Op de school waar ik werk hebben we best wel een aardige installatie (voor een school dan), maar die is mobiel. Dus elke keer als we alles op moeten stellen zit je met een hele vracht kabels over de vloer te kijken, die door de war raken en waar ll overheen baggeren. Dus heb ik besloten om een multikabel te maken/kopen. Ik zat te denken aan 2 kastjes (1 bij de aansturing en 1 bij het podium), waar je alles in plugt. De kabel zelf zal denk ik uit 3 groepen bestaan (dus waarschijnlijk 3 losse kabels in 1 omhulsel): Mic's, Lines en Speakers. Om de komende jaren vooruit te kunnen, heb ik de aan volgende aantallen gedacht: 8x mic, 8x line, 2 main speakers en 2 monitor speakers. De Mic- en de speakeraansluitingen zullen in XLR vorm zijn en de Line in Jack.
Nu heb ik al een complete lijst geproduceerd om het zelf te maken (is wel leuk), maar ik moet nog een offerte maken bij Display hoeveel het gaat kosten. Verder ben ik al aan het zoeken waar er complete oplossingen zijn, maar kan tot nu toe niet echt iets vinden wat er op lijkt.
Wie kan mij helpen? Waar kan ik terecht voor een dergelijke kant en klaar oplossing (eventueel op maat gemaakt) en aan wat voor bedragen moet ik dan denken? Ik vrees dat het zelfbouw gaat worden, maar je weet nooit of er ergens toevallig een goedkoop adresje is.
Nu heb ik al een complete lijst geproduceerd om het zelf te maken (is wel leuk), maar ik moet nog een offerte maken bij Display hoeveel het gaat kosten. Verder ben ik al aan het zoeken waar er complete oplossingen zijn, maar kan tot nu toe niet echt iets vinden wat er op lijkt.
Wie kan mij helpen? Waar kan ik terecht voor een dergelijke kant en klaar oplossing (eventueel op maat gemaakt) en aan wat voor bedragen moet ik dan denken? Ik vrees dat het zelfbouw gaat worden, maar je weet nooit of er ergens toevallig een goedkoop adresje is.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II