Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Xaser II Casemod van Triple X

Pagina: 1
Acties:

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 22:26
ik heb mijn Thermaltake Xaser II gemod, (alleen de binnenkant eigenlijk). Ik heb er traanplaat in gelegd op de bodem, en met een rol traanplaat lookalike sticker heb ik de rest bekleed. Om dit alles mooi te verlichten heb ik er 3 ccfl's in hangen. Nml 1 rode en 2 blauwe.

Zo en dan nu de pics

hier heb ik de kabels gemesht
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/thomasvanderwillik/IMG_10231.JPG

Beetje traanplaat spul erop geplakt
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/thomasvanderwillik/IMG_10391.JPG

Blauwe ccfl's binnen gekregen van de inkoopactie van KoD
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/thomasvanderwillik/IMG_10491.jpg

Volcano 9 erop gezet ook van de IA, en het eind resultaat
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/thomasvanderwillik/IMG_13381.JPG

meer info en plaatjes (hele grote) op www.thomasvdwillik.tk
mirror: http://members.lycos.nl/thomasvanderwillik/

[ Voor 14% gewijzigd door ThomasW op 19-06-2003 23:02 ]

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11 14:50

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

nice, misschien iets te overdone naar mijn smaak, maar combinatie rood+ blauw is wel mooi :)

edit:
ruim trouwens die kabeltroep eens op!

[ Voor 21% gewijzigd door Firestorm op 09-03-2003 23:18 ]

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Ik vind hem zeker wel gaaf gelukt.
Maare, waar heb je die traanplaat stickers vandaan? Dat heb ik nog nooit gezien. Tenminste niet in stickeruitvoering zal ik maar zeggen.

• ThomasW
gamma 9,95 voor een rol

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
ah, die had je ook op Casejunkies gepost.. nette bak hoor! maar persoonlijk vindt ik de tranenplaat een beetje overkill... je hebt er te veel in te zitten vindt ik.

Mn 3D printer blogje..

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-11 20:54
Juist dat traanplaat vind ik wel wat hebben, een enkel plekje ziet er niet uit terwijl dit een mooi effect geeft. Al is het wel een kwestie van love-it or hate-it denk ik

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:43
Dat traanplaat vindt ik dus echt niet mooi.
Smaken verschillen.
Doe lampen zijn wel mooi erin btw

Verwijderd

waar kan je die platen halen?? jbij de dichtsbijzijnde doe het zelf site/shop/winkel?? en had je ook een traanplaat sticker of lees ik dat verkeert??

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 12:57
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 12:15:
waar kan je die platen halen?? jbij de dichtsbijzijnde doe het zelf site/shop/winkel?? en had je ook een traanplaat sticker of lees ik dat verkeert??
Gamma, een rol voor 9,95.

• ThomasW
Verwijderd schreef op 10 maart 2003 @ 12:15:
:)

en die platen kan je gewoon bij een ijzerhandel halen (=betalen)
of bij een scheepswerf (=vaak gratizz) jammer dat ik er te laat achter kwam :( :'(

[ Voor 17% gewijzigd door ThomasW op 10-03-2003 15:33 ]

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Net modje. Traanplaat is helemaal "in" tegenwoordig je ziet het spul echt overal :)

Verwijderd

Ik vind het kleurgebruik erg mooi, al ben ik niet zo een fan van traanplaat, maar je hebt het niet slecht weg- en afgewerkt.

