Help mee tegen Tubereuze Sclerosis Complex: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
Jippie. De top 15 helemaal vol.
Dat gaat al beter.
Hmmm....
Meer dan 400 punten?
Ikke? Op zondag?
Het zal wel
Dat gaat al beter.
Hmmm....
Meer dan 400 punten?
Ikke? Op zondag?
Het zal wel
bijna weer duitsers inhalen 
Mjah ze zijn nu allemaal weer aan het terug rennen naar hun eigen team bij Deutschland vandaanAnoniem: 26550 schreef op 10 March 2003 @ 11:30:
Dat teamhoppen begint echt HEEL irritant te worden...
[ Voor 81% gewijzigd door YakuzA op 10-03-2003 12:05 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Zow, 40 cands extra voor mij daily, omdat ik mijn eigen comp tijdelijk hier ook ff op heb staan... gawel lekkah
Toch zie ik Team Switch hier graag een keertje groot terug komen

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Wanneer ging DPC ook weer naar TSC@HOPE?Anoniem: 26550 schreef op 10 March 2003 @ 11:30:
Dat teamhoppen begint echt HEEL irritant te worden...
Ik zie liever NC hard terugkomen en weer 1,3k/dag producerenCaLeX3000 schreef op 10 March 2003 @ 14:03:
Toch zie ik Team Switch hier graag een keertje groot terug komen
[ Voor 39% gewijzigd door Flapmo op 10-03-2003 14:39 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Anoniem: 59448
Hmmmm ik geloof dat ik na een bepaalde datum maar weer wat extra machines op TSC moet zetten.... alleen die bepaalde datum hou ik nog ff voor meFlapmo schreef op 10 maart 2003 @ 14:38:
Ik zie liever NC hard terugkomen en weer 1,3k/dag produceren
Als switch en NC nou volledig terugkomen 
nog 3 dagen, maar al dat hoppen maakt de inhaalstats niet echt betrouwbaar.
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
mjah maar dan halen jullie ons in bij rc5JustMe_ schreef op 10 maart 2003 @ 16:00:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Met de huidige output van DPC en Rechenkraft kloppen die 3 dagen best aardig hoor. We kunnen er natuurlijk beter even 2 of 1 van makenJustMe_ schreef op 10 March 2003 @ 16:00:
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Pagina: 1