[XP] Kleur gesorteerde kolom in explorer

Pagina: 1
Acties:

• madwizard
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2024

madwizard

Missionary to the word of ska

Topicstarter
Als je in explorer je view op details zet (wat ik standaard aan heb voor alle mappen) krijgt de kolom die gebruikt wordt om de lijst te sorteren een iets lichtere/donkere kleur (afhankelijk van je color scheme). Aangezien ik dit niet bepaald mooi vind wil ik het graag uithebben maar dat lijkt niet te kunnen. In de kleurinstellingen van windows is er geen item voor en volgens mij wordt de kleur ook afgeleid van de kleur van je venster (standaard wit), het is altijd een tint lichter of donkerder. Heb het halve internet afgezocht naar een oplossing, wel usenet posts gevonden met mensen die hetzelfde wilden maar nergens een oplossing. Weet iemand een manier om de kleur aan te passen of gewoon helemaal uit te zetten?
Voor de duidelijkheid, zo ziet het er dus uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/niet.gif

En zo wil ik het dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/wel.gif

www.madwizard.org

• unitzero
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-01 13:22
zou dat niet heel misschien iets te maken hebben met de template die windows voor de map gebruikt? dat is toch meestal een html-bestand? anders zal je echt bruut windowsbestanden moeten openbreken met reshack ofzo, maar dan moet je maar hopen dat dat goed gaat...

• madwizard
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2024

madwizard

Missionary to the word of ska

Topicstarter
Het lijkt me sterk dat dit html zou zijn, als je een andere kolom aanklikt om daarop te sorteren dan wordt die gekleurd. Resources aanpassen heeft ook geen zin, het zal hoogstwaarschijnlijk een aangepaste listview zijn die bij het printen van de data de goede kleuren uitkiest en dat is niet zo maar even aan te passen.

www.madwizard.org

• Tirillo
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Tirillo

Joker of Unauwen

Een hele hele hele smerige oplossing voor het geval je nooit selecteren van rijen gebruikt.. Je zou een rij ernaast kunnen zetten die je niks interesseert(cameramodel ofzo), deze selecteren en dat de breedte in pixels op 1 zetten.. Zolang je geen andere rij selecteert is alles zo mooi wit..

...

• WildernessChild
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

WildernessChild

Voor al uw hersenspinsels

Maar dan sorteert ie daar ook op, en dat wil je niet...

Maker van Taekwindow; verplaats en resize je vensters met de Alt-toets!

• pduh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
/edit/
ik open er maar een nieuw topic over. was een beetje offtopic
/edit/

[ Voor 93% gewijzigd door pduh op 10-03-2003 09:54 ]

P.Duh! lekker puh!

Pagina: 1