C&C tiberian sun is veel te makkelijk!

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik kan nergens een groot topic vinden over tiberian sun dus dan maar zo..

ik vind tiberian sun veeeeeel te makkelijk

bij nod helemaal. bouw minimaal 10 artililry units en je ownt de hele kaart. bv die loze missie dat je mammoeth tank 2 moet vernietigen.. ding heeft niet 1 unit vernietigd!!!

echt bizar

en ja ik draai de laatste patch (2.03) zodat alles wat eerlijker verdeeld is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D Waar leidt dit naar toe ! ! ! Leuk dat je ff je gal spuwt hoor, maar eh, ik denk niet dat dit topic een lang level beschoren is aangezien Tiberian Sun in 1999 uitkwam en in 2000 wel door iedereen als uitgespeeld werd beschouwd :D Maar we zullen zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Wat betreft die artillery heb je helemaal gelijk :)

Je zou Generals eens moeten proberen. De hele USA campaign heb ik uitgespeeld met 6 comanches.

Het spel komt beter tot zijn recht in multiplayer, Generals ook denk ik

[ Voor 1% gewijzigd door Captain Pervert op 10-03-2003 04:40 . Reden: ja ik vergat iets. ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:58
ik heb schimmel en de oppervlak begeeft het van me cdretje :(
zo oud issie :P
dat komt er nou van als je goedkope cdrs inkoopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Of het is zo makkelijk geworden omdat je het dag en nacht speelt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
SonyEricsson schreef op 10 maart 2003 @ 06:50:
ik heb schimmel en de oppervlak begeeft het van me cdretje :(
zo oud issie :P
dat komt er nou van als je goedkope cdrs inkoopt :P
daarom heb ik em ook legaal :)

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 13:36

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Iedere Command And Conquer wordt een stukje moeilijker. Als je hierna dan een oude speelt, dan blijkt deze in een keer veel makkelijker te zijn. Dit is mijn persoonlijke ervaring met de cnc reeks.

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Alle C&C-varianten zijn leuker om online te spelen.
Ik speel zelden die missies omdat ik daar geen moer aan vind, ik speel liever tegen vrienden of onbekenden omdat het veel leuker is om te doen. :)

De AI laat veel te wensen over, ook in C&C generals doet de computer eerst een groepje van 5 tanks maken om vervolgens aan te vallen. Dat is ook zo met TS, met een beetje geluk krijg je er ook een paar luchtaanvallen bij maar meer hoef je niet te verwachten.

C&C-spellen zijn gewoon niet geschikt voor Singleplayer. :)

Edit:
Dit weerhoudt mij er niet van om alle delen te kopen natuurlijk, daarvoor zijn alle C&C-delen te leuk. :P

[ Voor 12% gewijzigd door bazs2000 op 10-03-2003 08:32 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op 10 maart 2003 @ 08:31:
Ik speel zelden die missies omdat ik daar geen moer aan vind, ik speel liever tegen vrienden of onbekenden omdat het veel leuker is om te doen. :)

De AI laat veel te wensen over, ook in C&C generals doet de computer eerst een groepje van 5 tanks maken om vervolgens aan te vallen. Dat is ook zo met TS, met een beetje geluk krijg je er ook een paar luchtaanvallen bij maar meer hoef je niet te verwachten.

Edit:
Dit weerhoudt mij er niet van om alle delen te kopen natuurlijk, daarvoor zijn alle C&C-delen te leuk. :P
Mwa dat vind ik nie waar :).
Red Alert 2's Singleplayer was wel vet stoer!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:29

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

bazs2000 schreef op 10 March 2003 @ 08:31:

Edit:
True true. Heb ze ook allemaal. :)

De laatste missie van de Chinezen en Generals is ook een eitje. Ik heb de hele tijd lopen verdedigen en het spel uitgespeeld door een nuke op zijn scud storm te mikken en een zooi migs erachter aan te sturen om het ding op te blazen. de rest heb ik zo ongeveer met airstrikes opgeblazen. eind van de game 35 losses aan mijn kant, bijna 2500 gla dood en 145000 credits in mijn koffer. veel te simpel. :/

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Wat trouwens leuk is aan America, dat de raketinstallaties erg sterk zijn.
Zet er een zooi om de basis en er komt niemand meer binnen, dan is het alleen nog de kwestie om een berg tanks te bouwen en naar de vijand te sturen.

