Even voor de duidelijkheid Sequence !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
reply op http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/001170.html

Mijn nickname op ICQ is al jaaaaaaaaaaaren sequence. En dat ik op een forum een naam zet die er het meeste op lijkt omdat andere varianten al in gebruik zijn is voor jou een reden om te zeggen dat ik een andere naam moet verzinnen ? IK DACHT HET NIET HOOR !!!

Ik beantwoord zoveel mogelijk vragen van mede-tweakers zodat je elkaar voort kunt helpen. En dat ik niet wat grazen is omdat ik me daar simpelweg niet in verdiept heb.

Daarbij ben je zelf nog junior member dus ik zou zeggen sta die nickname af ! :)

Met vriendelijke groeten Sequence

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Regel dit ff via mail of ICQ, dit hoort niet op dit forum.

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Chaos: dat kan wel zo zijn, maar daar ben ik dus niet mee begonnen ! Zeg dat dus tegen die andere sequence als je wil.

mvg. Seq_uence

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-05 10:56
Inderdaad, ik heb ook even de andere thread gelezen en zie dat jullie toevallig beide dezelfde nick gebruiken en dat de een hem toevallig net wat eerder geregisterd heeft zodat de andere een andere moet gebruiken. Nou, dat lijkt mij nou ook niet zo'n probleem en denk dat iedereen lekker gewoon zijn nick aan kan houden hoor.

Maar verder zoals Chaos al zegt, als jullie er toch om de een of andere reden nog problemen mee hebben regel dat dan ff via mail of ICQ ofzo en niet hier op het forum.

En Seq_uence, die andere Sequence kan dit ook lezen en ik neem aan dat hij er toch geen problemen mee heeft als het zo blijft, niemand van jullie kan er namelijk weinig aan doen dat jullie toavllig dezelfde nick hebben, dus ik zie het probleem niet echt, behalve dat wat mensen zeggen dat jij je nick moet veranderen, maar daar moet je je dan maar niks van aantrekken.

Dit topic is gesloten.