Ik heb hier een systeem waar ik de volgende besturingsystemen op wil zetten.
Win 95
Win 98 SE
Windows ME
Windows XP Prof.
Win NT
Win 2000.
Opzich lijkt me dit geen probleem.
Ik heb dit al geprobeerd alleen ik loop tegen een paar kleine probleempje's op.
Als ik ME wil installeren terwel 98 SE er al opstaat gaat die lopen zeiken dat er een Upgrade overheen moet? Of 1 of andere manier kan ik ME er niet naast installeren terwel het wel een volledige versie is.
Opzich niet een onwijs probleem. Ik kan een ghost maken van ME en hem appart via EEN GHOST installeren. Alleen heb ik dan het probleem dat die hem zelf niet kan booten.
Alleen met een Boot Manager.
Win NT en 2000 installeer ik op een 2e schijf (samen op 1 ide kabel).
Opzich ook geen probleem.
Alleen wil ik nu dat ik uit alle besturingsystemen kan kiezen. Ik heb al Acronis OS Selector 8.0 geprobeerd maar hij zag NT en 2000 niet goed + dat die op 1 of andere manier 98 ook niet meer goed zag.
Weet iemand hoe ik dit het beste kan aanpaken?
Win 95
Win 98 SE
Windows ME
Windows XP Prof.
Win NT
Win 2000.
Opzich lijkt me dit geen probleem.
Ik heb dit al geprobeerd alleen ik loop tegen een paar kleine probleempje's op.
Als ik ME wil installeren terwel 98 SE er al opstaat gaat die lopen zeiken dat er een Upgrade overheen moet? Of 1 of andere manier kan ik ME er niet naast installeren terwel het wel een volledige versie is.
Opzich niet een onwijs probleem. Ik kan een ghost maken van ME en hem appart via EEN GHOST installeren. Alleen heb ik dan het probleem dat die hem zelf niet kan booten.
Alleen met een Boot Manager.
Win NT en 2000 installeer ik op een 2e schijf (samen op 1 ide kabel).
Opzich ook geen probleem.
Alleen wil ik nu dat ik uit alle besturingsystemen kan kiezen. Ik heb al Acronis OS Selector 8.0 geprobeerd maar hij zag NT en 2000 niet goed + dat die op 1 of andere manier 98 ook niet meer goed zag.
Weet iemand hoe ik dit het beste kan aanpaken?