China vind ik stoer met die hackers, maak er een stuk of 30 en het geld stroomt binnen, helemaal wanneer het veteranen worden. :P

Met GLA is het in het begin lastig om aan geld te komen want die ventjes nemen per keer heel weinig resources mee van een plateau. Maar goed, met een heel leger van die dingen schiet het wel op. Ook kan ik aanraden om als eerste alle bouty-upgrades te doen want dat sleept je er wel doorheen. :P

Nu moet is alleen nog even een maat zover krijgen dat hij het ook koopt want nu spelen wij altijd RA2 tegen elkaar maar een potje C&C-G zou ook wel leuk zijn tegen hem. Als ik nu met hem een potje RA2 speel dan duurt het gemiddeld 3,5 uur voordat wij klaar zijn. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
hey ff ontopic he!!

ik heb het spel vorige week ff geinstalleerd en heb gdi uitgespeeld, nod bij misshie 14.

waar ik ook zo moe van wordt zijn al die klote missies van nod. je heb 3 poppetjes en red die en die uit die installatie.. zucht vermoeiend hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
de enige moeilijke C&C versie was Red Alert.
Red Alert versies zijn zeker wel geschikt voor SP, het verhaal is juist cool. Het probleem is dus dat de AI nooit van tactiek veranderd dus op den duur wordt het makkelijk.

Generals. ik en broertje tegen team 2 (3 brutals) en team 3 (3 brutals) is gewoon makkelijk.
Maar elke RTS game wordt makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mduijvendijk schreef op 10 March 2003 @ 08:20:
Iedere Command And Conquer wordt een stukje moeilijker. Als je hierna dan een oude speelt, dan blijkt deze in een keer veel makkelijker te zijn. Dit is mijn persoonlijke ervaring met de cnc reeks.
Ik vond juist de eerste C&C het moeilijkst. Red Alert is moeilijk te beoordelen (moeilijkheidsgraden) maar was zelfs op easy niet makkelijk. Tiberian Sun en Ra2 waren stukken makkelijker. Van Generals weet ik het niet want dat is een #@$@#$ spel (vind ik) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:35
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 10:31:
[...]

Ik vond juist de eerste C&C het moeilijkst. Red Alert is moeilijk te beoordelen (moeilijkheidsgraden) maar was zelfs op easy niet makkelijk. Tiberian Sun en Ra2 waren stukken makkelijker. Van Generals weet ik het niet want dat is een #@$@#$ spel (vind ik) :D
Idd de 1ste C&C was het moeilijkst. Heb echt lang gedaan over de missie met die commando. Dat waren zenuwslopende tijden elke keer met die commando. Maar ook de Nod waren zeer moeilijk. Vind juist dat de serie steeds makkelijker wordt.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
zandzakjes truuk met C&C was ook wel leuk met die NOD lasertorens.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:45
hint: zet em niet op easy ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom je na 3 jaar mee, nu heb ik het al van m'n hd af gegooid 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je het over C&C 1 ? Die had geen moeilijkheidsgraden en probeer daar maar niet eens over in discussie te gaan want dat weet ik zeker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:03

Wmm

Ik denk dat ie het over Tiberian Sun heeft Dirk :).

C&C 1 had idd geen moeilijkheidsgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, ok, dat dat duidelijk is :Y) Geen id trouwens of TS moeilijk was op hard... Normal was vrij simpel iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Niet online
Hier komt dan eindelijk een minder goeie speler van de C&C series ;)

Elke Command & Conquer spel heeft wel zun charmes en klotigheden maar ik kan er soms geen genoeg van krijgen. Het verhaal en de filmpjes in de singleplayermode vind ik vrijwel altijd wel goed.

