Javascript Save As

Pagina: 1
Acties:

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:00
Ben op het moment bezig met een website.
De pagina zelf kan je compleet uitprinten met de code:

code:
1
2
3
4
<td>
<a HREF="javascript:void(self.print())" CLASS="tiny">Print deze pagina</a>
<br>
</td>

Ik wil dit bestand nu ook in een keer op disktte opslaan is daar ook een javacommando voor?

Heb al gezocht op google en op tweakers, maar niks kunnen vinden.

[ Voor 35% gewijzigd door midget op 10-03-2003 10:10 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

hmppff :(

Kan dus wel... na het lezen van overige posts

[ Voor 76% gewijzigd door BtM909 op 10-03-2003 18:01 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 21:05

we_are_borg

You will Comply

Ik zal de vraag stelling even anders doen, nu lijkt het op een script request.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 09:52

Pelle

🚴‍♂️

Het is min of meer voor elkaar te krijgen via ExecCommand-functies. Zoek daar maar eens naar op http://msdn.microsoft.com

Je moet een iframe openen, en daar de html van je pagina naar schrijven (met innerHTML bijvoorbeeld), en vervolgens die ExecCommand op dat iframe loslaten. Is met de search ook wel eea over te vinden.

Verwijderd

Ik wil dit bestand nu ook in een keer op disktte opslaan is daar ook een javacommando voor?
nou moet ik heel hard graven, ehh nee lama dat was alleen als je webcompiler gebruikte

optie 2: gebruik hta, dan heb je dezelfde rechten als een normaal programma op een client pc en kun je openen, printen, opslaan naar lieve lust...

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 21:20

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

google: je beste vriend op het net

[ Voor 34% gewijzigd door Thijsmans op 10-03-2003 17:58 ]

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 12:40
Kortom: het kan niet met JavaScript, enkel met Jscript.

Je kan toch ook gewoon neerzetten "Klik op 'Bestand', en dan op 'Opslaan als' om dit document op te slaan"? Evt. een serverside taalcheck om een engelse tekst voor te schotelen indien noodzakelijk.

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

Pagina: 1