Toon posts:

P4B audio probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn P4B bord speelt wave bestanden onder Win98 en Win2K te snel af (zeg maar pitch x2). Het stemmetje vanuit de BIOS praat wel "normaal". Laatste drivers en BIOS versie geinstalleerd, maar niets helpt. Iemand een idee?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 01:26
Iets meer info mag wel.
Welke drivers, alleen wave file, of midi, of alles wat je maar door de speakers krijgt ?
Is dit standaard zo, was dit zo, of is het gekomen naardat je iets gedaan hebt, wat heb jezelf gedaan om het op te lossen, etc...

Teovallig geen edit progje open staan, of insgesteld, of wat met die sb live series wel eens gebeurd, je eax speelgoed nog aan staan ?

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Meer info:

Probleem doet zich voor onder Win98SE, Win2K en WinXP
Nieuwste drivers voor P4B bord van ASUS (Avance AC'97 Drivers Ver:A2.60 for Windows 2000 V5.10.00.3800)
Al het geluid wat je er door stuurt gaat fout.
Het is nooit anders geweest ('t is een nieuwe PC) dus er is niet iets verandert ofzo.

Ik heb het nu opgelost door er een SB PCI128 bij in te stoppen. Deze geeft wel normaal geluid (geen BIOS gebla, maar daar zit ik toch niet op te wachten)