Ik heb hier C&C Gold, Tiberian Sun en Red Alert 2 hier origineel liggen. Van Red Alert en Yuri's revenge alleen een kopie ;(

Maar leuk is ook natuurlijk de MP functie in C&C. Alleen het klote imho is dat als ik op internet speel, dat ik zo door een of andere chinees/amerikaan ingemaakt wordt :P Daarom speel ik het liefste 'met' iemand over een LAN.

Wel jammer dat Kane niet in Red Alert 2 ff erguns in beeld kwam (voor zover ik weet). Die kwam van C&C t/m TS altijd wel een beetje in beeld :P

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

AwesomE schreef op 10 March 2003 @ 11:32:
zandzakjes truuk met C&C was ook wel leuk met die NOD lasertorens.
Dat geintje heb ik een keer met de GDI uitgehaald. Rijtje zandzakken naar de NOD basis gelegd en 2 advanced guard towers erneer gedropt. NOD kon snel inpakken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[patsen]
Alle C&C games tot nu toe heb ik zonder met min ogen te knipperen op hard uit gespeeld.
[/patsen]

Als je eenmaal door hebt hoe alles werkt (er verandert nooit iets groots) zijn alle RTS games niet zo bijzonder moeilijk.
Het leuskte aan de C&C games zijn de 'looplevels' waarbij je geen basis krijgt. Dat zijn de enige levels met een beetje uitdaging. Jammer genoeg hadden alleen Red Alert en Tiberian Sun meerdere (moeilijkere) van deze levels en gaat het bij de andere games toch om geld en veel units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinnie schreef op 10 March 2003 @ 18:31:
Wel jammer dat Kane niet in Red Alert 2 ff erguns in beeld kwam (voor zover ik weet). Die kwam van C&C t/m TS altijd wel een beetje in beeld :P
Command & Conquer en Red Alert zijn eigenlijk 2 verschillende series met verschillende verhaallijnen, in C&C is het GDI V.S. NOD (met Kane dus) en in Red Alert Allies V.S. Rusland e.d. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentH
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-10 22:42
Ja ho even!
Kane zit wel degelijk even in RedAlert: in het filmpje na de Sovjetoverwinning!
Ik heb C&C nooit echt fanatiek gespeeld :D, maar RA wel. En inderdaad was RA een stuk moeilijker dan RA2 die heb ik fluitend uitgespeeld. Ik speelde het altijd in Singleplayer en von de campaigns van de hele C&C erg tof. Vooral door de fantastische filmpjes. Multiplayer niet zo veel gespeeld, want pas sinds een weekje kabel en nooit C&C-minded huisgenoten of vrienden in de buurt gehad.
Ik had trouwens altijd de pest aan die loop-missies: moest ik steeds opnieuw beginnen... :(

MacBook Pro Late 2012 | iPhone SE | iPad Air |Canon EOS 80D | Sigma 17-70mm f2.8-4.0 OS HSM | EF70-200mm f4L | EF 35mm f2 | EF 50mm f1.8 II | ELGA | SMA+Yingli 1375WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

VincentH schreef op 10 maart 2003 @ 20:22:
Ja ho even!
Kane zit wel degelijk even in RedAlert: in het filmpje na de Sovjetoverwinning!
Ik heb C&C nooit echt fanatiek gespeeld :D, maar RA wel. En inderdaad was RA een stuk moeilijker dan RA2 die heb ik fluitend uitgespeeld. Ik speelde het altijd in Singleplayer en von de campaigns van de hele C&C erg tof. Vooral door de fantastische filmpjes. Multiplayer niet zo veel gespeeld, want pas sinds een weekje kabel en nooit C&C-minded huisgenoten of vrienden in de buurt gehad.
Ik had trouwens altijd de pest aan die loop-missies: moest ik steeds opnieuw beginnen... :(
Je komt Kane ook eerder tegen in Red Alert. Geeft hij info aan Stalin, zodat Stalin die sukkel van een Gradenko stevig op zijn flikker geeft. 8)

Commando missie met C&C was wel humor ja. "I've got a present for ya." _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:35
MST_Morpheus schreef op 10 maart 2003 @ 18:32:
[...]

