ik kan het me niet veroorloven dat deze foto's straks niet meer op te vragen zijn
Ik denk trouwens dat ik er dan een in de VS reg, die hebben veel betere aanbiedingen en qua snelheid valt het ook wel mee
Lycos is bedoeld voor het plaatsen van een website, daarbij worden er automatisch banners vertoont en zal lycos ook niet snel je afsluiten, ookal gebruik je veel bandbreedte omdat je veel bezoekers hebt. Hierdoor krijgt lycos dus ook meer vieuws op die banners en is er niks aan de hand.
Gebruik je het echter als dumpplek voor je bestanden (pics) zullen er geen banners worden getoont zodat ze wel kosten eraan hebben en geen inkomsten.
Nou zeggen ze daar niet zo snel wat van als je niet veel bandbreedte gebruikt, doe je dit wel, sluiten ze je (logisch) wel af. Wees blij dat je alsnog 3 maanden de tijd hebt om je bestanden binnen te halen via FTP, erg goed van ze
Ga dus niet op zoek naar gratis webspace, niemand staat erop te wachten om je pics te hosten en er niks voor terug te krijgen, aangezien je geen bannersvieuws genereerd en wel dataverkeer is betalen de enige optie.
🌞🍃
Verwijderd
300 MB opslag lijkt me nogal veel, maar 100 MB webspace en 4GB dataverkeer trekken de middelgrote websites nog geeneens. Is wel een van de duurdere oplossingen, heb je gelijk in, maar je weet wel zeker dat jouw spullen altijd te bereiken zijn! Zoals in een ander topic al gezegd: mijn provider, Flitsweb.com, heeft niet de goedkoopste, maar wel een hele goede hosting.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()