Via Epia systeem krachtig genoeg?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Toffifee
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-02-2025
Ik ben van plan een Via Epia systeem aan te schaffen om te gebruiken als router en tegelijkertijd als internet/office werkstation. Dit zal allemaal onder windows moeten gebeuren (2000 of XP) aangezien ik geen kaas gegeten heb van andere OS-sen.
Zou dit werken zonder problemen ?
Heeft iemand dit ook op deze manier draaien?
Heeft iemand goede tips?
Ik heb een grote voorkeur voor een volledig fanless systeem, dus het zou de Epia M6000 worden.

Begin at the beginning, the king said, and stop when you reach the end."

• Giblet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-08 10:17

Giblet

Dingen

Dat zal toch wel... :? :? :?
Ligt denk ik ook wel grotendeels aan de grote van je netwerk, maar opzich moet het geen probleem zijn....

[ Voor 82% gewijzigd door Giblet op 10-03-2003 11:16 ]

• ronny
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2024

ronny

Trotse vader

Beetje zoeken kan geen kwaat volgens mij..
Hangt er vanaf wat je wil gaan doen, maar je moet niet verwachten dat het allemaal erg snel zal gaan. maar het zal zeker gewoon redelijk draaien.

Helemaal fanless zal denk ik niet verstandig zijn HD en alles worden wel warm als je helemaal niet koelt. bovendien zit je met de voeding waar meestal een fan in zit.
Procase heeft een case met een externe adaptor en dan kan het wel heel stil worden idd.

specs werkpaard Youngtimer Touring Car Campionship

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:39

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Een Via Epia kan gerust asl router fungeren hoor , of dacht je dat er in die broadband routers een P4 zat ;) :P

Voor Windows(XP/2000) durft ik het niet te zeggen, maar W2K draait op een 233/300 al redelijk goed met 256Mb mem, dus dat zal wel lukken.

Gelieve volgende keer zelf ff verder kijken dan je muis lang is .

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.