Toon posts:

Warez

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Er is net door Ruud een topic afgesloten , zoeken op kazaa, omdat dit warez zou kunnen zijn. Houdt dat in dat alle topics over Outlook, Nero, MP3, het capturen van videostreams, het ondertitelen van SVCD ook op slot gaan? Want m.i. "gaat dit ook al heel snel die kant op" van warez?

Dit topic heb ik trouwens geopend omdat ik wilde reageren op blackd zijn reactie
Please note dat sig2dat links in feite warez links zijn.
met het volgende:
Je kunt sig2dat natuurlijk wel als warez gebruiken maar het zijn "in feite" geen warez links. (net zoals dat je cd-roms voor warez kunt gebruiken)

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:49

Sport_Life

Solvitur ambulando

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb je dit topic gelezen: [rml][ SIG2DAT] Mag dit????[/rml] ? :)

sig2dat is er expliciet voor bedoeld om warez te downloaden. Dit willen we gewoon niet.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal zo de link nog even opzoeken, maar deze week is er een legaal internet televisiestation gestart die met sig2dat files werkt voor zijn programma's.

Ben het wel met je eens dat sig2dat voor warez gebruikt zou kunnen worden, maar ben het helaas niet met je eens dat het er expliciet voor is bedoeld.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Maargoed, dit gaat over het beleid, dat kun je beter in Lieve Adjes aankaarten, of me even een mailtje sturen.
Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 23:45:
Ik zal zo de link nog even opzoeken, maar deze week is er een legaal internet televisiestation gestart die met sig2dat files werkt voor zijn programma's.

Ben het wel met je eens dat sig2dat voor warez gebruikt zou kunnen worden, maar ben het helaas niet met je eens dat het er expliciet voor is bedoeld.
Nou, in 99% van de gevallen is het er dan expliciet voor bedoeld.
En dan nog, we willen geen file-uitwissel forum worden, zoals ook in het hierboven genoemde LA topic is aangegeven.

[ Voor 80% gewijzigd door blackd op 09-03-2003 23:47 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Dit topic is gesloten.