Maker van Taekwindow; verplaats en resize je vensters met de Alt-toets!
dat probleem hebben ook alle Aopen CD-ROM spelers tot 36x speed, die lezen ze op 4speed.
De Aopen spelers vanaf de 40x lezen mode2 CD's op 10x speed.
Is al jaren zo ... nog een reden om geen Aopen CD-ROM spelers te kopen, en toch denkt iedereen nog steeds dat het goede apparaten zijn
De Aopen spelers vanaf de 40x lezen mode2 CD's op 10x speed.
Is al jaren zo ... nog een reden om geen Aopen CD-ROM spelers te kopen, en toch denkt iedereen nog steeds dat het goede apparaten zijn
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Dat was ik dus nog vergeten te zeggen: we hebben hem geupdate naar firmware R23 (de nieuwste, R24, waren sommigen hier niet zo over te spreken). Dit heeft niets geholpen.
Maar iig koop ik nooit een AOpen meer
Maar toch, nu mijn broertje er al een heeft, is er echt geen oplossing? We hebben al jaren gebrand op Mode 2, en die honderden cd'tjes gaan dus nu heel traag
Maar iig koop ik nooit een AOpen meer
Maar toch, nu mijn broertje er al een heeft, is er echt geen oplossing? We hebben al jaren gebrand op Mode 2, en die honderden cd'tjes gaan dus nu heel traag
Verwijderd
Koop voor 29 euro bij de MediaMarkt een Lite-ON 52x. Ik heb er vandaag nog een aantal van zien staan in Heerlen.
Edit: in de PriceWatch staan er zelfs meerdere onder de 25 euro:
Lite-ON, Sony, LG, Samsung... dat lijkt me de beste oplossing. Ik zou voor de Lite-ON of de LG gaan.
Edit: in de PriceWatch staan er zelfs meerdere onder de 25 euro:
Lite-ON, Sony, LG, Samsung... dat lijkt me de beste oplossing. Ik zou voor de Lite-ON of de LG gaan.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 16:58 ]
* schop *
Het kan toch niet zo zijn dat hier geen oplossing voor bestaat? De halve wereld is in Mode 2 gebrand (ook cd's uit de winkel) en geen enkele AOpen van die serie kan deze snel lezen? Daar moet toch iets aan te doen zijn... zonder iets nieuws te kopen want die oplossing kan ik zelf ook wel bedenken...
Het kan toch niet zo zijn dat hier geen oplossing voor bestaat? De halve wereld is in Mode 2 gebrand (ook cd's uit de winkel) en geen enkele AOpen van die serie kan deze snel lezen? Daar moet toch iets aan te doen zijn... zonder iets nieuws te kopen want die oplossing kan ik zelf ook wel bedenken...
Verwijderd
Als er iets aan gedaan kon worden, dan denk ik dat AOpen dat wel allang had gedaan...
Het zal wel een beperking van hun mechaniek zijn of iets dergelijks. Ik denk dat je toch wat anders komt te kopen als je er echt vanaf wilt.
PS: Sorry. Ik had prijzen van CDROM stations opgezocht. Ik heb sinds kort een LG DVD, waarmee ik ook aardig tevreden ben. (Alleen: Waarom lezen geen of weinig DVD spelers DVD+R?! De enige waarvan ik het zeker weet, is de Slot-In Pioneer, maar die kost bijna 100 euro!
)
Het zal wel een beperking van hun mechaniek zijn of iets dergelijks. Ik denk dat je toch wat anders komt te kopen als je er echt vanaf wilt.
PS: Sorry. Ik had prijzen van CDROM stations opgezocht. Ik heb sinds kort een LG DVD, waarmee ik ook aardig tevreden ben. (Alleen: Waarom lezen geen of weinig DVD spelers DVD+R?! De enige waarvan ik het zeker weet, is de Slot-In Pioneer, maar die kost bijna 100 euro!
Het kan dus niet, maar voor die dertig euro zou ik niet te hard huilen.
OF je neemt genoegen met de beroerde snelheid OF je koopt gewoon een nieuwe
OF je neemt genoegen met de beroerde snelheid OF je koopt gewoon een nieuwe
You can't have everything. Where would you put it?
Pagina: 1