-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Rood/blauw of Blauw/rood maakt bij mij thuis wel uit, maar ik heb dan wel adsl. Je heb het goed aangesloten zo te zien, als het niet werkt kan je alsnog blauw en rood omdraaien dan heb je alle mogelijkheden geprobeert. 
Die andere 2 draden kunnen voor alles gebruikt worden, het zijn in princiepe gewoon 2 koperdraden vanaf de centrale en dus zou er een 2e lijn over kunnen lopen of alles wat je maar kan bedenken wat werkt over 2 koperdraden.
Die andere 2 draden kunnen voor alles gebruikt worden, het zijn in princiepe gewoon 2 koperdraden vanaf de centrale en dus zou er een 2e lijn over kunnen lopen of alles wat je maar kan bedenken wat werkt over 2 koperdraden.
Ik wil geen oud topic oprakelen maar zoals ik het bij mijn eerste post het getekend werkt perfect. Tijdens aansluiting geen problemen, en alles werkt zoals het hoort.
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Volgens mij zijn er naar elk huis 2 aderparen getrokken. Je hebt maar 1 aderpaar nodig voor een analoge lijn, en maar 1 aderpaar voor ISDN. Over het tweede aderpaar kun je als je wil NOG een analoge lijn of NOG een ISDN aansluiting realiseren.
Ik ken iemand die zijn bedrijfje thuis heeft en dit heeft gedaan. 1 NT kastje voor prive (al zijn dochters hebben ook een telefoon op de kamer, en met dochters moet je dat wel
), en 1 NT kastje voor zijn werk zodat ie een dedictated faxlijn en dedicated businesslijn heeft.
Daar zal dat tweede aderpaar dan wel voor zijn bij jou
Ik ken iemand die zijn bedrijfje thuis heeft en dit heeft gedaan. 1 NT kastje voor prive (al zijn dochters hebben ook een telefoon op de kamer, en met dochters moet je dat wel
Daar zal dat tweede aderpaar dan wel voor zijn bij jou
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Volgens mij komt het omdat telefoonkabel standaard 4 is.
Want de kabel die kpn aflevert die blauwe weet je wel. Is volgens mij 30 aderig
(dus de kabel voor die dop waar die 4 aderige kabel uit komt)
De binnenkomende kabel die KPN heeft binnengebracht is over het algemeen een zogenaamde 1x4 kabel, waarvan de oranje/witte kabels inderdaad het 2e aderpaar is voor een extra telefoonlijn.raymonvdm schreef op 13 March 2003 @ 21:36:
Volgens mij komt het omdat telefoonkabel standaard 4 is.
30 aderige kabels ga je pas in de stoep tegenkomen, of bij bedrijven en dan zijn het geen 30 aders maar altijd een aantalx4 dus 5x4(20aders) of 12x4(50aders) bijvoorbeeld,
TS> je hebt het goed zo, niks meer aan doen (ik zou alleen die webvox niet als telefooncentrale gebruiken, die krengen zijn gruwelijk storinggevoelig, beter koop je een Quattrovox vanaf het 2e type)
Zover ik weet maakt het bij analoog en isdn niet uit in welke volgorde je signaal draden aansluit, ook niet als je adsl hebt. Bij analoog en isdn weet ik het zeker, icm met adsl niet, maar dan zou ik stom toevallig in een keer goed hebben gegokt, met mijn aanleg daarvoor[Airwolf] schreef op 10 maart 2003 @ 09:15:
Rood/blauw of Blauw/rood maakt bij mij thuis wel uit, maar ik heb dan wel adsl. Je heb het goed aangesloten zo te zien, als het niet werkt kan je alsnog blauw en rood omdraaien dan heb je alle mogelijkheden geprobeert.
Ik dacht dat de 2 extra draden voor extra functies waren, maar precies weet ik dit niet.
Pagina: 1