Toon posts:

Kazaa stopt voortijdig met download, bij herstart wist hij

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb grote bestanden (700mb) gedownload de laatste dagen. Steeds net voordat hij klaar was, stopte kazaa met downloaden, en werd de 'download-regel' met de status 'klaar' verwijderd uit kazaa door speed up, wat bij lite zit. In de my shared folder stond gewoon het bestand met de moeilijke naam.dat. Als ik kazaa dan opnieuw opstartte wistte hij simpelweg dit .dat bestand. Kleine bestanden download gaat wel heel goed. In de search kon ik nix vinden.

Iemand?

Verwijderd

Die .dat in je shared folder renamen naar .avi voordat je kazaa opstart misschien?

• DaMastah
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Wat dacht je van je harde schijf vol? was bij mij het probleem...

Verwijderd

Topicstarter
Nee, heb ik al geprobeerd, ik heb een groot bestand een paar gecopieerd en weer verwijderd, dus mijn schijf kan niet vol zitten.

Als ik het bestand naar .avi hernoem, dan gaat hij tog net zo goed niet door met downloaden???!!!!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 11:34
KAzaa dumpen in het algemeen, en een beter betrouwbaarder alternatief gebruiken :)

Verwijderd

Topicstarter
Zoals?

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:45

DynaMikeY

1976 Kever 1300

*KUCHKUCH*E-mule*KUCHKUCH*

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Verwijderd

Ja, dat is mij dus ook overkomen (kazaa-lite versie 2.1) bleek dat de shared folder er dubbel in staat :( file was wel netjes gedownload, maar stond "gewoon" ergens anders (niet geshared)
Gelukkig is een file van 700 MB makkelijk terug te vinden >:)

Verwijderd

me zus had ook al zoiets
en dan voortijdig een file write error en dan pleurt ie em weg
is bij alles wat ze download. Maar dat kan ook komen doordat ze 13 verschillende virussen op dr pc heeft.

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:32
Het bestand blijft dus .dat nadat hij klaar is? Misschien kun je met Dat view naar dat .dat bestand kijken. Probleem van downloads wissen is bekend ook als je kazaa vast loopt ben je al je gedownload (klaar) kwijt.

Verwijderd

DaMastah schreef op 09 March 2003 @ 22:04:
Wat dacht je van je harde schijf vol? was bij mij het probleem...
Same here.

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 18:54

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Misschien heb je de download map verplaatst. als dat zo is, moet je een nieuwe map met de zelfde naam op de originele locatie zetten.

Sometimes human's are...

Pagina: 1