[TRUST] Audiorack saved instellingen niet

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
Hoi, ik heb nu al een tijdje een Trust soundcard met daarbij Creative boxen. :Y)

Bij het kaartje is Audiorack bijgeleverd en die zorgt dus voor instellingen van je boxen. Maar ik heb gister de laatste driver geinstalleerd maar die saved ie niet.
Ik moet dus steeds na elke opstart zeggen dat die kaart van 6 kanalen moet gebruik maken i.p.v. 2.

Iemand enig id hoe dit op te lossen?
B.T.W. Bij microsoft update stond een patch. Maar nu staat er helemaal niets meer bij Mic. Update. :r

het gaat om de versie: 1.58 audiorack mixer
Kaart: 511 5.1 sound expert digital surround

dit probleem stond niet op Trust.com beschreven.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Jaaaaaaaaaaaa dat had ik ook met mijn Live! 5.1 en bijbehorende drivers. Heel irritant, na elke reboot weer instellen dat je 5.1 hebt en geen gewone stereo speakers.

Het was opgelost bij een Windows reinstall, maar daarvoor had ik er nooit echt mee geklooid dus waar het nou aan lag weet ik niet. Je zou eens kunnen kijken bij de instellingen van Windows zelf (multimedia en geluiden oid in configuratiescherm), dus niet je driver/audiorack instellingen, en je speakers daar ook als 5.1 instellen. Of drivers uninstallen, en opnieuw installeren natuurlijk. Het is vrij simpel op te lossen denk ik, zonder patch en shit, als je maar de juiste dingen in de juiste volgorde instelt.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• FireArrow
Het probleem lag inderdaad bij: Configuratiescherm --> Geluiden en Multimedia.
Ik heb het daar ingesteld dat ie op 5.1 moet staan, gereboot en hij blijft het onthouden nu.
TNX

Verwijderd

audiorack? zeker een kaart met c-media chippie erop? even drivers downloaden rechtstreeks van de c-media site!

• FireArrow
Hij doet het al...
idd. met c-media chippie erop.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
gewoon instellingen checken dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.