Verwijderd

was je bang dat je uit zal glijden als je over je case loopt? O-)

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

Het ziet er zeker niet slecht uit! zo wil ik mijn kast ook gaan maken maar ik zit nog te twijfelen over traanplaat :)... kabelmesh heb ik al .. daarmee ga ik volgende week aan de gang ... is wat netter en opgeruimder :)

• ThomasW
inderdaad ik vond het bij mij ook niet mooi, toen maar ff heel snel gemesht :*)

Verwijderd

Idd mooie mod, die 'coolmod' (cpu cooler) is een hele verbetering, strak ding! Alleen misschien had je iets minder van dat traanplaat-folie kunnen doen zoals FiXel al zei, bijvoorbeeld je HD brackets niet en de rest wel, die HD brackets beslaan een groot oppervlak achter je window namelijk. En doe ook nog iets aan die window, die komt rechtstreeks uit de fabriek, kan natuurlijk niet he :P

Verwijderd

Hey Triple X, best stoer. Mooi gedaan btw, orgineel. Hoelang heb je erover gedaan? Zaterdag heb ik mijn Thermaltake XaserII Black kasje binnen, vet stoer die kastjes. :9~

*veegt kwijl* :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 22:01 ]

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-11 21:53

vehpol

Go Go Gadget!

Tja, wat kunnen we ervan zeggen Strak, Netjes en Mooi :) Origineel ook wel om het op deze manier op te lossen! En wat verder positief is is dat je begin en eind plaatje goed kan zien! Maar natuurlijk is het hoe dan ook al een mooie case :)

Ohw ja... nu alleen bovenin bij de voeding nog even opruimen ;)

Ceci n'est pas une signature!

• ThomasW
daar komt ook nog traanplaat voor, maar dan weer echte :*)

[ Voor 5% gewijzigd door ThomasW op 10-03-2003 22:31 ]

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 21:15
Ziet er mooi uit, maar maakt dat staal het niet een beetje zwaar?
(of heb je van dat plakplastig gebruikt?)

sorry, zal voortaan beter lezen, ziet er erg mooi uit (y)

[ Voor 24% gewijzigd door Bender op 10-03-2003 22:48 ]

• ThomasW
Bedankt voor de goede reacties:P ennee tis maar goed dat smaken verschillen anders zouden hier allemaal dezelfde kastjes staan :D

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
kan je dat kabel mesh ook ergens bij de Gamma vandaan halen ?

• ThomasW
ik zou het niet weten, volgens mij niet. misschien moet je ff PureOptical contacteren

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
en wie is dat ? PureOptical ?

Verwijderd

SileX schreef op 12 March 2003 @ 09:24:
en wie is dat ? PureOptical ?
Ook een tweaker die veel aan casemodden doet :)

edit: ik moet zeggen dat die traanplaten erg mooi passen in deze kast.
Ook origineel moet ik zeggen!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 10:22 ]

• ThomasW
PO is te vaker te vinden op casejunkies.com dan hier. Cablemesh inkoopactie is er nog steeds, of hij is net afgelopen.

Verwijderd

Is al afgelopen.... ;) PO gaat binnekort volgens mij weer een IA organiseren met veel stuff, let maar op :)

Verwijderd

ik ben nog niet naar de gamma geweest voor zoon rol want dat ligt niet in mijn dorp... [ver fietsen] maar is dit echt oprolbaarsticker achtig nep iets?? wat dat moet ik hebben want dan kan ik rond om mijn voeding enzo gaan..

ik moet ook nog 2 echte metalen platen hebben voor voorin en onderin mijn kees maar dat is duur!!!! en kan alleen per 1/1/1 meter besteld worden!!

• ThomasW
Ja is gewoon stikker. Erg makkelijk...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 12:20:
Is al afgelopen.... ;) PO gaat binnekort volgens mij weer een IA organiseren met veel stuff, let maar op :)
Ik hoop over een week of 4 een grote aktie te launchen met ook weer wat mesh. Deze aktie is alleen te volgen via CaseJunkies aangezien GoT van alle inkoopakties af wil.

Verwijderd

is die traanplaat echt?
of is het plasticfolie die men erover plakt?

• ThomasW
Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 04:16:
is die traanplaat echt?
of is het plasticfolie die men erover plakt?
Triple X schreef op 23 maart 2003 @ 13:33:
Ja is gewoon stikker. Erg makkelijk...

