Dvd naar harde schijf -> problemen met ondertiteling*

Pagina: 1
Acties:

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-07 16:22
Rippen
(niet de divx)

Ik heb alle topics en google gelezen.

Ik ben gaan uitproberen.

ik heb met Smartripper geript naar harde schijf. het ging goed.

Ik ging via Powerdvd, via open dvd bestand op het harde schijf. Ik heb toen gedaan. Maar deed niets.

Het doet wel als ik via open media bestanden. maar de ondertiteling staat er niet. terwijl ik dat wel hebt gedaan. (voor duidelijkheid, ondertiteling is wel nodig ivm slechthorendheid)

Ik weet niet wat ik verkeerd doe.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 18:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

DVD's met ondertitels afspelen vanaf de harde schijf kan niet. Je kunt wel de film afspelen, maar niet met ondertitels. In ieder geval met PowerDVD.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

waarom speelde de dvd niet gewoon van uwe dvd-drive.of zijde er nog iets van plan om mee te doen

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:40
CAP-Team schreef op 10 maart 2003 @ 00:13:
DVD's met ondertitels afspelen vanaf de harde schijf kan niet. Je kunt wel de film afspelen, maar niet met ondertitels. In ieder geval met PowerDVD.
Kan wel hoor, WinDVD kan het oa. Of powerdvd het ook kan weet ik niet, ben overgestapt op WinDVD

Heb je met smartripper alleen de film zelf gebackupped of de hele DVD?
In het laatste geval moet het zoiezo werken, in het eerste geval zul je moeten IFOeditten om je IFO files weer op orde te maken.

Zie www.doom9.org voor veel tutorials

• Silver7
DJSmiley schreef op 10 March 2003 @ 00:19:
[...]

Kan wel hoor, WinDVD kan het oa. Of powerdvd het ook kan weet ik niet, ben overgestapt op WinDVD

Heb je met smartripper alleen de film zelf gebackupped of de hele DVD?
In het laatste geval moet het zoiezo werken, in het eerste geval zul je moeten IFOeditten om je IFO files weer op orde te maken.

Zie www.doom9.org voor veel tutorials
Helaas kan het niet. ik heb alles gekopieerd. Het wordt goed afgespeeld.

Het film heeft Swordfish. Hij doet wel alleen als ik bij een menu van swordfish kom, kan ik niets instellen. ik zie het menu wel. het soort alleenlezen

De ondertiteling zit in een menu.

als het echt niet kan, dan ga ik dan rippen naar divx. alleen ik moet zoeken naar ondertiteling in dat dvd, waar zit het ongeveer?

• Silver7
kan ik van een dvd naar een bestand maken?

misschien doete het menu dan wel?

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb de topictitel verduidelijkt. Als je nog een betere suggestie hebt kun je dat aangeven dmv topicreport (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif) of via Schop een Modje.
Pagina: 1