Toon posts:

Smartphone of P800 ??

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik hoor iedereen over de P800 maar echter niemand over de Smartphone van Orange. De Smartphone heeft toch minstens zo veel (of zelfs meer) te bieden als de P800....

Of niet??

Verwijderd

Hoe kom je erbij dat deze meer te bieden heeft??

Verwijderd

Topicstarter
met de stelling wil ik een discussie op gang brengen en niet de Smartphone promoten. Moet wel zeggen dat de P800 eerder een PDA is dan een telefoon (qua afmeting en gewicht!).

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Als je de specificaties van de 2 telefoons erbij pakt dan wordt het toch vanzelf duidelijk welke telefoon voor jou meer te bieden heeft. Het is niet zo dat de ene telefoon meer te bieden heeft dan de andere, het is maar hoe je er persoonlijk tegen aan kijkt en wat voor opties je nodig denkt te hebben.

Ook is het uiterlijk, prijs en provider van belang.
Misschien is het iets handiger om wat duidelijker te zijn in je vraag, want wat je nu precies wil weten is mij niet helemaal duidelijk.
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 10:20:
met de stelling wil ik een discussie op gang brengen en niet de Smartphone promoten. Moet wel zeggen dat de P800 eerder een PDA is dan een telefoon (qua afmeting en gewicht!).
Zoals ik hierboven al zeg is het heel persoonlijk om een telefoon te kiezen, welke beter is lijkt mij dus een totaal irrelevante discussie.

[ Voor 30% gewijzigd door Attilla op 10-03-2003 10:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik ben ook niet geinteresseerd in een beter of niet discussie, maar juist de reden om of voor de P800 te kiezen of de Smartphone. Zelf heb ik een 6510 en dat is VOOR MIJ de beste!
Moeders belt met een 3210 en is dolgelukkig....

Kortom, waarom een Smartphone of juist een P800?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:41
Verwijderd schreef op 10 maart 2003 @ 10:34:

Kortom, waarom een Smartphone of juist een P800?

Zoals je zelf ookal aangeeft; iedereen verwacht andere dingen van een foon, iedereen heeft een andere smaak etc etc.

Men kiest dus voor een van beide foontjes, als hij op de een of andere manier die persoon aanspreekt. En dat kan zijn op basis van Specs, disign, gebruikersgemak etc etc :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.