Verwijderd

Ben met dezelfde kast bezig... ook met window aangezien ik geen "werkplaats" heb had ik ook geen zin om te gaan moeilijk doen en heb een kant en klare besteld.
Indeed ook met tranendingus bekleed, wel iets minder ;-)

Xtra erin : TK Aquarius II waterkoeling met UV reactive spul erbij. 3 x UV CCFL en 1 x blue CCFL erin. Project loopt nog maar ben al erg tevreden met het resultaat tot nu toe ;-)

Te zien op :
http://www.casejunkies.com/index.php?upn=040000&case=90

http://members1.chello.nl/~p.gieben/html/sys1.html

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2003 11:36 ]

• ThomasW
ziet er goed uit, alleen jammer van de brakke pics

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Beide modjes zien er toch wel aardig uit. Jammer van ROckyX dat die pics wat minder van kwaliteit zijn, maar ze zijn nog goed zichtbaar :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Schop !

Betere en nieuwe pics geplaatst op :

http://www.casejunkies.com/index.php?upn=040000&case=90

http://members1.chello.nl/~p.gieben/html/sys1.html

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 22:50 ]

• ThomasW
ziet er goed uit man, damn ik wil ook mn WC. nog 5 daagjes

• xentar
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 15:35
Waar heb je dat UV-reactive spul gehaald? En is het niet schadelijk voor het pompje?? Ziet er verder wel cool uit :)

http://www.zelan.be

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Ik zou ff je pics in je startpost weg-editten. Anders zit iedereen op kruisjes te wachten ;)

Verwijderd

Als ik jou was zou ik die binnenkant in hetzelfde rood spuiten als wat erop de voorkant van de case zit. Het lijkt dan veel meer een geheel en je bent van het saaie grijs af.

Verwijderd

Ik vind zelf dat traanplaat erg geslaagd. Das ook iets wat ik in mn eigen nieuwe mod wil verwerken. (tenzij hij nog zoveel herrie maakt dat ik voor isolatie moet gaan in plaats van styling...) De kleuren van je kabels vind ik iets minder... Die had ik zwart gedaan, of zilver, of misschien zelfs rood. Dat had beter gepast bij de overige kleuren. Jammer genoeg zijn alleen de gele versies volop verkrijgbaar en de rest wat moeilijker... al met al toch een erg leuke kast!

• ThomasW
jah sorry server is ff down. komt wel weer goed. (kheb nu mn site maar op een andere server gezet, lycos dus hij is traag). maar af en toe doet de server het weer. dus hij zal t zo wel weer goed doen.

[ Voor 7% gewijzigd door ThomasW op 19-06-2003 10:59 ]

• Big4SMK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11 19:21
De meningen zijn duidelijk verdeeld over de traanplaat maar ik vind het echt gaaf eruit zien!
Zoals RAMeLaiR al zei: ik zou je kabels zilver maken (desnoods met een spuitbusje) dan krijgt je hele kast nog meer metaal effect

• ThomasW
Ik heb ze al besteld met de inkoopactie bij FrozenCPU, dus dat gaat allemaal goedkomen

Verwijderd

xentar schreef op 19 June 2003 @ 09:59:
Waar heb je dat UV-reactive spul gehaald? En is het niet schadelijk voor het pompje?? Ziet er verder wel cool uit :)
Heb ik besteld bij XXL cases. Is niet schadelijk en heb het gemengd met ged. water. Voor de verdere opmerkingen : zilveren rounded cables staan al in bestelling net als een double blue ccfl om de linkerbovenzijde meer te verlichten. Ook denk ik er over na om het rode vlak aan de voorzijde van de kast in turquase/blauw te spuiten zodat het overeenkomt met de gebruikte kleuren van de ccfl's.

Ook hoop ik vanavond/morgen nog betere foto's te plaatsen aangezien het toestel wat ik gisteren had niet zo best overweg kan met close-ups. Heb nu een betere bij me ;-)

• ThomasW
maak dan aub een eigen topic. kan ik dinsdag mn eigen topic weer vol spammen met mn WC pix
Pagina: 1