Toon posts:

Norton Personal Firewall

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello...ik heb een vraagje..

Als ik bij mij Norton Personal Firewall installeer dan is het niet meer mogelijk(bij mij althans) om bestanden via MSN te versturen naar anderen.Ik weet niet als meerdere mensen dit hebben meegemaakt maar persoonlijk vind ik dat behoorlijk irritant.NPF vind ik VEEL beter dan Zonealarm Pro en ik zou die graag willen gebruiken.Hebben mensen adviezen voor mij hoe ik dit op kan lossen?¿

:)

Verwijderd

JE kan hem natuurlijk even tijdelijk uitzetten?
Anders moet je even opzoek gaan naar welke poorten MSN nodig heeft.

Dan kun je ze open zetten.

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 18:20

Deem

Ontcijfer mij!

kan je niet aangeven dat MSN alle premissies heeft ?

"May our framerates be high and our temperatures low."

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:53

Reptile209

- gers -

Kijk eens in Het Grote Poortmappingsverhaal en dan specifiek bij het deel over MSN. Als je die mappings aanmaakt, zou het moeten kunnen gaan werken. :)

Zo scherp als een voetbal!

• Patvs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-12-2021
Probeer eens

Bij opties > op automatisch scannen zetten.
En als je win xp hebt moet je kijken of je firewall daar uitstaat.
Start>configuratie scherm> netwerkadapters (misschien 2 x selecteren)> rechtermuis op je internet verbinding en dan eigenschappen> tabblad geadvanceerd> en dan het icoontje voor de firewall

Die firewall van win xp kan je ook aanvinken maar ga naar instellingen en zorg ervoor dat je hokjes bij Services voor de msn uitgevinkt staan

Verwijderd

In Norton Firewall zoeken naar alle gescande programma's en dan voor msn een commit geven?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:53

Reptile209

- gers -

Hardstikke geinig om MSN toegang tot je firewall te geven, maar zo lang je de poorten niet zelf expliciet open zet, zal je in ieder geval nooit iets gaan ontvangen! Dan moet de afzender gaan connecten en dat mag dan dus niet van Norton :)

Zo scherp als een voetbal!

Pagina: 1