Dat geintje heb ik een keer met de GDI uitgehaald. Rijtje zandzakken naar de NOD basis gelegd en 2 advanced guard towers erneer gedropt. NOD kon snel inpakken. 8)
Was je denk wel lang bezig met die zandzakken want waren redelijk grote maps...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:03

Wmm

Verwijderd schreef op 10 maart 2003 @ 19:51:
[patsen]
Alle C&C games tot nu toe heb ik zonder met min ogen te knipperen op hard uit gespeeld.
[/patsen]

Als je eenmaal door hebt hoe alles werkt (er verandert nooit iets groots) zijn alle RTS games niet zo bijzonder moeilijk.
Het leuskte aan de C&C games zijn de 'looplevels' waarbij je geen basis krijgt. Dat zijn de enige levels met een beetje uitdaging. Jammer genoeg hadden alleen Red Alert en Tiberian Sun meerdere (moeilijkere) van deze levels en gaat het bij de andere games toch om geld en veel units.
Niet om te patsen >:) maar hier ben ik het volkomen mee eens.
De gewone levels met een basis bouwen waren nooit echt moeilijk. Ik heb nooit dagen bij een missie gezeten met de handen in het haar.
Maar de looplevels waren vaak wel een redelijke uitdaging, vaak puzzelen wat je eerst het beste kunt doen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of het is een beetje laat voor een TibSun topic... :/
Ik heb Tiberian Sun dagen vóór de release al uitgespeeld (gratis games bij abonnementen rulen :*) )
Wel zou je C&C Generals kunnen proberen, ik heb gehoord dat ie 'kei moeilijk' is (heb m zelf net dus kan het niet bevestigen :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-10 11:41
Jongens... de hele naam Command & Conquer is gewoon door het slijk gehaald... ik kan echt met weemoed terugdenken aan Tiberian Dawn... Die missie met die commando.... echt ziekelijk... :9

Generals is 1 grote flop... ik wil gewoon TD in een nieuw jasje!! (net zoals ze Dune 2 in een nieuw jasje hebben gegoten met Dune 2000.... of die goed was weet ik niet... niet gespeeld)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 15:48
Kwartjuh schreef op 10 March 2003 @ 22:01:
Jongens... de hele naam Command & Conquer is gewoon door het slijk gehaald... ik kan echt met weemoed terugdenken aan Tiberian Dawn... Die missie met die commando.... echt ziekelijk... :9

Generals is 1 grote flop... ik wil gewoon TD in een nieuw jasje!! (net zoals ze Dune 2 in een nieuw jasje hebben gegoten met Dune 2000.... of die goed was weet ik niet... niet gespeeld)
Dune 2000 was Red Alert met andere units en maps, leuk geprobeerd maar jammer genoeg geen succes, zelfs de geluiden uit de artillerie van Red Alert zaten er gewoon in.

Emperor battle for dune is daarin tegen wel mooi gemaakt IMO en toch best wel moeilijk, en met heel veel missies.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, Emperor was gewoon units massen en de gene met de grootste tank aan units wint :Y) Wel tof tegen de Ai, vooral omdat je lekker kunt genieten van die graphics ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 00:06:
Ja, Emperor was gewoon units massen en de gene met de grootste tank aan units wint :Y) Wel tof tegen de Ai, vooral omdat je lekker kunt genieten van die graphics ;P
Leuke graphics jah, alleen ik vindt de gameplay ala C&C Gold toch iets beter. Mooi van een soort 'bovenop' view.

Lijkt mij overzichtelijker

offtopic: wanneer kom je nou weer uns op MSN ;( :)

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:24

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hebbem nooit uitgespeeld...

werd me aant het eind te saai..

eerst 14 missies doorworstelen om te ontdekken da tmissie 15 net zo is als alle voorgaande...

red alert 1 hetzelfde.
was er zo lang mee bezig dat ik em nooit heb uitgespeeld

C&C normaal wel.
Red alert 2 ook.
die waren ECHT leuk.

tib sun had wel koele missies btw.
dat je die base moet heroveren met de GDI, met dat gekke vuurdinges (firewall ;) )

misschien toch maar weeres installen...

kijken offie op 1600x1200 kan draaien.. ;)

Battle.net Spud#2543

Pagina: 1