Value reeks van uitgevers - allemaal troep?

Pagina: 1
Acties:

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:29
Ik heb het dan niet over de Classics|GotY's|Gold|platinum reeksen , want dat zijn bijna allemaal toppers

maar bv de Activison Value bijvoorbeeld
die poept domme knuddespellen aan de lopende band

Hoe halen ze in hun hoofd om zulke games uit te geven?
Zijn het spellen afkomstig van beginnende developers om zo een kans te krijgen?
of zijn het gewoon Quick cash spellen?

net als die Pacific Gunner van een maandje of 2 terug
zit daar gameplay in? gfx ? of variatie? helemaal nix ze probeerde gewoon een graantje mee te pikken van de ww2 hype

quick $$$ spellen zijn :r

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

SonyEricsson schreef op 10 March 2003 @ 06:48:

net als die Pacific Gunner van een maandje of 2 terug
zit daar gameplay in? gfx ? of variatie? helemaal nix ze probeerde gewoon een graantje mee te pikken van de ww2 hype

quick $$$ spellen zijn :r
Laat me raden.....die heb je gekocht? :+

Leuk dat je er over loopt te klagen, maar als het je niet bevalt doe er toch gewoon niks mee.

Ik, geheel anders

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Skateboard Park Tycoon was ook van hun.

Maar dit zijn gewoon speller die voor minder geld verkocht worden, en net als de A2 racer reeks hun geld opbrengen...
Voor het geld zijn ze af en toe nog best leuk, vooral voor mensen die niet zo into bloederige shooters en zenuwslopende racegames zijn.

Verwijderd

Activision heeft Quake2 ook in een budget ding gedrukt... Vind je dat een top titel of niet? Budgettitels zijn alleen maar het geld waard als ze een klassieker zijn die je nog niet gespeeld hebt. Zo ben ik aan Dungeon Keeper 2 gekomen :Y)

• SonyEricsson
  • Laatst online: 15:29
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 10:34:
Activision heeft Quake2 ook in een budget ding gedrukt... Vind je dat een top titel of niet? Budgettitels zijn alleen maar het geld waard als ze een klassieker zijn die je nog niet gespeeld hebt. Zo ben ik aan Dungeon Keeper 2 gekomen :Y)
even beginpost dus ff lezen :O
ik heb het dus niet over de topspellen in een budget jasje

• Sebastiaan
  • Laatst online: 27-12-2025

Sebastiaan

....

in principe is dat logisch, als het geen topspel in een budgetjasje is dan moet het wel een slecht spel in een budgetjasje zijn. Want als hij goed zou zijn zou het een topspel in een budgetjasje zijn.
Dat is toch wat je zegt nu?

Verwijderd

Hij bedoeld spellen als Street Legal. Dit spel had potencieel, maar de engine en gfx zijn helaas te slecht om een echte hype te worden. Daarom heeft Activision em als Value op de markt gebracht. Ik heb me er zeker wel een paar daagjes mee vermaakt, maar na een tijdje ga je kotsen op de brakke engine, vastlopers etc

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 12:16 ]

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 10 maart 2003 @ 10:34:
Die heb ik laatst ook ff gekocht, blijft leuk

maar je krijgt toch gewoon waarvoor je betaald met dit soort reeksen, het is mij ook wel eens opgevallen dat veel mensen met oudere pc's vaak dit soort games kopen omdat de laatste games toch niet goed draaien op hun pc's

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Mwa, soms zijn er wel aardige titels bij... neem nou een spel als Dink Smallwood, nooit in nederland gereleased, totdat het als een 15 gulden spel in zo'n 'classic' jas werdt gestopt... Dink Smallwood is ook nog een verschrikkelijk leuk spelletje :)

Verwijderd

Klinkt als Davlilex Games: die hadden ook zon serie met prut, 3 x nix spellen, waarvan het bovendien niet de moeite waard was om ze om ze op een lege cd te zetten (zonde van cd).

• Sebastiaan
  • Laatst online: 27-12-2025

Sebastiaan

....

Als je 15 piek heb betaald voor Dink Smallwood ben je afgezet, het spel is namelijk al in 1999 gereleased als freeware
Dink Smallwood

Verwijderd

Net of het wat uitmaakt dat zulke spellen worden uitgebracht. Jij bent tenslotte degene die ze moet kopen. Bevalt het je niet? Dan laat je ze toch lekker links (of rechts, voor de linkshandigen) liggen?

Verwijderd

seb_ schreef op 10 March 2003 @ 12:08:
in principe is dat logisch, als het geen topspel in een budgetjasje is dan moet het wel een slecht spel in een budgetjasje zijn. Want als hij goed zou zijn zou het een topspel in een budgetjasje zijn.
Dat is toch wat je zegt nu?
Ja, dat dacht ik dus ook :? Ik probeerde nog wat van mijn post hierboven te maken maar ik denk dat jij het op deze manier beter verwoordt :o

En tja, verder snap ik eigenlijk niet zo goed wat nu precies het probleem is. Die value spellen zijn gewoon goedkoop en ja, als je je er 2 avonden mee kunt amuseren, heb je het geld bij wijze van spreke al weer terugverdiend. Dan kun je kiezen om 10 budget spellen te halen of Unreal2 - The Awakening... Nou ik zou het wel weten, niet in de laatste plaats omdat U2 ook maar 10 uur plezier geeft.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 15:24 ]

Verwijderd

Ik heb hier een paar vliegspellen liggen.... ongeopend, Activision Value reeks :P
Pagina: 1